RED Canids sign fnx

RED Canids have announced that they have completed the signing of former SK talent Lincoln "⁠fnx⁠" Lau.

The two-time Major champion becomes the second high-profile player to join RED Canids in the off-season, following in the footsteps of Renato "⁠nak⁠" Nakano, who was signed from Sharks earlier in the month.

Both players were teammates in a number of teams back in CS 1.6 and were part of the iconic mibr squad that won ESWC 2006.

fnx retuns to activity on RED Canids

fnx has been out of action since August 2018, when he and Bruno "⁠bit⁠" Lima were removed from the Não Tem Como squad, who would go on to sign for INTZ. In March 2019, he was announced as a brand ambassador for MIBR, who feature three of the players alongside whom he won the MLG Columbus and the ESL One Cologne 2016 Majors.

"RED Canids is one of the biggest and best organisations in Brazil, and I am sure that, playing alongside nak, who is like a brother to me, will really help me in this new beginning," he said in a statement.

"I decided to return because this is what I love and what I do best. I am a person driven by challenges and conquests, and the motivation and talent of the young players here will certainly help us to win domestically and to try to compete internationally."

RED Canids will make their first appearance in the first season of the Brasileirão. Isurus, DETONA, paiN, Keyd and W7M are the other teams confirmed for this tournament, which will run from September 9 to November 20,

The Brazilian team will play the new season with:

Brazil Gabriel "⁠nython⁠" Lino
Brazil Matheus "⁠pesadelo⁠" Panisset
Brazil Bruno "⁠latto⁠" Rebelatto
Brazil Renato "⁠nak⁠" Nakano
Brazil Lincoln "⁠fnx⁠" Lau

Brazil Bruno 'latto' Rebelatto
Bruno 'latto' Rebelatto
Age:
17
Team:
Rating 1.0:
1.08
Maps played:
133
KPR:
0.72
DPR:
0.64
APR:
0.14
Brazil Renato 'nak' Nakano
Renato 'nak' Nakano
Age:
33
Team:
Rating 1.0:
0.92
Maps played:
503
KPR:
0.61
DPR:
0.66
APR:
0.15
Brazil Bruno 'bit' Lima
Bruno 'bit' Lima
Age:
30
Team:
Rating 1.0:
0.99
Maps played:
535
KPR:
0.66
DPR:
0.65
APR:
0.15
Brazil Lincoln 'fnx' Lau
Lincoln 'fnx' Lau
Age:
30
Team:
Rating 1.0:
1.04
Maps played:
595
KPR:
0.71
DPR:
0.66
APR:
0.16
Brazil Matheus 'pesadelo' Panisset
Matheus 'pesadelo' Panisset
Age:
21
Team:
Rating 1.0:
0.99
Maps played:
290
KPR:
0.70
DPR:
0.72
APR:
0.15
Brazil Gabriel 'nython' Lino
Gabriel 'nython' Lino
Age:
23
Team:
Rating 1.0:
1.07
Maps played:
191
KPR:
0.75
DPR:
0.67
APR:
0.11
#2
NiKo | 
Poland yolinho
what
2019-08-19 23:03
#347
NiKo | 
Brazil TFS
kkkkkk
2019-08-20 16:20
#396
 | 
Brazil ehoMagrao
fucking awesome
2019-08-21 15:26
great
2019-08-19 23:03
F5
2019-08-19 23:04
#6
 | 
Venezuela anx420
cool
2019-08-19 23:03
nice
2019-08-19 23:03
hahaha
2019-08-19 23:03
lul
2019-08-19 23:03
#10
 | 
United States aust_h
100% at majors
2019-08-19 23:03
#11
 | 
Brazil user_namer
omg
2019-08-19 23:03
fnx in mibr (((99
2019-08-19 23:03
Brazil goes mad now!
2019-08-19 23:04
#370
 | 
Brazil LGKoda
Not at all, he was a great player in the pass but he didn't play for 1 year. Not just in a team, he really didn't play CSGO
2019-08-20 23:47
#390
 | 
Denmark Burn1234
Past*
2019-08-21 12:05
if they get to major they'll win it
2019-08-19 23:04
ez kkkkkk
2019-08-19 23:13
#19
 | 
Portugal Agricultor
Nak + fnx ez major
2019-08-19 23:05
#81
 | 
Andorra monkay
1.6 beasts
2019-08-19 23:18
yes in 2006 2019 i aren't think that
2019-08-20 10:00
#323
 | 
Russia Sur10n
+1 no way they'll win the major in 2019, lmao they'll win it in 2020
2019-08-20 11:45
XD
2019-08-20 13:08
strategy now on csgo is essential
2019-08-21 02:58
GL fnx
2019-08-19 23:05
Grandes Manchetes do Jornalismo
2019-08-19 23:05
ez for Latto.
2019-08-19 23:05
Ez4ChocolattO
2019-08-21 00:48
Omg Red Canids win major
2019-08-19 23:05
Best Brazilian player, lets goo
2019-08-19 23:06
lol
2019-08-19 23:06
Lmao fnx nice Team
2019-08-19 23:07
THE CHAD OF THE CS GO HAS RETURNED
2019-08-19 23:07
Dosia never left.
2019-08-20 02:17
+1 Dosia alphahuman > fnxbeta muscle male
2019-08-20 02:33
#34
 | 
Switzerland x676
LUL
2019-08-19 23:07
red what ? ???
2019-08-19 23:07
Wtf? This Team will play what? Gamersclub ?
2019-08-19 23:08
#52
mika | 
Faroe Islands kLango
2019-08-19 23:10
#167
 | 
Portugal dascouves
Brasileirão Isurus Pick one
2019-08-20 00:34
The name is clutch circuit but hltv put the name has "brasiler0n"
2019-08-21 00:49
BRASILEIRÃO ResidentSleeper CBCS PogChamp
2019-08-20 03:14
#282
 | 
Brazil P4uloVisk
2019-08-20 05:46
#281
 | 
Brazil P4uloVisk
+1000
2019-08-20 05:45
Wtf br moder
2019-08-20 05:57
#37
 | 
Brazil bernog
FNX IS BACK
2019-08-19 23:08
red canids major winners 2020
2019-08-19 23:08
Prob the only team from BR that doesn't have girlfriends atm.
2019-08-19 23:08
Fnx have a girlfriend, Nak and nython to
2019-08-21 00:49
It was a joke buddy about fnx/fer gossip back in the day.
2019-08-21 11:04
XD
2019-08-19 23:09
This "who" comments are real or troll? im mad rn
2019-08-19 23:09
#87
 | 
Brazil WglimmerP
Those who legitly comment "who", probably started watching csgo on Blastralis era, and that kinda disgusts me
2019-08-19 23:23
#90
EliGE | 
North America Beecs
I can tell u right now that even during the LG/SK peak in 2016, FNX was the least known on his team, obviously fallen and cold were the 2 most known since they were the 2 best players, fer was steadily rising the ranks until his peak in 2017, and taco was very outspoken and often a scapegoat so the team always came to his defense, fnx was just that dude who had tattoos, played alright, and fucked fers gf
2019-08-19 23:26
#180
 | 
Brazil hugoooo
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAH cold was literally UNKNOWN by everybody, he came from a BR team that never played abroad (Dexterity). FalleN and fnx always've been the most famous, due to their 1.6 times (hell fnx is playing big lans since 2005).
2019-08-20 00:50
#283
 | 
Brazil P4uloVisk
+1
2019-08-20 05:48
Im talking about their peak in 2016 not their bum ass beginning In 2016 cold was easily the 2nd most famous on the roster in the world not just brazil Here in NA id say stewie2k is prob the most famous cuz of his personality but in the world the most famous na player is prob elige rn cuz of his skill
2019-08-20 09:18
You're failing trying to correlate the past fame from FNX and his time in LG/SK. Like #180 said, Fallen and him were the most famous players due to the fact of shinning back in 1.6, so people already knew their names, unlike cold and fer.
2019-08-20 11:15
^ this and also he was one of SK's stars before cold got really good. During Cologne 16 he and cold were SK's best players and the casters and observes showed them a lot.
2019-08-20 14:22
Wtf
2019-08-19 23:09
WTF
2019-08-19 23:09
Now the major is real
2019-08-19 23:09
#284
 | 
Brazil P4uloVisk
+1
2019-08-20 05:48
#47
nhl | 
Argentina legyY
XD
2019-08-19 23:09
legend
2019-08-19 23:10
#49
 | 
North America TorrN_
RED CANIDS SIGN FNX MIRAA 19/8/2019 - 14:03 RED Canids have announced that they have completed the signing of former SK talent Lincoln "fnx" Lau. fnx retuns to activity on Red Canids RED Canids will play the new season with: Brazil Gabriel "nython" Lino Brazil Matheus "pesadelo" Panisset Brazil Bruno "latto" Rebelatto BrazilRenato "nak" Nakano BrazilLincoln "fnx" Lau More to follow...
2019-08-19 23:10
what the fuck? wasnt he like brand ambassador in mibr
2019-08-19 23:10
#72
 | 
Brazil bernog
fnx > MIBR shit team
2019-08-19 23:14
+1111
2019-08-19 23:15
shut up dude stop sucking his balls what a faggot
2019-08-20 15:29
#343
 | 
Brazil bernog
U’re mad because MIBR is shit kkkkkkk That’s what I like to see
2019-08-20 15:39
no way i don´t give a shit for them anyway i just think that a lot of guys suck fnx for nothing lul
2019-08-20 20:10
#361
 | 
Brazil bernog
fnx is far for being one of my favorite players but is nice to see him coming back and MIBR going down
2019-08-20 20:24
why do you hate mibr? are you jealous or what? just because they earn a lot of money playing cs? are you really from Brazil?
2019-08-21 15:17
#397
 | 
Brazil bernog
I dont hate them IRL, I just make fun in hltv, streams, etc. Because they were a team that was winning everything and suddenly starting losing and I dont like that teams dominate the scene (only if G2 does it hahaha). I make fun of Astralis, Fnatic, NiP even more than MIBR but I have a lot of respect mainly for FalleN, he is the father of our CS
2019-08-21 17:59
#398
 | 
Brazil bernog
and yes, I'm brazilian hahaha, I live in the west of the state of Sao Paulo
2019-08-21 18:02
nice!!! now i understand hahaha. and when did you start cheering for g2? because they changed the line a lot of times, and now the team is not strong as before
2019-08-21 21:35
#401
 | 
Brazil bernog
I started cheering for them since the first tournament in CS that I watched It was in Boston major and I saw that highlight from kennyS 1-4 against QBF in cache and after this G2 went 3-0 in the group stage and I felt in love with them hahaha so since this I started to support them, all the lineups (even that shit one with ex6tenz and smithzz hahahaha) but for me this lineup will do some great damage in the scene
2019-08-21 22:54
Hahaha nice, kennyS is a monster I believe that they can do a great job too If you see the Vitality top2, it shows that any team with great work can do it.
2019-08-22 14:26
#403
 | 
Brazil bernog
yeah, I dont know how Vitality is top 2 with only zywoo playing well the magic of CS hahaha
2019-08-22 18:22
true they lost to Syman right now hahaha
2019-08-23 14:59
i mean... if you don´t like them ok, but hate and like that they are losing a lot is sick hahaha
2019-08-21 15:19
Fan of the team ho lost to zews Nt porpetinha
2019-08-21 00:51
#378
 | 
Brazil bernog
fan of the team that is top 8 above FURIA and MIBR and the team that destroyed MIBR hltv.org/matches/2334913/mibr-vs-g2-iem-.. Upsets happens in CS
2019-08-21 01:44
U guys won a bo1 and we won a ez bo3 Upsets happens in CS
2019-08-21 02:29
#381
 | 
Brazil bernog
BO1? are you blind?
2019-08-21 02:32
MIBR 2006 is back
2019-08-19 23:10
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk fnx is trash
2019-08-19 23:48
#287
 | 
Brazil P4uloVisk
you is trash ! FNX is LEGAND !
2019-08-20 05:49
he LEGANLIZE WEED
2019-08-20 20:35
#53
 | 
Brazil bernog
fnx > MIBR
2019-08-19 23:10
#295
 | 
Brazil P4uloVisk
0/8 esquerdista
2019-08-20 07:38
#331
 | 
Brazil bernog
Leftist LUL I support Bolsonaro
2019-08-20 13:21
#364
 | 
Brazil P4uloVisk
eu tambem gosto do menino Bolso ! mas tem uns modinha que por causa do fallen ter recebido a ligação do nosso presida eles passaram a ser fa nutela de furia, fnx, cold etc.... ai seu comentario é hateando a mibr e dando apoio ao fnx ,parecia um esquerdista kkk tambem gosto do fnx mais nao precisa falar que é maior que a mibr ... desnecessario, fallen monstro ajudou demais nosso cenario, merece respeito
2019-08-20 21:42
#369
 | 
Brazil bernog
my comment was a joke man kkkkkkk I respect them so much, I just dont support them in tournaments because I support G2 since I started playing CS (writing in english because mods usually ban for 1 day people who talk in others languages that arent english)
2019-08-20 23:05
no one in the team has a kd higher than 1.09 LOL
2019-08-19 23:10
#303
 | 
Finland rolezK1
don't worry, what they lack in aim ingame, they will do fine with their aim IRL
2019-08-20 09:21
#56
 | 
Brazil ReborN1
Unexpected af
2019-08-19 23:11
#57
gAuLeS | 
Brazil RSLK
random
2019-08-19 23:11
Not expected
2019-08-19 23:11
ez major
2019-08-19 23:11
#60
 | 
United States asaprocky
QUE OTAAAAS
2019-08-19 23:12
omg he's back better hide your girlfriends bois
2019-08-19 23:12
#84
 | 
France kennySsSsS
lol
2019-08-19 23:19
#62
 | 
Brazil Dyones100
WTF
2019-08-19 23:12
tier 999 team
2019-08-19 23:13
Someone's gonna lose his girlfriend
2019-08-19 23:13
#66
 | 
Brazil elpy
NAO TEM KOMO
2019-08-19 23:13
NAO TE COMO
2019-08-19 23:29
#288
 | 
Brazil P4uloVisk
NAO TEM COMO
2019-08-20 05:50
OMEGALUL
2019-08-19 23:14
AXAXAXA People "fNx iS jOiNiNg MiBr"
2019-08-19 23:14
#195
 | 
Albania JonZherka
Nt but kng is joining mibr
2019-08-20 01:20
Duh? I know? Thats what i am saying. People typed about FNX joining MiBR lol.
2019-08-20 01:21
No way, kng confirmed by my sources.
2019-08-20 10:13
Well, yes it is most likely kNgV, but some people actually wanted bot FNX to join.
2019-08-20 11:02
Who?
2019-08-21 04:17
#74
 | 
Serbia nocturnSRB
Why??
2019-08-19 23:14
#75
 | 
China KoreanFan
xD lmaoooooo
2019-08-19 23:14
RED Canids now have more majors than the whole Liquid team LMAOOOO
2019-08-19 23:15
#78
JD | 
Poland PSZ
XD
2019-08-19 23:17
#79
 | 
Brazil Zvinte
omg, i am gay
2019-08-19 23:17
#80
 | 
Brazil WglimmerP
BROOOOO, GODFNX IS BACK TO THIS SHIT WITH FNX = WITH MAJOR P.s. i'm not a fnx's widow, i'm just hyped
2019-08-19 23:17
Flair doesn’t check
2019-08-20 00:57
#196
 | 
Albania JonZherka
Underrated comment
2019-08-20 01:21
i think they can get top 100 end of the year.
2019-08-19 23:18
#289
 | 
Brazil P4uloVisk
ez4TOP1MAJOR
2019-08-20 05:52
another 2month team, ( i hope not)
2019-08-19 23:20
+1
2019-08-20 11:20
#88
 | 
Colombia AlejoBuh
Congrats to Red Canids for winning CSGO Major Spring 2020
2019-08-19 23:23
#290
 | 
Brazil P4uloVisk
+1000 haha
2019-08-20 05:52
Noice
2019-08-19 23:28
100% major guy
2019-08-19 23:28
I can only wish the worst for a team with Pesadelo in the line
2019-08-19 23:30
Just know nak
2019-08-19 23:32
0/8 disband in 4 months
2019-08-19 23:32
Wtf why
2019-08-19 23:33
ez major
2019-08-19 23:34
weird way of spelling MIBR
2019-08-19 23:34
#106
 | 
Brazil hugoooo
Damn...I wonder how long till one of the BR teams on the USA sign him, unless he WANTS to stay in Brazil.
2019-08-19 23:34
this jersey is fire
2019-08-19 23:34
bruh
2019-08-19 23:42
NÃO TEM COMO NICE TO CLUTCH YOU PRIMO POUKAS
2019-08-19 23:35
#110
 | 
Italy Er1cz
What a end lol
2019-08-19 23:36
this jersey Pog
2019-08-19 23:37
#113
 | 
Russia Glihhh
Rip fnx
2019-08-19 23:38
FNX KING OF CS!!!! NTC! NAO TEM COMO! NICE TO CLUTCH YOU!!! KING OF CLUTCH!
2019-08-19 23:39
#269
 | 
Brazil P4uloVisk
+1000 haha Padrin is comming
2019-08-20 04:57
No fnx no major
2019-08-19 23:39
#119
 | 
Brazil Cleckzera
RED Canis Major 2020 winner GG
2019-08-19 23:39
+1
2019-08-21 00:44
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Expected for Red Cannabis, fnx will die in a few months
2019-08-19 23:41
a fall from grace
2019-08-19 23:43
rip red canid’s gfs
2019-08-19 23:47
fnx and nak won more majors with MiBR than the current MiBR o_O
2019-08-19 23:48
#130
 | 
Brazil CaioOlive
ok, now I'll watch brazilian scene and brasileirão often.
2019-08-19 23:50
#268
 | 
Brazil P4uloVisk
+1
2019-08-20 04:56
Kkkkkkkkk nice joke
2019-08-19 23:51
EZ MAJOR.
2019-08-19 23:52
buying RED Canids stickers and wait for visa issues 😎😎😎
2019-08-19 23:53
#135
 | 
United Kingdom VOSSKi
WTF LMAO
2019-08-19 23:54
rip
2019-08-19 23:54
#137
 | 
Brazil xMoita
LUL
2019-08-19 23:55
Ez Major
2019-08-19 23:56
WTF EZ MAJOR KAKA
2019-08-19 23:57
#140
 | 
South America ZyvvOo
MEEEeEeE, why he did thisss???????
2019-08-19 23:58
Who the hell are Red Canids
2019-08-19 23:58
Fnx signs with red candisband
2019-08-20 00:02
OMG BABY
2019-08-20 00:06
K then
2019-08-20 00:09
KKKKKKKKKKKK WTF
2019-08-20 00:10
Welcome back primo
2019-08-20 00:13
Tier 29 br
2019-08-20 00:14
Unexpected af. I hardly think that they paid a fortune. What a Bon Vivant this guy. GL fnx
2019-08-20 00:14
He joined probably because of nak since they played together for years in the past, and as he said is like a brother to him
2019-08-20 00:36
#267
 | 
Brazil P4uloVisk
+1
2019-08-20 04:55
Xxsxaxaxaxaxxaaxxa End of carrer
2019-08-20 00:17
fuck off man
2019-08-20 00:19
Fuck off viúva do fnx
2019-08-20 00:52
???The guy is starting a new phase and what has to do with me being his widow for supporting him? I don't think it would be better him at MIBR.
2019-08-20 00:59
#155
fer | 
United Kingdom kanezz
major inc
2019-08-20 00:18
best team in brasil right now...
2019-08-20 00:18
#161
 | 
Brazil iBiz4
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Career end
2019-08-20 00:20
#162
Per0N | 
Venezuela 643
It's been a while since i last watched any of his streams. Anyone knows if he's still good (SA-CS level kind of good)?
2019-08-20 00:23
What's a red canids though
2019-08-20 00:28
fnx now on tier 9 team LUL
2019-08-20 00:30
LMAO
2019-08-20 00:34
3 months and they will disband
2019-08-20 00:40
Less
2019-08-20 00:42
nice pachanga team
2019-08-20 00:42
#176
 | 
Bulgaria AboveYall
I thought hes done plyaing competetive
2019-08-20 00:43
Kngv daddy
2019-08-20 00:45
THE END OF A LEGEND, SAD BUT TRUE.
2019-08-20 00:47
AND THE START OF A VETERAN
2019-08-21 00:55
a team who has a player with the nickname of 'pesadelo' (nightmare) doesn't deserve nothing.
2019-08-20 00:48
fnx top mibr not top!
2019-08-20 00:50
trainning 3 month and he's back!! fnx is comming
2019-08-20 00:51
Red CAndids 2 majors > liquid and p1mple 0 majors
2019-08-20 00:52
Hopefully he’ll come back to at least a tier 2 team next year.
2019-08-20 01:02
He smokes weed everyday, he cant go pro again
2019-08-20 01:04
Good to see him playing again.
2019-08-20 01:14
mostro lenda nao tem como padrin
2019-08-20 01:18
#264
 | 
Brazil P4uloVisk
+1000
2019-08-20 04:50
dead team dead scene what to expect
2019-08-20 01:20
#212
 | 
Brazil Danxd22
static.hltv.org/images/bigflags/30x20/CZ.. Ok, let me name 5 players, you have oskar...
2019-08-20 01:52
He didn't lie in a part... 100% dead team 4 sure
2019-08-20 02:51
#246
 | 
Brazil Danxd22
cala a boca, newfag. Deadscene?
2019-08-20 03:37
#262
 | 
Brazil P4uloVisk
0/8 comunista safado
2019-08-20 04:49
Ih
2019-08-21 02:06
Welcome back, legend! <3 NTC
2019-08-20 01:21
Excuse me wtf
2019-08-20 01:21
The clutch KING is back!!!!! FnxNTC
2019-08-20 01:28
Nice, goodluck
2019-08-20 01:32
NO FNX NO MAJOR
2019-08-20 01:34
#206
 | 
Hungary raffai
Fucking legend
2019-08-20 01:44
#207
dont | 
Czech Republic @me
Caralho que ota
2019-08-20 01:44
watch your girlfriends bois
2019-08-20 01:45
GL Lin
2019-08-20 01:47
want another? (queota?)
2019-08-20 01:50
#217
 | 
Brazil kaiknux
LUCAS1*
2019-08-20 02:13
Boa sorte a Lenda FNX
2019-08-20 02:01
#214
 | 
Brazil 3nzow
GOD!
2019-08-20 02:04
Damn !!! Hype is real !!!
2019-08-20 02:06
#259
 | 
Brazil P4uloVisk
+1000
2019-08-20 04:46
Hell yeah, it's about damn time fnx returned.
2019-08-20 02:15
#221
 | 
Brazil kaiknux
I'm waiting for skadoodle and hiko now. C'mon!!!!
2019-08-20 02:20
so happy that wood7 is orgless right now,he’s so baddddddddd
2019-08-20 02:21
FINALLY! <3
2019-08-20 02:29
Legend is back
2019-08-20 02:32
God FNX
2019-08-20 02:45
How?
2019-08-20 02:46
Tier 4 at best
2019-08-20 02:48
like movistar riders
2019-08-20 03:08
#231
 | 
Brazil wdks
red canids coldzera next.. :)
2019-08-20 02:50
#258
 | 
Brazil P4uloVisk
+1
2019-08-20 04:45
OMG SO HOT AAAA IM CUMMING
2019-08-20 02:58
Very pretty and all but cogu > nak
2019-08-20 03:12
#242
 | 
Brazil oldStar
lol
2019-08-20 03:16
#243
 | 
Malaysia Suno[t]
WASHED UP
2019-08-20 03:24
GOAT !
2019-08-20 03:30
Hmm, fnx is like a CS Ronaldinho Gaúcho, great player of the past that should be retired by now, but keeps signing to less expressive teams to "fire them up". GL anyways, make this team relevant
2019-08-20 03:32
#273
 | 
Malaysia Suno[t]
nice comparison
2019-08-20 05:08
And then he rises from ashes again.NICE TO MEET YOU!
2019-08-20 03:37
#249
 | 
Brazil VinidoHS
best Brazilian player of all time.
2019-08-20 03:47
Não tem como this work. Fnx time to retire and live the legend that he was
2019-08-20 04:04
Wtf kkkkkkkkk unespected
2019-08-20 04:18
#252
 | 
Russia anleet
XD
2019-08-20 04:20
LETS GO PRIMO!
2019-08-20 04:20
thats tough
2019-08-20 04:28
#255
 | 
Brazil P4uloVisk
wow wow wow OMG !!!! NAK + FNX = NTC NAO TEM COMO EZ4MAJOR !! FENIX ON FIRE , easy for primo ! RED CANIDS KALUNGA
2019-08-20 04:43
No steroids no major.
2019-08-20 04:45
he will do nothing for the team, fnx don't play like before anymore
2019-08-20 04:52
i agree with you, but... i want to see him to play again and rising up
2019-08-20 05:06
Goat_fnx_100%_major_winrate
2019-08-20 05:11
from major champion to this
2019-08-20 05:13
lmao anyways 3months fnx leaves as usual
2019-08-20 05:35
Amazing
2019-08-20 05:53
Wow
2019-08-20 07:44
100% win rate at majors and now signing for a unknown team, but gl you are a good player peace
2019-08-20 07:56
#298
 | 
Russia A_Smi1e
4:19>2 times major winner 4:20> tier100 team lul
2019-08-20 08:09
#299
 | 
Sweden Trkmag
New hot team
2019-08-20 08:16
red canids sound like a female team
2019-08-20 08:21
+1
2019-08-20 08:51
Do you have any prejudice with women's teams?
2019-08-20 09:29
gl fnx. This guy gave me an motivation to go to gym 1 year ago :)
2019-08-20 09:25
NO FNX NO MAJOR! SEM FNX SEM MAJOR!
2019-08-20 09:30
#307
 | 
Ukraine petruska
ez major brazil era coming again #sexygodfnx
2019-08-20 09:44
Wtf is FNX doingwith his life
2019-08-20 09:53
More than 95% of those on this forum...
2019-08-20 11:06
welcome back
2019-08-20 09:56
lul
2019-08-20 10:08
well that was a long presentation
2019-08-20 10:16
#316
 | 
Portugal faizk
Hype for nak and fnx together again! I've never heard of Red Canids; but we all know who this two legends are.
2019-08-20 10:35
who?
2019-08-20 10:48
The most successful Brazilian player of all time is back, lads! Having won 2 majors in CSGO and 1 major in 1.6 (ESWC 2006). HE'S BACK!
2019-08-20 11:06
2019-08-20 11:45
lol he spent all the money? :D
2019-08-20 12:27
Lol. 3 months and 8 days. Trust me.
2019-08-20 12:43
expected
2019-08-20 12:51
i really miss fnx, amazing player
2019-08-20 12:58
red canids, a t9999999 team, will win a major, damn
2019-08-20 13:08
Did not expect FNX back in a 100% Brazilian team... but cool to see FnX and Nak together again. I hope they manage to bring the team up to compete internationally or at least he will show good shape for a season with this random team and then some big team will sign him. Welcome back FNX!
2019-08-20 13:29
FNX 3 MAJOR INC
2019-08-20 13:36
BRUH
2019-08-20 13:46
#338
 | 
Brazil thnoronha
OMEGALUL
2019-08-20 14:36
#342
 | 
Portugal Filipinoo
The brazilian GOAT is back!
2019-08-20 15:35
#344
 | 
Turkey CHAMPTZ
Welcome back, Mr. God.
2019-08-20 15:39
#345
 | 
Brazil Skrol
Really?
2019-08-20 15:46
Respect!
2019-08-20 15:51
n1
2019-08-20 16:25
and one more time the real ronaldinho and goat of this game play again....
2019-08-20 16:26
2 mayor play 2 mayor win fnx mathematical solution for win major
2019-08-20 16:27
FNX AND NAK = MAJOR
2019-08-20 17:02
+1
2019-08-20 21:55
fnx in 2019 lul
2019-08-20 17:19
Rip Mibr
2019-08-20 17:50
sad
2019-08-20 17:54
what? he still playing?
2019-08-20 18:12
#359
 | 
Brazil _mith
fnx god of cs
2019-08-20 20:06
OMEGA XD
2019-08-20 20:44
#365
 | 
Brazil P4uloVisk
good luck !
2019-08-20 21:46
Major 2020 confirmed
2019-08-20 21:50
fnx + nak retirement home these guys playing since first days of cs give it up
2019-08-20 23:54
#383
 | 
United States caliprep
FNX aka steal yo girl.
2019-08-21 03:00
nak and fnx again just like 1.6 <3
2019-08-21 03:26
"I decided to return because this is what I love and what I do best.~ we have to laugh we all know you just love the money
2019-08-21 03:50
Major inc
2019-08-21 07:42
Idk 4/10 move
2019-08-21 08:35
Hide your gfs mens
2019-08-21 12:07
Talent with 29?
2019-08-21 12:37
legend
2019-08-21 21:34
Login or register to add your comment to the discussion.