Video: HS vs. Movistar Riders

Player
Estonia Kevin "HS" Tarn
Weapon
Desert Eagle
Map
Mirage
Action situation
Nordavind down 1-2
Matchpage
8
16
18th February 2020
8
Mirage
16

You can find the rest of HLTV.org's videos by going to our YouTube channel here.

Estonia Kevin 'HS' Tarn
Kevin 'HS' Tarn
Age:
23
Team:
Rating 1.0:
1.04
Maps played:
716
KPR:
0.73
DPR:
0.70
APR:
0.15
Cool
2020-02-19 00:08
#6
Tijs | 
France DeVSS 
Thats insane
2020-02-19 00:10
#18
 | 
Estonia YungAlcoholic 
my boy HS is BACK
2020-02-19 00:21
#29
 | 
Estonia NGLTenZIsCute 
GOD HS taking over 2020
2020-02-19 00:40
0.90+ boye taking over, watch out everyone!
2020-02-19 00:58
#43
 | 
Estonia NGLTenZIsCute 
As soon as HUNDEN reaches 0.90+ he will take over too
2020-02-19 01:11
#51
 | 
Estonia YungAlcoholic 
KEKW
2020-02-19 02:15
#106
 | 
France Chim0ng0 
2020-02-19 14:15
#46
SolEk | 
United Kingdom Nik0l4yy 
0.9 rating, 23 year old washed up player, should quit csgo and get a job.
2020-02-19 01:29
#56
 | 
Estonia NGLTenZIsCute 
You should stop betting and get a job
2020-02-19 03:06
Stfu
2020-02-19 19:39
How much
2020-02-19 20:28
$0.00, I didn’t bet on this low tier ass game. But let mfs get money in peace queer
2020-02-19 22:00
"I tried to put down 300 dollars on TL to win group A" You tried to lol
2020-02-20 03:30
..... your point? Unrelated game, not low tier?
2020-02-20 04:03
bro if u think 23 is too old, I honestly feel bad for you
2020-02-20 04:49
#2
Coronaz | 
China orox2 
what the fuck
2020-02-19 00:08
#3
 | 
Finland Here1sJohnny 
Damn
2020-02-19 00:09
#5
 | 
Australia Australis 
gangsta soundtrack
2020-02-19 00:10
Fr
2020-02-19 07:11
#7
tabac0 | 
Portugal Djigz 
foda-se
2020-02-19 00:10
#8
 | 
Brazil Shineray 
brave
2020-02-19 00:10
#9
s1mple | 
Czech Republic is_trash 
ez 4 2nd best Estonian player
2020-02-19 00:13
He and fejtz have a good fight
2020-02-19 00:26
#31
 | 
Czech Republic MisterPixel 
Ropz top1
2020-02-19 00:46
I know I'm talking about 2°
2020-02-19 03:42
#111
 | 
Czech Republic MisterPixel 
yes
2020-02-19 16:32
#113
 | 
Brazil _FaZeUP 
I aren't think that
2020-02-19 17:22
yeah I feel like HS has higher skill ceiling but FejtZ is more consistent...
2020-02-19 02:19
+1
2020-02-19 03:42
#138
 | 
Finland Jolkkoswag 
I m lvl 7 faceit did better on tournament than fejtz 0/8
2020-03-12 16:30
Yes because there are only 2 Estonian players.
2020-02-19 08:48
4 actually Ropz HS Fejtz Cheti
2020-02-19 23:05
Puppey
2020-02-21 05:43
Who
2020-02-21 17:03
#135
 | 
Slovakia sanjuro 
+1
2020-02-21 19:24
nyte
2020-03-10 12:22
#10
gAndhi | 
Turkey sedo7 
lucky hs
2020-02-19 00:13
but riders won :)
2020-02-19 00:14
#12
 | 
Spain GamerGuillem 
h3h3h3h3
2020-02-19 00:14
#63
 | 
Germany zoieN 
Demolition crew beat riders kekw
2020-02-19 06:00
sure
2020-02-19 11:32
#69
 | 
Greece Graecos 
Therefore, does it mean that the action suck?
2020-02-19 07:27
#114
 | 
Brazil _FaZeUP 
He's from Spain, bro.
2020-02-19 17:36
Did u said that?
2020-02-19 17:43
#13
 | 
Finland Smoonah 
HS = SH backwards = Steve Harrington = Illuminati wtf
2020-02-19 00:14
Oh man! Not the homosexual gay pedophile satanist Steve Harrington!!!!
2020-02-19 09:24
You had your chance but the equivalent adjectives in 1 sentence ruined it
2020-02-19 16:05
If thats not ok, why calling someone "a fucking gay faggot" is okay?
2020-02-19 16:45
Why would you ask me that, I've never said it is
2020-02-21 18:50
#117
 | 
Finland Smoonah 
would you like to set sail on this ocean of flavor with me?
2020-02-19 17:55
#14
 | 
Spain GamerGuillem 
That is actually a sick clip, at least they lose very hard
2020-02-19 00:15
#15
 | 
Japan Fanta_machine 
If only skills translated into wins
2020-02-19 00:17
#16
 | 
Colombia MonstarX 
God damn
2020-02-19 00:19
#17
 | 
Iceland Cirros_V2 
Nice shots
2020-02-19 00:20
Nice play. This is one of those situations where itd be better if they all just ran at him
2020-02-19 00:24
That's nasty
2020-02-19 00:25
That was xtra clean wtf
2020-02-19 00:27
#23
 | 
Sweden txshirx 
Pogu
2020-02-19 00:29
#24
 | 
Netherlands Boutdis 
INSANE
2020-02-19 00:34
#25
 | 
Mexico MEXlCO 
riders always dissapointing me :/
2020-02-19 00:35
#26
 | 
CIS ShimonSS 
? they ve got an easy win even after that clutch, lol
2020-02-19 00:38
#27
 | 
Mexico MEXlCO 
oh i thought this was them vs demolition crew
2020-02-19 00:38
#28
 | 
CIS ShimonSS 
nuh, well, demolition crew got their game rollin today
2020-02-19 00:40
#30
Frankie | 
Ukraine d3adLY 
god?
2020-02-19 00:43
#32
 | 
Romania SkipLD 
Damn!
2020-02-19 00:47
HSGOD
2020-02-19 00:47
HIS NICK IS HS FOR A REASON Nice clip btw
2020-02-19 00:49
me: what does HS stand for? him: hold my beer
2020-02-19 00:50
10/10 comment.
2020-02-19 08:19
I must confess
2020-02-19 11:43
Nice one kkkkkkk
2020-02-19 13:45
Excellent comment, I take off my invisible hat for you. Well done.
2020-02-19 14:15
The biggest onliner after shroud
2020-02-19 00:52
This is so fukin' nuts btw nicely done editing Filq
2020-02-19 00:52
#38
f0rest | 
Bosnia and Herzegovina veasih 
EZ
2020-02-19 00:56
#39
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
Clip was better without the edit tbh, nice frags tho
2020-02-19 00:58
biggest onliner after shitAVU.
2020-02-19 01:01
Insane
2020-02-19 01:08
Innocent 1v5 deagle HS 1v5 deagle :D Old Penta on fire
2020-02-19 01:15
YEAH... That was very good team
2020-02-19 06:12
[H]E'[S] BACK!!!!
2020-02-19 01:23
Very well done HS REALLY impressive Deagle, no Kevlar, 40 HP alone in the world against 5 well trained policemen with heavy guns and Kevlar!
2020-02-19 01:48
I dont know how is possible, this guy is not playing in top team while players like b0rup are playing
2020-02-19 01:55
Nice play. But still i think HS wont comeback to His peek form.
2020-02-19 01:57
#50
vilga | 
Canada PwnNewb 
HS has been really bad for Nordavind overall, he cost them some matches. great play but they lost the map so...
2020-02-19 02:04
are they speaking english or Norwegian in nordavind?
2020-02-19 02:29
English
2020-02-19 11:08
last kill pure disrespect
2020-02-19 02:47
#99
steel | 
Brazil 1930 
+1 gross
2020-02-19 12:03
Sugoi
2020-02-19 03:01
#58
 | 
Oceania Rusuli 
Fuck I hate the Deag. Just point and click, it's AWP with no bolt time for $700
2020-02-19 03:08
Except... No zoom. Only hs kills.
2020-02-19 08:20
HS.. kills.
2020-02-19 11:00
How much?
2020-02-19 08:44
#61
 | 
Russia Zel0cE 
unbelievably
2020-02-19 04:28
Kid is good
2020-02-19 04:29
Reported for aim hacking
2020-02-19 06:45
#66
 | 
Turkey yunus06 
wow
2020-02-19 06:48
this was actually nice clip, noice headshotz
2020-02-19 06:49
#70
 | 
Europe jvesper 
kev man this veri nice gaming play from you man, c u @major
2020-02-19 08:00
Sick, Very team !
2020-02-19 08:01
sick 1337 pacan
2020-02-19 08:02
+1
2020-02-19 08:22
+1
2020-02-19 11:44
#74
 | 
Thailand petchzbonny 
dam
2020-02-19 08:20
#77
Estonia rYm 
wtf
2020-02-19 08:26
#78
 | 
Poland gerald500 
haha nice
2020-02-19 08:41
Sick play!
2020-02-19 08:53
#84
 | 
Russia ArtyoMs2 
Insane, sad for movi :(
2020-02-19 09:31
Madness from HS
2020-02-19 09:34
#86
HS | 
Estonia qoznyyy 
my boy
2020-02-19 09:38
average kills
2020-02-19 09:48
#88
 | 
Canada cerea1killer 
sick ace clutch
2020-02-19 10:10
#89
 | 
Indonesia FriZZy 
wp there from Steve Harrington
2020-02-19 10:43
#90
 | 
Finland Miroyev 
They talk about his hs
2020-02-19 10:50
why are these clips always unnecessarily edited with some obnoxious music
2020-02-19 11:01
+1 hahaha
2020-02-19 12:12
#94
XeqtR | 
Hong Kong void0 
Is it legal?
2020-02-19 11:17
I like how he took the last one with dealgle too :D
2020-02-19 11:51
If we ignore that last m4 spray on a player that didnt even look his way, shots are insane tbh
2020-02-19 12:13
name checks out
2020-02-19 13:09
#103
 | 
Estonia Hondas 
Me are better!!
2020-02-19 13:16
#105
 | 
France Chim0ng0 
2020-02-19 14:14
Thats called unlucky
2020-02-19 15:42
#129
 | 
Hungary Shiron212 
lmao wtf
2020-02-20 18:31
ns hs
2020-02-19 16:18
#116
 | 
Brazil Fauchard 
sensi 0.5 400 dpi.. the guys just enter in his crosshair rofl
2020-02-19 17:51
mens!
2020-02-19 22:52
#127
 | 
CIS unflagmoon 
so ez for HS' hairStyLe
2020-02-20 04:51
#128
 | 
Hungary Shiron212 
Insane! wp
2020-02-20 18:30
#131
fer | 
Russia Orz 
0.90 my di&k play
2020-02-20 20:27
#136
 | 
Belarus Poizoness 
Say,please,name of this perfect music...
2020-02-21 20:05
Login or register to add your comment to the discussion.