OpTic replace refrezh with cajunb

OpTic have replaced Ismail "refrezh" Ali with former Cloud9 member René "cajunb" Borg, Mathias "MSL" Lauridsen has announced on Twitter.

The in-game leader announced the news via a Twitlonger, in which he explains that the team needed more experience in order to become a more consistent team following a mixed bag of results.

In the statement, MSL also noted that his team are still looking for backing after the Immortals Gaming Club's acquisition of the OpTic brand left the former organization with ownership of two different teams alongside MIBR, creating a conflict of interest.

cajunb reunites with k0nfig and MSL

The 24-year-old stressed that only three of their players are now required to be bought out of their contracts with OpTic, which supposedly includes himself, Kristian "k0nfig" Wienecke, and Nikolaj "niko" Kristensen, as Rene "TeSeS" Madsen was never formally announced as a permanent member.

cajunb was already seen playing instead of refrezh earlier in August, as he helped the team top the GG.BET Invitational and qualify for ESL One New York, taking place in late September.

The 29-year-old has now reunited with former North and Dignitas teammates k0nfig and MSL, recreating the core of that team which stood for two years in 2016-2017 and won EPICENTER: Moscow 2016.

Denmark Kristian "k0nfig" Wienecke
Denmark Mathias "MSL" Lauridsen
Denmark Nikolaj "niko" Kristensen
Denmark Rene "TeSeS" Madsen
Denmark René "cajunb" Borg

Denmark Casper "ruggah" Due (coach)

ESL One New York will be OpTic's first LAN event, and the team also have a place at DreamHack Masters Malmö as the champions of DreamHack Open Summer, as well as in ESL Pro League, where they have kept their spot after placing 11th-12th in the ninth season.

Denmark Rene 'TeSeS' Madsen
Rene 'TeSeS' Madsen
Age:
18
Team:
Rating 1.0:
1.08
Maps played:
225
KPR:
0.75
DPR:
0.67
APR:
0.13
Denmark Ismail 'refrezh' Ali
Ismail 'refrezh' Ali
Age:
21
Team:
No team
Rating 1.0:
1.05
Maps played:
568
KPR:
0.70
DPR:
0.65
APR:
0.12
Denmark Mathias 'MSL' Lauridsen
Mathias 'MSL' Lauridsen
Age:
24
Team:
Rating 1.0:
0.92
Maps played:
1501
KPR:
0.64
DPR:
0.72
APR:
0.15
Denmark René 'cajunb' Borg
René 'cajunb' Borg
Age:
29
Team:
Rating 1.0:
1.07
Maps played:
1394
KPR:
0.72
DPR:
0.63
APR:
0.13
Denmark Kristian 'k0nfig' Wienecke
Kristian 'k0nfig' Wienecke
Age:
22
Team:
Rating 1.0:
1.09
Maps played:
1019
KPR:
0.76
DPR:
0.69
APR:
0.13
Denmark Nikolaj 'niko' Kristensen
Nikolaj 'niko' Kristensen
Age:
21
Team:
Rating 1.0:
1.04
Maps played:
821
KPR:
0.70
DPR:
0.65
APR:
0.13
Denmark Casper 'ruggah' Due
Casper 'ruggah' Due
Age:
-
Team:
No team
Rating 1.0:
0.92
Maps played:
68
KPR:
0.60
DPR:
0.67
APR:
0.03
#2
 | 
Switzerland rhiq 
rip
2019-08-10 14:50
> needs more experience > leaves TeSeS in the team Why do orgs still trust msl
2019-08-11 18:55
#262
 | 
Denmark Luckyyshot 
"We couldn’t fit 2 players with the same roles..."
2019-08-12 14:55
nice
2019-08-10 14:50
#6
 | 
Europe dactylex 
why lol
2019-08-10 14:50
because they dont know what to do
2019-08-10 14:51
#62
 | 
Germany Oberleutnant 
well... you know why they kicked HIM
2019-08-10 15:10
He had literally one good tournament and people started hyping up this average player
2019-08-10 16:57
I always though stavn was better and don't understand why ismail got a t1 offer first
2019-08-10 18:32
#278
 | 
Spain D3RPyyy 
Why should stavn go to optic? Heroic is so much better than Optic rofl
2019-08-14 22:47
Because cajunb is better
2019-08-10 18:14
3/5 Digni POGCHAMP
2019-08-10 14:51
#8
 | 
Poland Crosky77 
f
2019-08-10 14:50
AHAHA
2019-08-10 14:50
ok then
2019-08-10 14:50
Obvious racism smh
2019-08-10 14:50
+1
2019-08-11 16:08
#12
k0nfig | 
Germany Trax_ 
Okekekekek nice
2019-08-10 14:50
optic racist
2019-08-10 14:50
#267
Xyp9x | 
Denmark grindz 
TriHard 7
2019-08-13 08:43
flag checks out racist dane checks out
2019-08-13 08:45
#269
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Triggered by a twitch emote lmao.
2019-08-13 09:08
kids tryna bait these days until they realize shit just got real
2019-08-13 09:17
#272
Xyp9x | 
Denmark grindz 
How am i baiting? I'm telling the truth. If you're triggered by fucking "TriHard 7" something is wrong with you.
2019-08-13 09:21
TriHard 7 itself is a racist jab therefore racist danes exposed
2019-08-13 09:26
#277
Xyp9x | 
Denmark grindz 
It's fucking pixels. Racist dane* i never thought i would correct an American in English. I'm not gonna waste my time on that kid spamming cmonBruh in chat. Come on man.
2019-08-13 09:29
Ur stupid friendino
2019-08-23 15:06
#282
Xyp9x | 
Denmark grindz 
Nt oi
2019-08-23 15:49
flag checks out, EvErYthInG iS rAciSt bTw
2019-08-13 09:24
#276
Xyp9x | 
Denmark grindz 
+1 LUL America is so sensible
2019-08-13 09:27
DAT DAWG GONE YAA CUZZ
2019-08-10 14:50
Nice
2019-08-10 14:50
#18
jks | 
Australia 0iq_man 
toxic refresh gone POG
2019-08-10 14:51
Tier 9
2019-08-10 14:51
They replace company wtf
2019-08-10 14:51
AXAXAXa
2019-08-10 14:51
ahahaha, when u was on vacation and your team kicked you )) hahaha
2019-08-10 14:51
i like ur name +1
2019-08-10 18:16
#24
NAF | 
India Godspeed93 
Worst move 2k19 contender
2019-08-10 14:52
0/8
2019-08-10 18:14
#25
 | 
Finland ceresje 
nice
2019-08-10 14:52
#26
 | 
Germany Vini_1337 
mohammed gone POG
2019-08-10 14:52
#27
ZELIN | 
Portugal Cyborgy 
same old recycle
2019-08-10 14:53
Ex-OpTic winning New York And Malmo
2019-08-10 14:53
+1
2019-08-10 16:09
#242
 | 
Russia Ilyichee 
+1
2019-08-11 08:10
#29
OCEAN | 
Poland morosek 
YES! Welcome back CajunB <3
2019-08-10 14:53
#30
Boo | 
France mbl4 
Now kick TeSeS and bring b0rup and yo good
2019-08-10 14:53
#72
 | 
Romania cyber8 
Why?TeSeS is doing a great job and him and b0rup have completely different roles so that would fuck up the team completely.
2019-08-10 15:18
#88
Boo | 
France mbl4 
TeSeS is showing a very bad form imo
2019-08-10 15:30
#146
 | 
Estonia noxtUrne 
his carried OpTic on NY quals lul
2019-08-10 16:35
#149
Boo | 
France mbl4 
He played great in one event, but before that.... hltv.org/stats/lineup/players?lineup=102..
2019-08-10 16:40
#159
 | 
Estonia noxtUrne 
he play good rn
2019-08-10 16:57
#157
 | 
Romania cyber8 
his role is a support player,his job is to help the team with nades,not get kills
2019-08-10 16:57
#261
 | 
Slovakia veeellys 
Again this sh**.
2019-08-12 14:22
lul old cuck cajunb go retire plz
2019-08-10 14:54
#270
Xyp9x | 
Denmark grindz 
OpTic never clicked with refrezh. Good move in my opnion. More experience and not a bad firepower move at all.
2019-08-13 09:11
#32
 | 
Germany Oberleutnant 
Nice racism Optic
2019-08-10 14:54
German Leftist spotted. GL Refrezh!
2019-08-10 16:17
#34
 | 
Serbia smiley69 
Lol they kicked their best player, myb -Teses +refrezh
2019-08-10 14:55
#50
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
best player? lmao he was the worst...
2019-08-10 15:05
-9999
2019-08-10 16:23
OpTic RASIST!! bamboo doesn't suit you?
2019-08-10 14:56
#37
ZywOo | 
France Kodaa_ 
Good move
2019-08-10 14:56
almost old North MSL cajunb k0nfig aizy valde
2019-08-10 14:57
#166
 | 
United States gtmaniacmda 
-teses +mertz old north
2019-08-10 17:12
Optic so stupid. Change roster every 3 months
2019-08-10 14:57
I think they have a workable roster now.
2019-08-10 16:18
Thx god
2019-08-10 15:00
LUL REFREZH OVERRATED
2019-08-10 15:00
MSL, konfig and cajunb Ah shit, here we go again
2019-08-10 15:01
#44
 | 
Denmark Jonasnhj 
hahahahahha LUUUL Fuck Refezh that arrogant little fuck. Yes Cajunb, now Optic can get good again.
2019-08-10 15:02
rip first black on pro scene
2019-08-10 15:02
#85
shox | 
France Aidentt2 
Spawn?
2019-08-10 15:29
i mean on cs go pro scene not cs
2019-08-10 17:28
#245
 | 
Poland rude_wredne 
Oh shit i just realized theres no black people in cs:go scene :O
2019-08-11 11:27
nice, now +Magisk +Aizy
2019-08-10 15:03
Aizy lmao
2019-08-10 15:27
#144
NEO | 
Poland kola5410 
You mean rubino
2019-08-10 16:34
MSL k0nfig cajunb aizy Magisk Krakow lineup eh?
2019-08-11 09:46
yeah, I kind of liked that roster, it made for some exciting matches. the departure of Mgaisk kind of killed the team, but it was expected since it became rather obvious that he was ahead of his team in terms of skill
2019-08-11 18:25
finallyyyyyyyyy
2019-08-10 15:03
I bet other players couldn't stand the stench in player booths.
2019-08-10 15:04
#110
 | 
Russia Str1ker17 
have exact same thoughts when watch interracial porn... I sit away from niggas in the underground as far as possible!
2019-08-10 15:49
I can't watch interracial, it makes me feel dirty as hell.
2019-08-10 16:16
racists
2019-08-10 15:05
Ez
2019-08-10 15:06
#54
 | 
Germany MackyGee 
cmonBruh why him?
2019-08-10 15:06
#56
kennyS | 
Turkey Blacxer 
SMEELS LIKE AN OVERRATED PLAYER
2019-08-10 15:09
nice
2019-08-10 15:09
cmonBruh wtf meeeen
2019-08-10 15:09
#187
 | 
United States Raptorial 
Lul
2019-08-10 18:01
#59
 | 
Finland JHdash77 
cmonBruh
2019-08-10 15:09
#61
 | 
Asia Asfmankey 
"Refrezh on vacation" they said These ppl are such snakes
2019-08-10 15:09
Yea
2019-08-10 15:10
When he will sit crying in hotel, Papa Biceps will find him and tell him that he will be #1, in few month Astralis will sign him and make a most dominant era in CS GO, I ve seen this before
2019-08-11 02:40
#241
 | 
Asia Asfmankey 
Papito is always there to help <3
2019-08-11 06:29
Ahahhahahahha, somebody wrote post about it hahahahah
2019-08-10 15:10
#65
 | 
Serbia livefour 
I remeber reading articale here, was something like ''rising star/talent refrezh' Lol
2019-08-10 15:11
#66
 | 
Asia Asfmankey 
Refrezh's Twitlonger - twitlonger.com/show/n_1sqvo6c
2019-08-10 15:12
Thanks
2019-08-11 12:05
Wtf, his very bad
2019-08-10 15:14
XD
2019-08-10 15:17
cmonBruh
2019-08-10 15:17
#70
 | 
Thailand beam2546 
TriHard 7
2019-08-10 15:17
#238
 | 
Argentina Fa7e07 
cmonBruh
2019-08-11 03:37
i bet half of the posts here would be deleted LULW
2019-08-10 15:18
#74
 | 
Spain BlaNcoW 
Now kick Konfig
2019-08-10 15:20
#75
 | 
Denmark limsaitama 
kick best player in this tier500 team?
2019-08-10 15:22
#217
 | 
Spain BlaNcoW 
But he is toxic
2019-08-10 19:47
#76
TOAO | 
Poland Siarrra 
OpTic racist what the H?
2019-08-10 15:22
cmonBruh
2019-08-10 15:23
#79
 | 
Poland Kleigen 
Mahmud Abdul Allah
2019-08-10 15:23
#81
GuardiaN | 
Other Darge 
It's an upgrade, refrezh has a lot of potential but OpTiC wasn't a good fit for him since the beginning. CajunB isn't a beast, but it's solid and versatile. He will get the job done whatever it is.
2019-08-10 15:24
thx god most overrated player in cs go
2019-08-10 15:25
MSL couldnt build a Lego house these days never mind a top 5 CS team
2019-08-10 15:26
Expected
2019-08-10 15:29
#89
 | 
Asia mocity123 
AHAHA
2019-08-10 15:33
Lool
2019-08-10 15:35
#91
 | 
Finland Orchard 
Optic less shit now.
2019-08-10 15:35
expected
2019-08-10 15:35
#93
 | 
Russia Ilyichee 
Ez for Optic
2019-08-10 15:37
#99
TenZ | 
Indonesia Maspiyuuu 
Old North is Back
2019-08-10 15:39
#101
 | 
Ukraine ksay 
racism Kappa
2019-08-10 15:42
Old north is back but they still need 1 more star player beside k0nfig .and teses isnt the good choice . they should get b0rup / roeJ
2019-08-10 15:42
K0nfig isnt star player for over 2 years so
2019-08-10 15:47
he is still their best player while others are mediocre
2019-08-10 15:52
he is mediocre too, the rest are just so much worse
2019-08-12 13:40
#105
 | 
Iceland ashyra 
This is a sad move for OpTic honestly. Refrezh is a potentially great talent in the making. Why bring someone back that’s older?
2019-08-10 15:44
overrated trash
2019-08-10 15:52
#118
 | 
Iceland ashyra 
To whom are you referring?
2019-08-10 15:56
refrezh
2019-08-10 15:58
HAJAJAJAJAJAJHAAHAGGAHAHA WHAT A MORONS
2019-08-10 15:46
well another full dannish lineup, denmark is insane
2019-08-10 15:47
#175
 | 
Slovakia SamuelS 
racist
2019-08-10 17:41
???? Content
2019-08-10 19:50
expected. Maybe he suitable. also last result was good than before
2019-08-10 15:52
#115
 | 
Vietnam eat_mah_dog 
♿️ptic > N🚮rth
2019-08-10 15:54
#116
s1 | 
Armenia gr1nch 
bot refrezh
2019-08-10 15:54
#117
 | 
Spain elskio 
R****m
2019-08-10 15:54
First off, Cajun didn’t get dropped when the snappi refrezh MSL Konfig NiKo roster was forming he left because of issues with MSL. Hence why he joined optic in March 2018 because MSL dropped him. So he joined back and stopped being a baby and work on things this roster will be 2nd best Danish roster better than north tricked heroic
2019-08-10 16:00
NiKo is in FaZe, niko is in OpTic
2019-08-10 16:45
Dumbass I know
2019-08-10 23:36
#122
SPUNJ | 
Europe vsebush 
great move
2019-08-10 16:02
Great move.
2019-08-10 16:03
#124
 | 
Brazil stewArt1 
cmonBruh WHY HIM?
2019-08-10 16:05
#125
 | 
Kazakhstan ezBORAT 
TriHard
2019-08-10 16:05
#126
 | 
Poland GoldNess_ 
N
2019-08-10 16:07
#127
 | 
United States Trump2020KAG 
Racist move. Can’t believe a org like optic would fall so low like this. What a slap in the face and shame for csgo and the community. I’m embarrassed calling myself a csgo fan.
2019-08-10 16:09
+1 eSports fkn racitsts.
2019-08-10 16:12
Yeah what a racist move. Kicking a trash player who happens to be black. Must be racism involved
2019-08-10 16:45
Says the guy commenting the n word and 'off you go' Loser.
2019-08-10 18:23
YES
2019-08-10 16:09
so optic is still alive?overall? good to hear that Hector <3
2019-08-10 16:21
#138
refrezh | 
Ukraine iqbot 
This guy definitely has future, good luck Ismail!
2019-08-10 16:21
HAHAHAHAHAHAHA
2019-08-10 16:32
#143
 | 
Australia CLEGGY 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 L
2019-08-10 16:33
#145
 | 
Russia LeGoBoys 
Shame on optic. Cannot believe racism is existing in 2019. I’m with you refreshz
2019-08-10 16:35
#148
 | 
Switzerland richco18 
refrezh so overrated after one blast event with cloud 9
2019-08-10 16:38
+11111111111
2019-08-10 16:58
+11111
2019-08-10 17:32
#186
Aleksib | 
Chile Zzalb 
+11111
2019-08-10 17:54
#188
 | 
United States Raptorial 
+1
2019-08-10 18:01
OPTIC cmonBruh
2019-08-10 16:43
#152
 | 
United States @FyreCS 
New TSM: Flusha Kioshima SunNy Oskar/awper? Refreshz
2019-08-10 16:45
NIGGARNIGGARNIGGARNIGGAR OFF YOU GOOOO
2019-08-10 16:45
#155
 | 
Russia RogueDecay 
fragsters died for this
2019-08-10 16:53
They say they need more experience but they're playing with TeSeS?
2019-08-10 16:56
Finally they realized he is fucking overrated
2019-08-10 16:58
Racists!
2019-08-10 16:59
bye refrezh, overrated kid
2019-08-10 17:09
#165
YEBAH | 
Kazakhstan PaBuJIb 
++++18110018 i agree with youuuuu
2019-08-10 17:11
#190
 | 
Switzerland x676 
+10000000000
2019-08-10 18:05
#167
 | 
United States fatburger 
Imagine kicking your teammate when he’s on vacation.
2019-08-10 17:15
Poor guy got cucked hard
2019-08-10 17:34
#178
 | 
United States fatburger 
Made me hate optic even more jesus
2019-08-10 17:44
imagine taking a vacation when ur team tries to qualify for NY
2019-08-10 18:18
#256
s1mple | 
Germany NatsuS 
Imagen you ask for vacation. Optic says yes all fine and then blame him for vacation
2019-08-12 10:25
imagine talking out of ur ass instead of providing a souce - ofc its not "fine" to take a break when trying to qualify for a fucking event are u retarded?
2019-08-12 13:55
#260
s1mple | 
Germany NatsuS 
is there any message that Optic said "no vacation"? nope. So they said yes. Ofc other players take also a break during tournaments. the last one was Dennis in NIP. So take your low IQ and flame other people.
2019-08-12 13:59
is there any message that optic said "yes, sure go on vacation when we try to qualify for our perhaps last t1 tourney of the year" nope. So they said, no. Fucking germans and ur low IQ, no fucking wonder ur scene is a joke. Also Dennis was stepping down from the roster due to his performance, not taking a vacation, big fucking difference
2019-08-12 15:02
#265
s1mple | 
Germany NatsuS 
You should learn basic of logic. you suppose Optic has a problem with refrshz vacation. This is something you believe. But there is zero evidence. So as long as there is no evidence it is an assumption from you. But I in another hand don't need evidence cuz Optic don't mention any problem cuz of that. I don't make assumptions I see what is. NA IQ is the same as NA nades, everything goes wrong.
2019-08-12 18:30
You should learn some basic logic. Do you think an org announces publicly if they have a problem with a player, ofc not that would be unprofessional as fuck. You believe his team mates were perfectly happy with him taking a vacation during one of their most important qualifiers of the year, this is something you believe with zero evidence. German IQ at its finest. Who should i root for in the major BIG or Sprout? oh wait
2019-08-12 19:25
You know why axaxaxaxaxaxaxaxax.
2019-08-10 17:26
racist
2019-08-10 17:35
Overrated or not, recycling a garbage player such a cajunb won't do them any good lmfao
2019-08-10 17:35
+1 refrezh was one of the best in optic and now they take some most washed up player in pro scene? wtff
2019-08-10 17:48
cuz he`s black?
2019-08-10 17:43
Refrezh to faZe
2019-08-10 17:43
I say Cajun you say B! Cajun
2019-08-10 17:49
#181
 | 
Sweden meistr0 
Well RIP
2019-08-10 17:51
dude replace friberg with refrezh and now heroic has a potentially top5 team
2019-08-10 17:50
#184
 | 
Sweden meistr0 
Could/Probably will happen
2019-08-10 17:51
#183
jeyN | 
Latvia `DinGo 
good
2019-08-10 17:50
>explains that the team needed more experience >keep teses ???
2019-08-10 17:52
#189
 | 
United States Raptorial 
cmonBruh
2019-08-10 18:01
RACISTS
2019-08-10 18:08
refrezh's bbc made all the white bois insecure, therefore, affecting their results. Understandable.
2019-08-10 18:12
hahaha danish logic, cut up and comer for old washed up shitty player who couldn’t even pull his own weight on a shitty c9 roster lol
2019-08-10 18:16
he had the best stats except for automatic during his time in c9, nt. dont expect a german to understand the german scene is a fucking joke lmfao
2019-08-10 18:20
They did refrezh dirty here. While on vacation and he didn't know about that qualifier. He will come back stronger in another team. Is fnatic an option? Im sure they can understand eachother 70% - the rest English which almost all of them are are used to from FPL. -twist +refrezh (If flusha is off the table)
2019-08-10 18:17
#200
 | 
Europe loonek4 
refrezh is way better than teses tho
2019-08-10 18:18
here comes the changes for Heroic: -friberg +refrezh - e3tag + torben - NaToSaphiX + dragonfly - blameF + bubzkji
2019-08-10 18:24
Fragsters was very nice team. I miss them.
2019-08-10 23:57
refrezh is on vacation kappa
2019-08-10 18:28
I say cajun, you say...
2019-08-10 18:28
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
2019-08-10 18:37
CAJUNN
2019-08-10 18:54
is better than refrezh
2019-08-10 19:06
lmao
2019-08-10 23:11
+1 xd
2019-08-10 23:11
#211
 | 
Hungary subzera 
That sucks
2019-08-10 19:04
"holidays" GIGALUL
2019-08-10 19:10
#214
 | 
Russia GramDEL 
North 2017 core lol
2019-08-10 19:13
racist
2019-08-10 19:14
#219
 | 
Turkey Fugiart 
downgrade
2019-08-10 19:55
#222
 | 
Denmark clutchkongen 
Strange...
2019-08-10 21:35
#224
 | 
Cyprus delur 
teses is noticeably worse than refrezh danes are so fucking stupid man
2019-08-10 22:11
#225
 | 
Germany PeKay 
Optic racicst
2019-08-10 22:49
#228
 | 
Russia ChmoEbanoe 
finally this noob get kicked
2019-08-10 23:19
#232
cyx | 
Europe jujin_Ss 
oPTiic rAcIiiIsT
2019-08-11 00:32
#233
 | 
Sweden compeed 
why don't niko insteed of refrsh????
2019-08-11 01:36
#235
 | 
Canada dem0Ns 
optic roster changes be like: -cajunb +cajunb
2019-08-11 02:26
Racists
2019-08-11 02:29
#239
 | 
Australia JAY_DAWG 
I thought refrezh was quite experienced
2019-08-11 05:17
#240
 | 
Denmark McMuffin 
still shit
2019-08-11 05:33
WTF
2019-08-11 08:26
#247
 | 
Hungary raffai 
Deserved
2019-08-11 12:58
#248
 | 
Europe @d1nh0 
NA team kicking black guy Pog
2019-08-11 15:51
29 washed up Good luck not giving the Young ones a chance.
2019-08-11 19:30
#273
Xyp9x | 
Denmark grindz 
De klikkede ikke som hold hvis du læser refrezh's twitter.
2019-08-13 09:23
#253
 | 
Brazil TLsinfo 
OpTic HAHAHAHA
2019-08-11 21:35
definition of a bad player, imagine declining an offer from cloud 9 and going to such a bad team and eventually getting kicked xXDDD
2019-08-12 07:34
#255
s1mple | 
Germany NatsuS 
Take a player who has proven it doesn't work to kick a player for racist feelings. Optic is dead
2019-08-12 10:21
KICKED ON EID
2019-08-12 11:14
#264
 | 
Canada [toast] 
+experience -talent
2019-08-12 17:38
#279
 | 
Bulgaria Playmak9r 
Thank god they got rid of refrezh, he was so just so bad
2019-08-15 12:00
who? this team is dead either way
2019-08-16 17:07
Login or register to add your comment to the discussion.