MIBR invited to BLAST Pro Series Moscow

MIBR have been invited to attend the BLAST Pro Series stop in Moscow, the event's organisers have announced.

The Brazilian giants join the previously invited trio of Natus Vincere, NiP and ENCE, with only one invite left to reveal.

The sixth and final contestant will come from the CIS closed qualifier, which will see the grand final be played at the VTB Arena on the first day of the Russian event.

MIBR will travel to Moscow in September

The announcement comes at a time when MIBR are still adjusting to life without star player Marcelo "coldzera" David, who handed in a transfer request after ESL One Cologne. Team coach Wilton "zews" Prado has been filling in for the two-time player of the year, but it is still unclear whether he will be able to compete at the StarLadder Major with the team.

MIBR are currently in fifth place in the BLAST Pro Series season leaderboard, with eight points from three tournaments. They are being closely followed by Natus Vincere, who have picked up six points from two events.

BLAST Pro Series Moscow will be held from September 13-14 and will be the fifth stop in the 2019 event circuit. Tickets for the competition are available for purchase here.

The team list for the Russian event currently looks as follows:

Brazil Wilton 'zews' Prado
Wilton 'zews' Prado
Age:
31
Team:
Rating 1.0:
0.81
Maps played:
137
KPR:
0.54
DPR:
0.68
APR:
0.13
Brazil Marcelo 'coldzera' David
Marcelo 'coldzera' David
Age:
24
Team:
No team
Rating 1.0:
1.20
Maps played:
1038
KPR:
0.80
DPR:
0.61
APR:
0.12
Ez4GodBoombla
2019-07-17 15:06
Cry /BlastBR
2019-07-17 15:08
Like, why
2019-07-17 15:10
Because cry is not free
2019-07-17 15:12
Okay
2019-07-17 15:15
#96
 | 
Austria shaakeh 
XDDD
2019-07-17 15:18
I would rather watch home teams like vega squadron, spirit , or forze than dead mibr
2019-07-17 16:20
Fake flagger confirmed
2019-07-17 17:08
cry is cheap here)
2019-07-17 15:16
-1 the cry is free wtf If it isnt though I still do intend on crying, how much is it?
2019-07-18 11:33
MIBlast
2019-07-17 15:57
#88
 | 
Romania kr1tex 
Boombl4* + hard*
2019-07-17 15:16
No no no
2019-07-17 15:19
#158
REZ | 
Bangladesh fyaz1337 
its boom-ich
2019-07-17 15:43
#194
 | 
United Kingdom HeroDzima 
Wasted spot,wtf..Mibr is so trash team
2019-07-17 16:01
#2
k0nfig | 
Germany Trax_ 
Wasted spot lmao
2019-07-17 15:06
why did they invite a team that doesn't have a complete roster wtf
2019-07-17 15:24
i think mibr have a kind of contract with blast...
2019-07-17 15:26
same. feels like BR ppl love this event
2019-07-17 15:34
its a nice event, isnt it? cool fast format.
2019-07-17 15:58
#233
s1mple | 
Russia h3x0r 
nice sarcasm
2019-07-17 17:35
Hahaha good one
2019-07-17 19:28
#177
 | 
Finland Fliida 
They're signed to the BLAST tour contract yes. They have to play a set amount of BLAST stops.
2019-07-17 15:52
#207
 | 
Brunei El_Cholo 
5
2019-07-17 16:14
MIRB bring 100.000 viewers to the event bro.
2019-07-17 15:40
so #115 was right, damn
2019-07-17 15:42
#172
LUCAS1 | 
Brazil morpk 
MIBR has a HUGE fanbase. You cannot avoid that. It takes a lot of ppl to the streams and the events likes those kind of "showteams" as long as they're an enterprise and they gotta think as one ;)
2019-07-17 15:48
Sadly +1
2019-07-17 16:52
+1
2019-07-17 19:30
#3
 | 
Canada HansROZE 
0 wins incoming again. Complete and utter waste of a spot
2019-07-17 15:06
#32
 | 
Brazil LUIXTR0NDA 
15 - 15 against clown9 with coach. lol.
2019-07-17 15:08
1 week training lol
2019-07-17 15:09
#61
 | 
Brazil LUIXTR0NDA 
zews not playing in ages lol very little training with Lucas1 also. No excuses, clown9 is in the same boat as mibr.
2019-07-17 15:12
mibr core is 4 year old
2019-07-17 15:14
#81
 | 
Brazil LUIXTR0NDA 
core = fer + fallen lmao
2019-07-17 15:15
taco ?
2019-07-17 15:17
#99
 | 
Brazil LUIXTR0NDA 
I don't how long you follow, but TACO was playing for liquid last year, therefore he is no core... The core has always been fer, fallen and cold.
2019-07-17 15:19
i know bro but 4 year - 2018 = 3 year
2019-07-17 15:20
Lmaoooooo
2019-07-17 15:34
#198
 | 
Brazil LUIXTR0NDA 
+1 nice "core" lmao
2019-07-17 16:03
#91
 | 
Brazil Karl_Tanner 
Botaco
2019-07-17 15:17
Cloud9 looks alot better to me been together a couple weeks and nearly beat MIBR. 15-15
2019-07-17 15:45
#222
LUCAS1 | 
Brazil morpk 
Liquid "nearly" beat LG in Columbus 2016... in both maps. And guess what? Nearly is not enough.
2019-07-17 16:28
So you're arguing MIBR is better than the shitty new team in c9, even though they only tied?
2019-07-18 11:57
#344
LUCAS1 | 
Brazil morpk 
What I'm saying is that doesn't matter who's better if the team doesn't win. Sharkey3322 said that C9 looks better in his opinion and nearly beat MIBR and I replied with "nearly is not enough" and made a comparison when LG made two comebacks from a "nearly situation" costing a major to team Liquid. But if you ask my opinion about MIBR and C9, yes, I think both teams are in the same shitty situations.
2019-07-18 15:37
#227
 | 
Brazil |witcher| 
5v4
2019-07-17 16:56
#256
Twistzz | 
Korea Jew2K 
Zews even played pro just last year in 2018 so idk what ur talking about
2019-07-17 23:55
#62
 | 
Philippines Eclipsa 
+1
2019-07-17 15:12
#66
TACO | 
Brazil PosSEIson 
mibr 1 day training with coach
2019-07-17 15:13
mibr core is 4 year old
2019-07-17 15:14
#75
TACO | 
Brazil PosSEIson 
and?
2019-07-17 15:14
cloud 9 one week
2019-07-17 15:14
#89
TACO | 
Brazil PosSEIson 
ok, cloud9 is a team with future, so I am obliged to say your point is right
2019-07-17 15:17
thanks :) i also support mibr but they need changes
2019-07-17 15:18
#128
 | 
Brazil Allistar 
Are you a c9 fan because of god Maxwell?
2019-07-17 15:32
no i was fan with stiwie and tarik roster, flusha and kio roster and with this roster
2019-07-17 15:37
With complete they did 15-15 and won against Renegades, so they're improving
2019-07-17 15:13
#104
 | 
Romania kr1tex 
Like this is something to be proud of lul
2019-07-17 15:21
Hey! Everybody! I found the CloudWashedUp fans
2019-07-17 15:20
#110
 | 
Canada HansROZE 
omegalul, at least I'm not a bandwagon fan
2019-07-17 15:24
you answered him, are you gay?
2019-07-17 15:41
You too
2019-07-17 16:02
gay nickname
2019-07-17 16:00
#4
 | 
Algeria Zawwy 
ezZEWS
2019-07-17 15:06
#5
 | 
Ukraine Razumist 
Tier 3 lmao
2019-07-17 15:06
#6
 | 
Italy Fil0Nerd 
wasted spot lmao
2019-07-17 15:06
pok
2019-07-17 15:06
xaxa wasted spot
2019-07-17 15:06
#9
ZywOo | 
Brazil tskvsky 
Wasted spot on every blast OMEGALUL
2019-07-17 15:06
brazilian who hates mibr?? LuL
2019-07-17 15:35
is an attw also, 0/8
2019-07-17 15:40
#345
ZywOo | 
Brazil tskvsky 
cuz im brazilian i needs to like mibr? LUL
2019-07-18 16:06
xaxaxaxaxaxaxa
2019-07-17 15:06
#11
 | 
Montenegro Kladiz 
wasted spot wtfffff
2019-07-17 15:06
#12
 | 
Europe HyperCreep 
wasted slot
2019-07-17 15:06
#13
 | 
Spain BlaNcoW 
Wasted Spot LUL
2019-07-17 15:07
It would be the worst Blast Pro Series ever lul
2019-07-17 15:07
#15
 | 
Brazil Charizaldo 
MIBlast
2019-07-17 15:07
#16
 | 
Brazil fuNNa 
EZ 4MIBR
2019-07-17 15:07
#17
 | 
China serdim 
BLAST SHIT TOURNAMENT
2019-07-17 15:07
xaxaxax
2019-07-17 15:07
Wasted spot
2019-07-17 15:07
#20
 | 
Bulgaria HeavenRock 
wasted spot
2019-07-17 15:07
#21
 | 
Russia Glihhh 
Nc finnaly i get to see top 1 team.
2019-07-17 15:07
wasted spot
2019-07-17 15:07
#23
 | 
Europe TheSench 
wasted spot
2019-07-17 15:07
#24
 | 
Switzerland x676 
Good idea to invite a team that has to play with coach
2019-07-17 15:07
#34
 | 
Sweden Niipr0 
+1 retards wtf? xD
2019-07-17 15:08
#55
cR4zY | 
Myanmar xdcc 
thats because they have contracts with blast. same as c9 playing despite roster changes twice blastproseries.com/teams/
2019-07-17 15:12
+99999
2019-07-17 15:14
They are part of blast circuit, that means they play 5 out of 7 events, not like there is way they won't play 5 blast events unless they disband xd...
2019-07-17 15:30
They will most likely already have a player
2019-07-17 17:34
#25
 | 
Sweden Niipr0 
OMEGALUL
2019-07-17 15:07
#26
 | 
Russia parovozik 
lmao such a waste
2019-07-17 15:07
#27
 | 
Brazil MIBR_Top_One 
wasted spot
2019-07-17 15:07
#28
ste | 
China wie2k 
wasted spot unfortunately
2019-07-17 15:08
5th spot not 4th?
2019-07-17 15:08
#30
 | 
Europe Dan Zero 
Tweet say "5th team coming to moscow. But hltv says 4 teams are now invited. Okay....
2019-07-17 15:08
+ the CIS Qual team.
2019-07-17 15:12
#80
 | 
Europe Dan Zero 
But it isn't decieded yet. Why would you then say it is the 5th? If the 4th isn't know. Likr the 6th isn't known either, but it isn't counted in already. 1.Ence 2. navi 3. NiP 4. Qulifier 5. MiBR 6. Not know. Why fon't you say: 1. ence 2. Navi 3. Nip 4. Mibr and 5. Unknown 6. Quali. For example.
2019-07-17 15:15
EZ4ZELAO
2019-07-17 15:08
#229
fer | 
Brazil Ze_Pikeno 
#RAJADANABOCA
2019-07-17 17:15
tier 2 tournament
2019-07-17 15:08
l hope they kick taco before it so they can actually win
2019-07-17 15:08
LMAO "TACO is the problem", fucking silver 3 kids who doesn't know shit about the game
2019-07-17 15:15
mibr with stewie - top 5 mibr with taco - top 13 any more questions???
2019-07-17 15:16
MiBR with TACO won two majors and made an era before.
2019-07-17 15:17
yes, 2016 and 2017, two years ago, so?
2019-07-17 15:21
You talked about past too.
2019-07-17 15:59
ok?
2019-07-17 16:09
with fnx 😎
2019-07-18 02:09
you guys love to say that lmao. how can u prove your argument? He is a complete meatshield and CT anchor that can never clutch... He among the support players, is the worst of them all. Look at xyp9x, krimz, NBK, support players that can deliver way better numbers. Fragging DOES MATTER, specially if you're an anchor CT sided player like TACO.
2019-07-17 15:27
Invite Liquid and Astralis maybe?
2019-07-17 15:08
#230
fer | 
Brazil Ze_Pikeno 
waste of spots
2019-07-17 17:17
WASTEDEST SPOT
2019-07-17 15:08
#39
 | 
Russia hent0x 
NOOOOO,when u bought ticket and see invite for mibr, fck
2019-07-17 15:08
0 wins again even gambit wouldve been better invite
2019-07-17 15:08
Stop invite them omg
2019-07-17 15:09
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
2019-07-17 15:09
#43
 | 
Sweden Niipr0 
THIS IS NOW TIER2 tournament hahaha xD
2019-07-17 15:09
Wasted spot
2019-07-17 15:09
#46
 | 
United States Fin4life 
invited so we can all LOL when they lose AGAIN....they get trolled all the time....
2019-07-17 15:09
#231
fer | 
Brazil Ze_Pikeno 
you can lol cause ur a loser with no life kid;) fan of a meme team
2019-07-17 17:18
#255
 | 
United States Fin4life 
says the fan of CACA team and 3rd world country....stay mad bro...BR cs is no more....
2019-07-17 23:54
#260
fer | 
Brazil Ze_Pikeno 
better than na cs that never was;)
2019-07-18 09:24
#261
 | 
United States Fin4life 
stay mad loser....
2019-07-18 09:56
#47
fnx | 
Bulgaria Deaawullss 
NO FNX, NO MAJOR
2019-07-17 15:10
why they invite mibr? does mibr generate any financial return for them? crowd, visibility or what? holy shit this team is a piece of shit
2019-07-17 15:10
IT'S CONTRACT. And they're playing better even with Zews. See #55.
2019-07-17 15:16
#85
 | 
Singapore FallBlade 
+1 and now even less viewers without cold
2019-07-17 15:16
Wasted slot
2019-07-17 15:10
W A S T E D S P O T A S T E D S P O T wtf mens(((
2019-07-17 15:15
#55
2019-07-17 15:16
Surely they would be called BlastBR now? Right??
2019-07-17 15:11
LMAOO
2019-07-17 15:11
NO WAY
2019-07-17 15:11
If you need an example as to why an open circuit is significantly better for CS than a closed one, you can just point to Blast. This is what happens.
2019-07-17 15:11
this fucking old fag team with 0 potentiol .... its all aboutt business now !
2019-07-17 15:12
#59
 | 
India Noobdian1 
Waste
2019-07-17 15:12
#63
 | 
Sweden Akoulad 
why keep inviting ence
2019-07-17 15:13
why not?
2019-07-17 15:38
AHHAAHAH SERIOUSLY ?
2019-07-17 15:13
"Brazilian Giants" hahahahahahahahahahhaahah
2019-07-17 15:13
#67
 | 
Germany ToiletShitter 
nice now we know who finishes last place
2019-07-17 15:13
#69
 | 
Philippines Eclipsa 
They will practice hard for stand offs.
2019-07-17 15:14
#73
 | 
France followthegeek 
wasted spot
2019-07-17 15:14
Most wasted spott ever
2019-07-17 15:14
Brazilian Giants? :D lol, they are not even close to be called brazzilian giants, its a fact :)) should've invited a better team...
2019-07-17 15:14
#93
 | 
World breezy0 
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
2019-07-17 15:17
#94
 | 
Canada keroMTL 
wasted spot for tier 3 team
2019-07-17 15:17
Almost as bad as BIG, wasted spot Tbh, every Brazilian team looks better than MIBR..
2019-07-17 15:19
+1000
2019-07-17 15:30
#98
 | 
Portugal wazzzthekid 
NiP with dennis?
2019-07-17 15:18
#127
 | 
Sweden meistr0 
No. Its not updated because NIP have not played with Plopski yet. After their first game with him he will be there.
2019-07-17 15:32
WASTED SPOT
2019-07-17 15:20
#342
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:40
#106
 | 
Poland GoldNess_ 
WASTED
2019-07-17 15:22
#341
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:40
#107
 | 
Netherlands NELK 
EZZ
2019-07-17 15:23
#340
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:40
wasted
2019-07-17 15:23
#339
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:39
Wasted Spot
2019-07-17 15:24
#338
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:39
Who is going to Moskow with mibr: hen1, kng or trk?
2019-07-17 15:24
#337
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:39
#113
 | 
Brazil dox__ 
right now it is undeserved imo.
2019-07-17 15:24
#336
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:38
#114
 | 
Turkey xxxjet3 
Wasted spot invite either Astralis Liquid Vitality maybe Mouse but wtf
2019-07-17 15:25
#125
 | 
Sweden meistr0 
2019-07-17 15:31
#335
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:38
MIBR are part of blast circuit, that means they play 5 out of 7 events, not like there is way they won't play 5 blast events unless they disband xd...
2019-07-17 15:31
#334
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:38
#117
 | 
Indonesia Exodd 
MIBR LUL
2019-07-17 15:28
#333
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:38
#118
 | 
Brazil MadBettorGrr 
When mibr win this event I will come here and LAUGH at these "WaStEd sPoT" comments
2019-07-17 15:28
#119
 | 
Sweden OscarLmao 
wasted spot
2019-07-17 15:29
#332
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:38
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk deluded
2019-07-17 15:29
#331
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:38
#123
 | 
Poland Szuster 
Wasted spot.
2019-07-17 15:31
#330
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:37
2nd last place or last place Pick last place for blastoff Win blastoff Ez money Repeat
2019-07-17 15:31
#329
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:37
wasted spot
2019-07-17 15:33
#328
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:37
NiP have a great fanbase in Russia so its not surprising that they were invited
2019-07-17 15:33
#327
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:36
Nip, navi, ence, mibe =5teams? MathProSeries
2019-07-17 15:34
#139
 | 
Russia LegendOrrin 
The sixth and final contestant will come from the CIS closed qualifier
2019-07-17 15:41
#326
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:36
#171
 | 
Russia LegendOrrin 
Oh sry I’m braindead
2019-07-17 15:48
Dont judge urself :)
2019-07-17 16:24
#325
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:36
#135
 | 
Australia JAY_DAWG 
Hope to see Vitality there tbh, they would do so well
2019-07-17 15:34
#324
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:36
#136
tarik | 
Germany misterE 
Wasted spot for crowd cheaters Last invite NRG tho, i have sources
2019-07-17 15:35
#323
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:35
#137
 | 
Portugal hugofilipe10 
stop invite teams they don´t deserve
2019-07-17 15:36
#322
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:35
#140
 | 
Georgia Broozman 
wasted
2019-07-17 15:37
#321
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:35
#142
 | 
Portugal SnakeEyes69 
4 teams LUL
2019-07-17 15:40
#320
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:35
#143
 | 
Brazil ultracauaHD 
Wasted, just invite furia
2019-07-17 15:38
#319
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:35
#144
 | 
Portugal SnakeEyes69 
POOR RUSSIA HAHAHAHAHAHAHA
2019-07-17 15:39
#318
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:35
#145
fer | 
Brazil jmarcelo 
Hate to admit, but they shouldve invited some other team.
2019-07-17 15:39
#317
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:34
#146
 | 
Iraq DuncanAK 
mibr is getting invited to every blast event and they never won a single won
2019-07-17 15:39
#316
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:34
Average player age 27.2
2019-07-17 15:40
#315
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:33
#150
 | 
Israel fvlion123 
MiBlastR
2019-07-17 15:40
#314
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:33
dude they need to stop inviting mibr
2019-07-17 15:41
mibr part of blast circuit so they will play 5 blast events, not like it is rly invite cuz they are good or something :D...
2019-07-17 15:50
#312
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:33
#153
 | 
United Kingdom HLTV_ALPHA 
wasted spot
2019-07-17 15:41
#311
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:33
omg....
2019-07-17 15:42
#310
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:33
Wasted spot
2019-07-17 15:42
#309
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:33
#159
 | 
Poland Julka 
OMEGALUL
2019-07-17 15:44
#308
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:32
Wasted
2019-07-17 15:44
#307
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:32
#161
 | 
Finland Faust_fSt 
ENCE playoffs secured
2019-07-17 15:45
#306
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:31
#162
 | 
France LanaRhoades 
mibr ready to do 1-4 , fucking wasted spot , same for NiP always invited to events because of get_right and the name "nip" , dumbfuck rfrsh
2019-07-17 15:45
#173
 | 
Sweden Kasidro 
Well when it comes to blast joke series it is because they have a contract with them.
2019-07-17 15:49
#174
 | 
France LanaRhoades 
i know and it's shit
2019-07-17 15:49
#305
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:31
Ez for Coldzera
2019-07-17 15:45
#304
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:31
#165
 | 
Sweden KattiZ 
wasted spot
2019-07-17 15:46
#303
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:31
GOOD ezier 4 ence
2019-07-17 15:46
#302
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:31
Wasted
2019-07-17 15:46
#301
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:30
WASTED SPOT WASTED SPOT WASTED SPOT WASTED SPOT WASTED SPOT WASTED SPOT
2019-07-17 15:47
#300
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:30
#169
 | 
Austria TheClemi 
Why not TL Vitality or Astralis?! Blast invites are so worthless
2019-07-17 15:47
#299
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:30
#170
 | 
Sweden Kasidro 
Wasted event
2019-07-17 15:48
#298
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:30
#176
 | 
Czech Republic QuertyX 
wasted spot.. once again from blast
2019-07-17 15:52
#297
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:30
#178
 | 
Greenland xen_ 
Wasted spot lul
2019-07-17 15:52
#296
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:29
#179
 | 
Greenland xen_ 
“Brazilian giants” LOL OK
2019-07-17 15:53
relax
2019-07-17 15:54
#208
 | 
Greenland xen_ 
Your mother could go sleep in a garbage ))
2019-07-17 16:15
what in the actual fuck
2019-07-17 16:22
#295
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:29
solid t2 event
2019-07-17 15:53
#294
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:29
#181
 | 
Denmark oskarsports 
invite a team with a coach as a player good idea
2019-07-17 15:53
this event will happen in fucking september. I'm pretty sure they'll have a 5th player by that time.
2019-07-17 15:55
#196
 | 
Denmark oskarsports 
doesn't change the fact that it is a wasted spot
2019-07-17 16:02
I don't care if it's wasted or not, I'm just debunking your weird argument and that's it
2019-07-17 16:24
#293
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:29
Lmao you think they gonna have a coach playing forever
2019-07-17 15:57
#197
 | 
Denmark oskarsports 
doesn't change the fact that it is a wasted spot
2019-07-17 16:02
#292
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:28
They should've invited BIG_THE_BIGGEST_TEAM but I'm afraid they're scared of XANTARES
2019-07-17 15:55
#209
 | 
Greenland xen_ 
+1
2019-07-17 16:16
It would be interesting if we got to see forZe as a wild card invite
2019-07-17 15:57
#205
oskar | 
Czech Republic PaYaB 
+1
2019-07-17 16:07
#291
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:28
Onliners, trash individual players
2019-07-17 16:18
yeah, i wanna see them play on lan to see what they're capable of lmao
2019-07-17 16:19
Absolutely nothing Especially that shitter facecrack
2019-07-17 16:21
#290
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:28
#188
 | 
Poland Stinar 
Wasted spot...
2019-07-17 15:58
#289
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:28
WASTED SPOT WASTED SPOT WASTED SPOT WASTED SPOT WASTED SPOT WASTED SPOT
2019-07-17 15:58
#288
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:28
#192
 | 
Lithuania Sealll 
Ez4GodBoombla
2019-07-17 15:59
#287
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:28
just to let NA-VI win something
2019-07-17 16:03
#286
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:27
Wasted spot
2019-07-17 16:03
#285
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:27
#201
draken | 
United States zSnuxy 
It's not an actual invite... They have a contract...
2019-07-17 16:03
#211
 | 
Greenland xen_ 
Stfu noob
2019-07-17 16:16
#254
draken | 
United States zSnuxy 
Go get banned again or something...
2019-07-17 23:52
#284
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:27
0-5 wasted spot
2019-07-17 16:03
+1 BIG not invited, bad event)))
2019-07-17 16:24
+1 !!
2019-07-17 16:25
#283
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:27
mouz > BIG
2019-07-17 19:14
lmao NoChance
2019-07-17 19:31
lmao Virtus.pro
2019-07-17 19:47
fvck
2019-07-17 20:06
#282
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:27
NaVi russian flag lmao
2019-07-17 16:04
#281
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:27
#204
oskar | 
Czech Republic PaYaB 
Get rid of the same teams a.k.a. circuit invites, make a freaking contract with 12 teams and invite every team 3 times, that makes 6 events a year + the seventh would be the grand finals...
2019-07-17 16:06
#280
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:26
Wasted spot
2019-07-17 16:16
#279
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:26
really undeserved
2019-07-17 16:26
#278
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:26
#223
 | 
Argentina Chief02 
wasted spot
2019-07-17 16:39
#277
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:26
#224
 | 
Slovakia zabrak159783 
Wasted spot
2019-07-17 16:40
#276
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:26
#226
shox | 
France KR1MEZ 
Times and times
2019-07-17 16:52
#275
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:25
#234
TaZ | 
Brazil Anux 
Mibr invited 2k19. Omegalul
2019-07-17 17:36
#274
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:24
#235
 | 
Sweden Lagge15 
Why? The BR fans can barely watch the match! Would be better with an AS or CIS team
2019-07-17 17:36
#273
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:24
#348
TaZ | 
Brazil Anux 
+1 I'm braz17ian and agree with you But its probably happen because immortals (mibr owner) is actually the bigger org in esports.
2019-07-21 02:59
#349
 | 
Sweden Lagge15 
There are a bunch of reasons for it. But if they can keep the hype of Chicago and add some more soon it isn't a wasted spot. But still a weird decision, if they wanted immortals OpTic would've made more sense
2019-07-21 03:01
Wasted...
2019-07-17 17:41
#272
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:24
#237
shox | 
India iejesus 
14 th ranked team....
2019-07-17 17:46
#271
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:24
#238
arT | 
Brazil Maujubudo 
EZ show match for the bois
2019-07-17 17:56
#270
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:23
#347
arT | 
Brazil Maujubudo 
Seems like you're having a good time lol
2019-07-19 07:28
Wasted spot
2019-07-17 17:58
#269
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:23
A spot doesn't get to be more wasted than this😂 0-5 again lets go!!
2019-07-17 18:58
#243
 | 
United States Bochanka 
plus with cold gone and zews playing...... LMFAO STUPID RUSSIANS
2019-07-17 18:59
#268
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:23
#242
 | 
United States Bochanka 
WHAT A SHIT INVITE! THEY DONT EVEN HAVE A 5TH YOU CLOWNS. STUPID RUSSIANS
2019-07-17 18:58
#267
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:23
Wasted spot, they should get the chance to some team who have some aspirations instead of M16R
2019-07-17 19:47
#266
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:23
#251
 | 
Brazil llskll 
Let me guess 200 comments of "wasted spot"
2019-07-17 20:29
i was thinking about that too
2019-07-18 03:40
#265
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:22
#252
 | 
Hungary subzera 
wasted slot
2019-07-17 21:16
#264
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:22
#253
shrek | 
New Zealand is_love 
Made in putin
2019-07-17 23:07
#263
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:22
hopefully they disband soon!
2019-07-18 02:10
#262
 | 
Germany fosterna 
+1
2019-07-18 11:21
#346
 | 
United States highlandyirr 
wtf
2019-07-18 17:13
wasted
2019-07-21 03:02
KKKKKKKKK
2019-07-28 15:44
Login or register to add your comment to the discussion.