AGO merge with x-kom

AGO and x-kom have announced that they have merged the two organisations into one, called x-kom AGO.

The move sees the remaining two AGO players, Damian "Furlan" Kislowski and Dominik "GruBy" Swiderski, link up with the x-kom squad, producing a seven-man line-up that will be trimmed down via a selection process that will be completed by the end of September.

In a subsequent tweet, x-kom AGO Head of Esports Maciej Opielski revealed that tryouts "will not be limited" to players from these two teams, with "a dozen people" expected to come under the microscope.

innocent's squad joined by Furlan and Gruby

The players will be selected based on not just performance but also their ability to function in a team that should be "a mix of competence, personality and determination in achieving goals," according to an official statement.

AGO announced on Thursday their plans to part ways with Tomasz "phr" Wójcik, Grzegorz "SZPERO" Dziamałek and Kacper "kaper" Słoma following a run of poor results. The team had recently finished 5th-6th at the ESL Polish Championship Spring 2019 Finals, held in Katowice.

x-kom had recently bolstered their ranks with the signings of Paweł "innocent" Mocek and Paweł "reatz" Jańczak, reaching the 43rd spot in the ranking in June 17's update. They are slated to participate in the next two international tournaments that will be held in Poland: the Good Game League, on July 13-14, and the Games Clash Masters, from September 20-22.

x-kom AGO have the following squad:

Poland Daniel "STOMP" Płomiński
Poland Michał "mono" Gabszewicz
Poland Oskar "oskarish" Stenborowski
Poland Paweł "innocent" Mocek
Poland Paweł "reatz" Jańczak
Poland Damian "Furlan" Kislowski
Poland Dominik "GruBy" Swiderski

Poland Mikołaj "miNirox" Michałków (coach)

Poland Oskar 'oskarish' Stenborowski
Oskar 'oskarish' Stenborowski
Age:
22
Team:
Rating 1.0:
0.99
Maps played:
708
KPR:
0.67
DPR:
0.67
APR:
0.13
Poland Paweł 'reatz' Jańczak
Paweł 'reatz' Jańczak
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
1.03
Maps played:
1016
KPR:
0.71
DPR:
0.67
APR:
0.12
Poland Tomasz 'phr' Wójcik
Tomasz 'phr' Wójcik
Age:
23
Team:
Rating 1.0:
0.97
Maps played:
952
KPR:
0.66
DPR:
0.67
APR:
0.13
Poland Mikołaj 'miNirox' Michałków
Mikołaj 'miNirox' Michałków
Age:
22
Team:
No team
Rating 1.0:
0.73
Maps played:
6
KPR:
0.34
DPR:
0.54
APR:
0.09
Poland Paweł 'innocent' Mocek
Paweł 'innocent' Mocek
Age:
25
Team:
Rating 1.0:
1.00
Maps played:
1208
KPR:
0.70
DPR:
0.68
APR:
0.15
Poland Damian 'Furlan' Kislowski
Damian 'Furlan' Kislowski
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
1.01
Maps played:
1425
KPR:
0.70
DPR:
0.69
APR:
0.14
Poland Dominik 'GruBy' Swiderski
Dominik 'GruBy' Swiderski
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
1.02
Maps played:
1234
KPR:
0.69
DPR:
0.67
APR:
0.15
Poland Daniel 'STOMP' Płomiński
Daniel 'STOMP' Płomiński
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
1.05
Maps played:
416
KPR:
0.70
DPR:
0.64
APR:
0.11
Poland Michał 'mono' Gabszewicz
Michał 'mono' Gabszewicz
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
0.99
Maps played:
453
KPR:
0.68
DPR:
0.66
APR:
0.14
Poland Kacper 'kaper' Słoma
Kacper 'kaper' Słoma
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
0.96
Maps played:
469
KPR:
0.64
DPR:
0.66
APR:
0.14
Poland Grzegorz 'SZPERO' Dziamałek
Grzegorz 'SZPERO' Dziamałek
Age:
28
Team:
Rating 1.0:
1.03
Maps played:
1424
KPR:
0.70
DPR:
0.66
APR:
0.12
#1
Golden | 
Finland gassed 
nice
2019-06-28 13:16
#5
smooya | 
Austria shaakeh 
xkom ago
2019-06-28 13:16
7 vs 5 new meta
2019-06-28 13:19
#102
 | 
Malta MIHAJA 
lmao gave me a good chuckle 8/8
2019-06-28 13:52
#214
 | 
Canada Sharkey3322 
+1 200IQ plan
2019-06-29 10:30
#223
 | 
Denmark EggplantxD 
ultimate way to revive polish cs
2019-06-30 09:01
Shitty rebrand
2019-06-28 13:17
thank you x kom again
2019-06-28 13:27
Typical 7v5
2019-06-28 13:32
#85
 | 
Romania kr1tex 
+1
2019-06-28 13:41
Can we even call this a rebrand? They literally just put both names together lol...and it looks like shit
2019-06-28 14:52
#178
PAGO | 
Poland Kimanerq 
why
2019-06-28 15:56
#24
Golden | 
Finland gassed 
expected
2019-06-28 13:18
#50
 | 
India TYZ4 
rip STOMP
2019-06-28 13:21
#28
 | 
Sweden Unluko 
Khaosbob!!!
2019-06-28 13:18
Ez when you got 7 people
2019-06-28 13:17
polish scene won't be relevant even with 7 people in a team
2019-06-28 13:36
#81
 | 
World Looopek 
Says guy from UK XD
2019-06-28 13:39
Lol
2019-06-28 13:40
+1
2019-06-28 13:59
#111
MINISE | 
Europe Cirro 
true but its funny to see this from UK LUL
2019-06-28 14:02
hahahahahahah get rekt
2019-06-28 14:52
#182
 | 
Myanmar xdcc 
x-kom AGO Virtus.Pro 12v5
2019-06-28 17:09
#208
 | 
Indonesia bringsik100 
Has More ingredients than my stir fried ramen.
2019-06-29 05:08
#4
smooya | 
Austria shaakeh 
Expected
2019-06-28 13:16
lul
2019-06-28 13:16
ez 7v5
2019-06-28 13:16
#8
Twistzz | 
Germany Lirox 
Expected
2019-06-28 13:16
#9
 | 
Europe b7ack0ut 
lul
2019-06-28 13:16
#10
 | 
Poland Szuster 
XD
2019-06-28 13:17
#11
 | 
Italy Fil0Nerd 
What the actual fuck?
2019-06-28 13:17
#12
 | 
Poland Astoner55 
Lmao gl!
2019-06-28 13:17
hold up wtf
2019-06-28 13:17
#14
 | 
Namibia wojteq__ 
x-kom AGO XDDD
2019-06-28 13:17
#15
 | 
United States B3tfair 
rip oskarish and mono
2019-06-28 13:17
7vs5 xd
2019-06-28 13:17
10vs10 matches incoming
2019-06-28 13:17
#18
 | 
Europe INFO_WARRIOR 
ok?
2019-06-28 13:17
LMAO what a meme hahaha
2019-06-28 13:17
#20
 | 
Turkey CHAMPTZ 
f for ago
2019-06-28 13:17
Top 10 anime crossovers
2019-06-28 13:18
Top 10 worst anime crossovers*
2019-06-28 15:56
Maybe just surrender....
2019-06-28 13:18
#26
 | 
Norway Warerks 
ez top team with 7 players on the server
2019-06-28 13:18
EZ 7v5
2019-06-28 13:18
#29
 | 
Germany BagFromIkea 
nice second team after vp
2019-06-28 13:18
Polish scene is trash :(
2019-06-28 13:18
#31
ZywOo | 
Europe PowwneD 
Why there is 50% of polak's last name ending by "-ski"
2019-06-28 13:19
#36
 | 
Italy Fil0Nerd 
-ski, not -sky
2019-06-28 13:19
#115
ZywOo | 
Europe PowwneD 
I've edit it before you answer
2019-06-28 14:04
#118
 | 
Italy Fil0Nerd 
while I was writing you edited lul
2019-06-28 14:05
#65
 | 
France ponche 
My name is like that too, but its the same in many countries lol
2019-06-28 13:30
Almost the same like on iceland all surname's end "-son"
2019-06-28 13:44
Isn’t in Iceland ones last name is their fathers first name + “son”?
2019-06-29 06:59
Becouse in middle ages ending -ski was assigned to polish nobility, then after centuries, that surname gaved from generation to generation left, same Goes with -son in scandinavian countries
2019-06-28 14:52
#200
ZywOo | 
Europe PowwneD 
Nice to know thank you men
2019-06-28 20:45
-ski or -cki for females its -ska or -cka
2019-06-29 10:35
#32
Snax | 
Poland axm32 
now they are 7v5 so maybe they will something
2019-06-28 13:18
#33
 | 
Italy Fil0Nerd 
7vs5
2019-06-28 13:18
-Furlan -Gruby -Mono -Innocent -Stomp mark my words this is the new lineup
2019-06-28 13:19
They gonna keep reatz
2019-06-28 13:22
No way
2019-06-28 13:23
#68
 | 
Poland Totali_ 
nah, innocent and stomp gfs are crying under ago posts so probably they wont be in the team XD
2019-06-28 13:31
But now this is one org so wtf, stomp is a great sniper probably best in PL and innocent great player with a lot of experience.
2019-06-28 14:16
#128
 | 
Poland Totali_ 
innocent is overrated tbh, i dont really like stomp also
2019-06-28 14:17
It's not like they have alternatives if they kicked szpero its obvious that Stomp will be in the roster.
2019-06-28 14:18
mate asks for link *lenny*
2019-06-28 15:59
#180
 | 
Poland Totali_ 
first of ago posts today where they dance, then u will see a plastic grill posting gifs XD
2019-06-28 16:14
+1
2019-06-28 14:40
Furlan GruBy STOMP reatz +1
2019-06-28 13:19
7v5 EZ POLAND BIGGEST BRAIN 3000000IQ NO ONE EVER THOUGHT ABOUT IT POLAND IS BACK
2019-06-28 13:19
Hahaha you made my day mate 😂
2019-06-28 13:29
#176
 | 
Russia Sur10n 
ez 1v7 for s1mple, as always
2019-06-28 15:56
#38
 | 
Bulgaria No_1One 
Lol 7v5
2019-06-28 13:19
#39
 | 
Ukraine s1v9mple 
"called x-kom AGO." PPAP all over again lmao. They could not have possible come up with a worse name.
2019-06-28 13:19
Ok, so I was talking with my homies saying "Guys, what Polish CS should do is smack their current tier 2-3 squads (VP, AGO, Aristocracy, X-Kom, Pact) together until they eventually create a decent squad, then this was posted like 2 hours later. Coincidence? Yeah.
2019-06-28 13:19
#41
 | 
United Kingdom thrailis 
Can't lose when you have 2 extra people on your side
2019-06-28 13:19
#42
 | 
Australia sad_faze_fan 
Wow ok
2019-06-28 13:20
7vs5 200iq poland
2019-06-28 13:20
7v5 poggers top 1
2019-06-28 13:20
7v5, 200 iq move right there
2019-06-28 13:20
7v5
2019-06-28 13:20
This wont work
2019-06-28 13:20
#48
 | 
New Zealand YaBoiBunsen 
Interesting... It could work I guess.
2019-06-28 13:20
#49
 | 
Switzerland x676 
lul
2019-06-28 13:21
Kane can win them 1v7
2019-06-28 13:21
Creative
2019-06-28 13:22
7 vs 5 ez every match
2019-06-28 13:23
uu kinia
2019-06-28 13:22
#57
 | 
Indonesia Mednay231 
Such a cringe name lol
2019-06-28 13:23
rip kap3r
2019-06-28 13:26
so ez 4 7vs5
2019-06-28 13:26
#60
 | 
Myanmar xdcc 
nice name)
2019-06-28 13:27
#62
Jame | 
Yugoslavia Ivica 
EZ MAJOR 7 People in TEam?
2019-06-28 13:28
#63
 | 
Japan realchigg4 
kick oskarish and mono
2019-06-28 13:28
#66
innocent | 
Poland iFnax 
pogg
2019-06-28 13:30
xD cringe name
2019-06-28 13:31
#110
 | 
Poland McS0 
+1
2019-06-28 14:01
#70
NEO | 
Poland KristaVeR 
F
2019-06-28 13:32
#71
 | 
Palestine Xpicyy 
wait what
2019-06-28 13:32
#73
 | 
Australia Oblivi3N 
even if it was 7v5 they'd probably still lose
2019-06-28 13:33
#74
 | 
World Tillt 
add youngsters for 12v5 and maybe they have a chance to make the next minor
2019-06-28 13:34
#75
ceh9 | 
World mukas17 
7v5 ez
2019-06-28 13:36
#77
 | 
Sweden Trkmag 
wtf, Flash flashbacks
2019-06-28 13:37
lol xd
2019-06-28 13:37
7 players new meta
2019-06-28 13:38
#80
 | 
World taco__ 
what a shit move instead of forming good AGO team
2019-06-28 13:38
AGO played shit months ago so it is good way for them now they need to kick probably mono and oskarish and put to the roster furlan and gruby this can be even top 20 team.
2019-06-28 14:21
Weird way to make a team, imagine The preasure.
2019-06-28 13:39
#116
 | 
Europe jvesper 
so much preasure
2019-06-28 14:04
wtf? are they drunk rn or wut
2019-06-28 13:39
#99
 | 
Sweden meistr0 
? AGO only had 2 players. x-kom got OK/decent players. So why not? But, id change that name & make the roster like this: Furlan (Entry / IGL) GruBy (Rifler) STOMP (AWPer) Innocent (Rifler) Reatz (Rifler) Oskarish & Mono = Garbage.
2019-06-28 13:49
Mono > reatz
2019-06-28 14:06
#121
 | 
Sweden meistr0 
???????? Nice joke.
2019-06-28 14:09
Its about the name and the process of merge bruh, now they have ~ twice more ppl in org and weird name instead of buying players by one single org without this mess. And i d rather create new org name then this mess, it looks awkward by itself + if they add some sponsor it would look even more weird. So they are indeed drunk rn i guess and will regret this on Monday
2019-06-28 14:18
Dude x-kom is a huge electronic shop in poland with shops in every big city. They are titular sponsor, they dont need big sponsors now. They wanted to create big organization with big budget. X-kom had money, AGO had people that work in sports, their trainers work in football clubs
2019-06-29 14:49
After your words it starts making sense, ty for response m8
2019-06-30 00:56
#138
 | 
Poland Kobel_ 
-reatz/innocent +oskarish, they need a dedicated IGL
2019-06-28 14:27
#86
 | 
Hungary BloodyPanda 
top1
2019-06-28 13:42
#87
 | 
Romania kr1tex 
Nice, but the name sucks.
2019-06-28 13:45
#88
 | 
Germany Youngnibba 
Polish scene trying everything to be relevant
2019-06-28 13:42
Better this than doing nothing
2019-06-28 15:02
what the fuck is this shit at least make up another name,this sounds so dumb
2019-06-28 13:43
#97
 | 
Sweden meistr0 
They probably will
2019-06-28 13:47
#90
 | 
Romania kr1tex 
X-Kom ago vp
2019-06-28 13:44
#94
 | 
Sweden meistr0 
xD
2019-06-28 13:47
We have seen 6vs5 teams Now 7vs5
2019-06-28 13:44
#93
 | 
Sweden meistr0 
RIP Mono & Oskarish then i guess.
2019-06-28 13:45
ez 4 x-kom AGO VP Boars
2019-06-28 13:47
-1 team with promising conditions
2019-06-28 13:47
7 vs 7 faceit incoming
2019-06-28 13:48
#100
Laz | 
Russia moorlize 
7 VS 5 POG
2019-06-28 13:51
X-Kom AGO, worst name ever xd
2019-06-28 13:51
#103
 | 
Spain GamerGuillem 
typical polish cs 7v5 ez
2019-06-28 13:56
GUYS WTFFF
2019-06-28 13:57
I thought cr4zy was a dumb name but wtf is this x-kom AGO shit??? Xddddd
2019-06-28 13:58
#139
 | 
Poland Kobel_ 
VG.Flash was the only merge when it sounded good imo
2019-06-28 14:29
lets see tyloo vs ago 7v7
2019-06-28 13:59
7 vs 5? WOW
2019-06-28 13:59
lmao wt
2019-06-28 14:00
#113
 | 
Poland kinkers 
7v5 = ez win 200iq
2019-06-28 14:03
#114
 | 
Poland Hanse 
What The fuck
2019-06-28 14:03
-mono +Gruby -Oskarish +Furlan i guess?
2019-06-28 14:05
#120
 | 
Brazil Karlogaria 
Irrelevant and cringy.
2019-06-28 14:07
#122
 | 
Poland kRAMERO 
picking 5 kelners from xcom while pasha is free agent. feels sory for furlan and gruby
2019-06-28 14:10
pasha is retired wtf.
2019-06-28 14:17
Pasha xD
2019-06-28 14:50
#172
 | 
Poland kRAMERO 
i think your brain is already retired
2019-06-28 15:33
reported.
2019-06-28 15:40
#123
 | 
Brazil Charizaldo 
nice football team
2019-06-28 14:10
#124
 | 
Russia illuminosity 
7 vs 5 ez top 1
2019-06-28 14:11
200 iq
2019-06-28 14:13
#127
 | 
Lithuania KingOfPing 
Better X-Ago or AgoKom :D
2019-06-28 14:16
#132
 | 
Germany h0pe. 
What a creative name! A masterpiece! Wow!
2019-06-28 14:19
Gruby Furlan STOMP reatz oskarish ???
2019-06-28 14:22
#137
 | 
Japan realchigg4 
-oskarish +innocent
2019-06-28 14:24
Oskarish is a IGL so they will put Furlan there instead of him.
2019-06-28 14:30
#135
Snax | 
Poland Mval 
Unexpected, damn.
2019-06-28 14:22
gruby furlan stomp reatz innocent
2019-06-28 14:24
x-who?
2019-06-28 14:29
#142
 | 
Poland Kobel_ 
This isn't exactly a 'merge' from what I know They basically transfered all the players to AGO and added a titular sponsor to the name, all structures of x-kom team have been disbanded So the only real merging part is the players. The rest was just dropped and x-kom company sponsors AGO now
2019-06-28 14:31
merge usually means that the owners all get shares in the new company. of course all the duplicate staff gets fired, that's why you do the merger in the first place, to save costs on personell. it's curious that it's so one-sided though, most likely that was part of the deal, or maybe the ago management earns less than the x-kom ppl did, so they went with the cheaper option.
2019-06-28 14:42
XAGO would have been a good name imo
2019-06-28 14:30
#145
 | 
Poland Kobel_ 
It's more of an x-kom being a company of it's own (they're a big electronics shops net in Poland) just being titular sponsor to AGO All >x-kom TEAM< structures have been dropped
2019-06-28 14:33
ty
2019-06-28 17:47
#144
 | 
Poland misterr_ 
now finally PL scene has a chance, 7v5 incoming
2019-06-28 14:32
#146
 | 
Poland KasPro 
PACT BOARS
2019-06-28 14:34
X-kom AGO VP PACT Izako Boars. INC.
2019-06-28 14:34
With 7 players maybe get top 20 haha :D
2019-06-28 14:35
Oo. It's oh*et!
2019-06-28 14:35
#150
 | 
Poland Kobel_ 
Also it seems like AGO informed everyone involved on their side (management, players, coaching and SM staff etc.) while the x-kom team CEO kept it to himself and the rest of the people on their side didn't have a clue If it's confirmed then damn that's some dick move
2019-06-28 14:35
X-AGO sounds a lot better than this
2019-06-28 14:36
#156
 | 
Brazil ragemasterBR 
Totally agree
2019-06-28 14:42
#152
 | 
France Uexo 
7v5 Poland 200iq
2019-06-28 14:37
+1
2019-06-28 14:43
#210
 | 
Indonesia Chonji 
Evil poland did it first
2019-06-29 05:40
rip xcom stickers
2019-06-28 14:38
KURWA good idea
2019-06-28 14:40
Waiting for Codewise Arcy x-kom Virtus AGO. LUL
2019-06-28 14:49
Haha
2019-06-28 14:50
7v5 xago xaxaxa
2019-06-28 14:52
Xago better
2019-06-28 14:52
X-kom AGO.pro Ez 3 teams in one
2019-06-28 15:02
7v5 ago tyloo
2019-06-28 15:03
#170
 | 
Europe Cr3eP_70 
I'm sure that I can get 2 more players in here... Shall we MM? No worries, we are all silvers so you probably have a chance...
2019-06-28 15:08
#171
 | 
Kazakhstan ezBORAT 
eeehhh OC...
2019-06-28 15:16
#173
shrek | 
New Zealand is_love 
7v5 is the only way Poland can win
2019-06-28 15:36
They will be tier5 even if they let them play 7v5 lul
2019-06-28 15:40
#181
 | 
Denmark ghostan11 
Trash tier 4 meh
2019-06-28 16:30
polish cs issa joke thats sad
2019-06-28 17:09
+1 polish cs is a huge meme
2019-06-28 18:36
#184
 | 
Poland @skaddycsgo 
AGO LUL not so long ago they partnered with Legia Warsawa, what a dogshit team
2019-06-28 17:17
Their owner is owner of Legia Warsawa
2019-06-28 18:42
#193
 | 
Poland a7ex_god 
He is not the owner of the Legia from 2017 xD
2019-06-28 19:13
#194
 | 
Poland @skaddycsgo 
Mioduski is the owner, Leśnodorski was the owner
2019-06-28 19:16
x-kom AGO disband VIRTUS.PRO
2019-06-28 18:02
#188
Vegi | 
Albania Vvoda 
I really hope that will be end of vp.
2019-06-28 18:35
7 players team git gut
2019-06-28 18:26
u cant beat them? join them. simple as that.
2019-06-28 18:47
OK, they are one, but who will play, too much players, who will be benched?
2019-06-28 19:00
#195
 | 
United States JustBitsy 
7 man rosters are gonna be the new thing i hope! Or they just bench two and sell them... but imagine it. You are at the tournament and your starting lineup is off. Try replacing them with one of your backups.
2019-06-28 19:18
feel sad for SZPERO :(
2019-06-28 19:44
wtf ? :D
2019-06-28 20:18
#198
 | 
United States _ATaXiA_ 
Tier 2 + Tier 2 = Tier 4? Check my maffs mens))
2019-06-28 20:28
#202
 | 
Poland bakusiell 
40% vodka + 40% vodka = 80% vodka? US education 😂🤔🤔🤔
2019-06-28 21:05
#205
 | 
United States _ATaXiA_ 
I mean that would work but Vodka is for pussies.
2019-06-28 22:48
#199
Lekr0 | 
Sweden Onkov 
x-kom AGO XDDDDDD
2019-06-28 20:34
wtff
2019-06-28 21:01
Furlan - entry, pretty good in this role imo, he shouldn't be igl in new squad, imo he's wasting his potential while he's igl GruBy - riffler STOMP - awper, skilled af oskarish - igl, hard working, not so bad as riffler 5th player - maybe innocent, he's experienced player and he don't want to be star player, good reason to set him as support Everyone posting comments should remember that AGO want to build team which will be able to function properly, so the main term will be to fit roles to the players. -reatz - i like him, but he's not a calm player, he's more like byali -mono
2019-06-28 21:39
Gruby best polish support btw
2019-06-29 14:58
#219
 | 
Poland aiken 
You are right. Furlan was IGL a couple of times but never for longer period of time, so it's likely that he's or the team is not comfortable when he's IGLing. So oskarish is a must and there are rumors that he's pretty good at leading. When he gets support of minirox he can move this team to another level. So imho: - Furlan - Gruby - Oskarish - STOMP - reatz/innocent I think reatz has much better fragging power and innocent has probably better comms and teamplay skills, he is also calm and chill so he might be better team mate but it doesn't necessary bring better results for the team. I would pick reatz in the end I think. The rumors are ex-x-kom players will stick together and will leave organization. We will see what happens.
2019-06-29 21:28
Should just stay with 'X-AGO' something like that not that name lulz
2019-06-28 22:18
wtf is this shit
2019-06-28 23:31
7v5 ez
2019-06-29 02:58
#209
 | 
Indonesia Chonji 
Lmao copying tyloo
2019-06-29 05:31
gruby furlan stomp innocent reatz good lineup
2019-06-29 05:56
WP xkom and wth ago. Ago 100% had the Better lineup. And still the keep the x-scrubs
2019-06-29 09:19
Thats so bad for our broken Polish scene. This make so much controvers in our social medias.
2019-06-29 21:24
#220
 | 
Poland zerodesire 
gruby furlan stomp oskarish innocent/reatz
2019-06-29 23:24
#221
 | 
Spain nabyou97 
looool
2019-06-30 00:09
Login or register to add your comment to the discussion.