ALEX on future: "Either Europe or North America is up for discussion"

Vitality's Alex "⁠ALEX⁠" McMeekin does not rule out the possibility of moving to North America, the player revealed on 'Talk to Thorin' when speaking about his future.

Currently benched in Vitality following his decision to step down in March, the British in-game leader appeared in an episode of Duncan "⁠Thorin⁠" Shields' interview series 'Talk to Thorin' on Wednesday to discuss his time with the French team and his future plans.

While he shared that he has nothing concrete lined up for the time being, ALEX admitted that he is currently weighing up his options and revealed he would be open to a move across the Atlantic.

ALEX speaks out about future possibilities

"Either Europe or North America is up for a discussion," he said in the interview. "I'm not tied to anything in Europe and I don't mind moving to NA. We have short careers as players [...] and career-wise you've gotta do what you've gotta do to make ends meet."

ALEX also explored the conditions in which he would like to join a new team in regard to travel schedule. The long time on the road had been cited as the main reason behind his decision to step down from Vitality, who had been unable to meet his wishes to free up the team's calendar after becoming long-term partners with ESL and BLAST.

"If I had free reign, it would possibly be to go to a Flashpoint team because there's less travel involved of two times three weeks in NA, and you'd just be able to choose your calendar," he said. "Most BLAST and ESL teams aren't in Flashpoint, so you have the possibility of declining events and being able to have a healthy calendar."

United Kingdom Duncan 'Thorin' Shields
Duncan 'Thorin' Shields
Age:
38
Team:
No team
Rating 1.0:
0.00
Maps played:
0
KPR:
0.00
DPR:
0.00
United Kingdom Alex 'ALEX' McMeekin
Alex 'ALEX' McMeekin
Age:
25
Team:
No team
Rating 1.0:
1.00
Maps played:
955
KPR:
0.70
DPR:
0.71
MIBR ALEX
2020-05-21 17:31
43 replies
pog
2020-05-21 17:31
17 replies
-nitro +ALEX Easy top 1 for liquid
2020-05-21 18:34
16 replies
yah it's liquid
2020-05-21 18:39
3 replies
more like chokequid
2020-05-21 19:56
2 replies
Choke2 esports
2020-05-22 11:33
1 reply
no
2020-05-23 00:34
#135
 | 
Netherlands GeNer8
i would really like this tbh
2020-05-21 19:12
#141
 | 
Norway dr_fiji
Could work well
2020-05-21 19:30
#156
 | 
Lithuania Extazis
they wouldnt be top 1 maybe top 3 they need to change coach not a player :(
2020-05-21 19:51
Why do you guys dick ride alex so hard. He is so average. Definitely not liquid material
2020-05-21 23:07
5 replies
+1 People think it was his IGLing that put Vitality on top and not ZywOo vs 5
2020-05-22 03:04
4 replies
Look at Vitality's performance right now, Zywoo is still carrying them, but they just can't win anything It has to be something about IGLing
2020-05-22 08:53
2 replies
ZywOo is not carrying them anymore, his performance fell a lot this year. He is still good tho, but not a godlike performance every game. And well, misutaaa is shit kkkkkkk
2020-05-22 20:59
1 reply
I didn't actually mean that he's carrying them, I just couldn't find the proper word, but the point is that Alex was a crusial element and yeah - Misutaaa was the wrong one to pick
2020-05-23 19:20
Alex was the 2nd best player as a supportive IGL who could also awp
2020-05-22 17:46
lowkey
2020-05-22 15:38
#218
 | 
North America joeS
If Alex went to Liquid this would be insane actually.
2020-05-22 19:49
-nitr0 -stewie +alex +smooya
2020-05-23 10:20
uk cs lul
2020-05-21 17:31
18 replies
more like fr cs but ok
2020-05-21 17:57
5 replies
ez report for nickname
2020-05-21 18:03
4 replies
true facts
2020-05-21 18:14
3 replies
true but s1mple top1 player
2020-05-21 18:15
2 replies
Depends of the year
2020-05-21 19:17
no major = ofc.
2020-05-21 21:08
hold your horses there
2020-05-21 18:41
What do you mean uk cs lul
2020-05-21 19:02
6 replies
dead scene
2020-05-21 19:02
5 replies
Yeah i was joking lol I live in hope
2020-05-21 19:24
4 replies
nice name btw
2020-05-21 19:25
3 replies
Thank you I recognise the stable area that British counter strike sits in at the moment
2020-05-21 19:37
2 replies
better than germany tho
2020-05-21 19:39
1 reply
In some ways true, yes
2020-05-21 20:06
#178
 | 
Australia txshirx
Turkish CS LUL
2020-05-21 23:09
3 replies
dont forget space soldiers era
2020-05-21 23:10
2 replies
#181
 | 
Australia txshirx
"Era" of what winning 3 games in a row
2020-05-21 23:26
1 reply
Roasted so hard lmao.
2020-05-23 10:50
before edit: sad
2020-05-21 17:32
2 replies
2020-05-21 17:33
1 reply
2020-05-21 17:34
#14
try | 
Argentina Sagon1
And +Lekr0 +maikelele +meyern and you have a completely different team lul
2020-05-21 17:33
Made In Who The Fuck Knows
2020-05-21 17:56
why would he join that trash team?
2020-05-22 14:58
yes
2020-05-21 17:31
1 reply
Whatever ALEX decides to do, I hope his career continues to be fruitful! He's an exciting player to watch, and has excellent IGLing skill!
2020-05-22 06:51
#6
try | 
Argentina Sagon1
Lul
2020-05-21 17:32
Faze you see this ?
2020-05-21 17:32
4 replies
Yes, and def not interested
2020-05-21 17:33
"If I had free reign, it would possibly be to go to a Flashpoint team because there's less travel involved of two times three weeks in NA, and you'd just be able to choose your calendar," he said. "Most BLAST and ESL teams aren't in Flashpoint, so you have the possibility of declining events and being able to have a healthy calendar."
2020-05-21 17:33
2 replies
Possibly, if faze contact him i don't think he would deny
2020-05-22 10:09
1 reply
Men $$$$$
2020-05-22 11:10
gl
2020-05-21 17:32
bruh
2020-05-21 17:32
12 replies
ez report for nickname
2020-05-21 18:04
11 replies
smithzz_1_major_s1mple_0_major
2020-05-21 18:05
10 replies
botshox LUL
2020-05-21 18:05
9 replies
cry is free
2020-05-21 18:07
8 replies
nt baguette
2020-05-21 18:10
7 replies
nt ruski
2020-05-21 18:12
6 replies
nt I am polak
2020-05-21 18:13
5 replies
u ruski nt fake flagger
2020-05-21 18:13
4 replies
I am %100 polak my friend
2020-05-21 18:14
3 replies
no mens
2020-05-21 18:15
2 replies
You 2 are embarrassing. Also perfect depiction of the average Hltv forum user :-)
2020-05-21 19:06
1 reply
no u
2020-05-24 00:15
#11
 | 
Netherlands itsm
Lol
2020-05-21 17:32
-steel +alex all but confirmed lol
2020-05-21 17:32
7 replies
#103
 | 
Sweden quacke
Which steel are we talkin about here
2020-05-21 18:24
6 replies
Chaos Edit: flashpoint + low amounts of travel for tier3 NA cs
2020-05-21 18:32
5 replies
#147
 | 
Sweden quacke
Could be, why would they get rid of steel, though? From what I've heard he's doing fine.
2020-05-21 19:45
4 replies
IGL for IGL I suppose Edit: and ez majors
2020-05-21 19:48
3 replies
#153
 | 
Sweden quacke
Could be. I honestly think Chaos have a tiny chance of reaching a Major. No need to shake up the entire team dynamic by replacing their IGL, though, even if ALEX would be a better IGL.
2020-05-21 19:49
majors would be too demanding for ALEX. i honestly dont know why anyone would even look at this scrub beta. he fucking quit on his team.
2020-05-21 20:58
1 reply
True.
2020-05-21 21:18
nice
2020-05-21 17:32
Big boy, really good igl tbh
2020-05-21 17:33
#16
 | 
Hungary Skipper001
>tired of travelling >willing to move between NA and EU pick one
2020-05-21 17:33
15 replies
#31
 | 
Liberia rationale
Yeah, it's now obvious he was booted from Vitality. Now I'm curious why as the team took a nosedive after it.
2020-05-21 17:38
11 replies
They kicked their 2nd best player and IGL, that's gonna take a fair bit of restructuring even at best
2020-05-21 17:55
7 replies
#81
 | 
Liberia rationale
But why?
2020-05-21 18:09
6 replies
#105
 | 
Sweden quacke
The nosedive is self explanatory. Kicking an IGL, and a good performer, will shake up a team heavily no matter how well you prepare for that. Given that ALEX was integral to their success, it was inevitable that Vitality would fall from grace.
2020-05-21 18:26
#111
 | 
Canada Minami
"If I had free reign, it would possibly be to go to a Flashpoint team because there's less travel involved of two times three weeks in NA, and you'd just be able to choose your calendar," Yeah.. that's SO OBVIOUS he was kicked.... his reasons doesn't seem reliable... and earth is flat, Finland doesn't exist and everything is a conspiracy!!!
2020-05-21 18:28
4 replies
#149
 | 
Sweden quacke
You're right that he probably didn't get kicked, but I'm not entirely convinced his only reasoning was that he didn't wanna travel.
2020-05-21 19:46
3 replies
#165
 | 
Canada Minami
From his words, he has a medical condition that made traveling so much a real hell for him to get his treatment on time. It could be a simple monthly injection which could be devastating if not delivered on time or too soon.
2020-05-21 20:12
2 replies
#167
 | 
Sweden quacke
Did not know that! But yeah, my point still stands, I'm sure there was some sort of inner tension as well. Had there not been, Vitality would have realized his value, and reduced their travelling if needed.
2020-05-21 20:14
1 reply
#176
 | 
Canada Minami
They were aware of the situation, but didn't think it was so disturbing to him that he would let go of everything . They were all taken by surprise and it took XTQZZ a long time to swallow the pill because even him being professionally and personally close to him didn't know his intention and didn't see that coming. Alex stays true to his word : he wants to play professionally, but with less travelling. And to be top10 in CSGO, you have to attend to a lot of events.
2020-05-21 23:00
Or he didn’t want to play with them anymore, some ppl say shox and apex aren’t the easiest to play with
2020-05-21 18:21
1 reply
#104
 | 
Liberia rationale
Thanks.
2020-05-21 18:25
Shox
2020-05-21 19:15
#115
Rob4 | 
Serbia e_loK
Not between the continents but move To na from eu and stay there while he is playing for whatever team
2020-05-21 18:32
And where did he say move between NA & EU exactly?
2020-05-22 10:44
You have a very good understanding of the London language my friend.
2020-05-23 10:53
-Olof +ALEX please
2020-05-21 17:33
He realized that he fucked up "tired to travel too much"
2020-05-21 17:34
#22
 | 
Poland simlar
-Krystal +ALEX Godsent lineup: -STYKO -Zehn -ALEX -Farlig -Maden
2020-05-21 17:33
5 replies
i think he would get better offers no offense tho
2020-05-21 17:35
2 replies
#35
 | 
Poland simlar
well,there's chance of Lekr0 now
2020-05-21 17:39
1 reply
#44
 | 
Sweden axelious
Wow either Lekro or Alex should be possible for them! They wont Travel as much as Vitality I guess
2020-05-21 17:48
#34
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
+1 top 5 potential
2020-05-21 17:39
that would be fucking sick
2020-05-21 18:26
c0ntact alex -emi
2020-05-21 17:34
2 replies
+1
2020-05-21 18:05
#110
 | 
Sweden quacke
Emi could go back to the coach role.
2020-05-21 18:27
#25
 | 
United Kingdom Aries1x
liquid or faze is where he ends up imo.
2020-05-21 17:34
8 replies
"If I had free reign, it would possibly be to go to a Flashpoint team because there's less travel involved of two times three weeks in NA, and you'd just be able to choose your calendar," he said. "Most BLAST and ESL teams aren't in Flashpoint, so you have the possibility of declining events and being able to have a healthy calendar." would be great piece for both team but who knows
2020-05-21 17:37
7 replies
ez report for nickname
2020-05-21 18:04
6 replies
nt
2020-05-21 18:04
5 replies
botshox
2020-05-21 18:05
4 replies
still has more majors tha S1mple.
2020-05-21 19:07
3 replies
#142
 | 
Andorra BENZ1N3RA
BOT Chokes
2020-05-21 19:35
2 replies
You mean s1mple?
2020-05-21 19:38
1 reply
#157
 | 
Andorra BENZ1N3RA
No, I mean Chokes
2020-05-21 19:52
#26
 | 
Spain N0Love
Good interview!
2020-05-21 17:35
na is a sinking ship, dont do it
2020-05-21 17:36
ALEX GO FAZE PLS
2020-05-21 17:37
c9 alex
2020-05-21 17:39
#33
 | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh
GODSENT OR FAZE
2020-05-21 17:39
Pog
2020-05-21 17:40
best french player
2020-05-21 17:41
2 replies
UK*
2020-05-21 17:42
1 reply
ye true
2020-05-21 17:42
-nitrO +alex liquid fix
2020-05-21 17:44
3 replies
this is it
2020-05-21 17:55
+1
2020-05-21 18:02
#163
 | 
Denmark Alphamon
Would actually like this
2020-05-21 20:07
he'd be a great addition to most teams that need an IGL tbh Faze,Liquid jump to mind now. Even EG could bring him in if they want to get rid of stan or tarik. Too bad he limits himself to some Flashpoint team tho. But who knows maybe one of those big teams will move over??
2020-05-21 17:45
1 reply
He can't deal with the travel days
2020-05-21 18:40
#42
 | 
Norway billson
Liquid should get him
2020-05-21 17:46
FaZe ALEX <3
2020-05-21 17:46
Thorin, the “creative” director of Flashpoint has an “interview” with a no good player, who says he prefers... Flashpoint. World class journalism.
2020-05-21 17:49
7 replies
#49
 | 
Portugal dracø
unexpected af right? xddddd
2020-05-21 17:51
+1
2020-05-21 18:11
??? if anything alex dissed flashpoint for being less work than epl
2020-05-21 20:45
4 replies
"If I had free reign, it would possibly be to go to a Flashpoint team"
2020-05-22 11:24
3 replies
i too watched the video
2020-05-22 20:12
Did you watch the entire interview or are you just trying to be smart-ass as your nick suggests?
2020-05-23 10:54
1 reply
Apparantly I’m closer to my nick, than you are to yours. Are you just as bad at English as most French or what is it that you don’t get?
2020-05-24 13:53
Come back To Vitality plz
2020-05-21 17:49
FaZeUp
2020-05-21 17:50
-olof +ALEX or -apEX +ALEX or -nitr0 +ALEX
2020-05-21 17:50
3 replies
Did you read the article?
2020-05-21 17:53
2 replies
No
2020-05-21 18:08
1 reply
He obvious isn’t going to join any of those teams because they are partnered with both blast and esl
2020-05-21 18:15
lol I thought he quit csgo that british minimum wage really doing its wonders, huh?
2020-05-21 17:52
1 reply
#91
 | 
Austria SplasJ
Nah he took a pause
2020-05-21 18:15
Alex c0ntact???
2020-05-21 17:52
if faze doesnt even try to negotiate with him it just shows they dont care
2020-05-21 17:56
3 replies
Read the article. Faze are partnered with both blast and esl so Alex won’t like their schedule
2020-05-21 18:00
2 replies
maybe he just wants a break? in worst casenario they could make a 6 man roster with him and sub him out if he doesnt want to travel for some reason
2020-05-21 18:16
#240
 | 
Canada cLutcheR7
he could live his personal life for more months then start grinding to CS
2020-05-23 11:09
Basically where good teams play?
2020-05-21 17:56
#59
 | 
Portugal dracø
He'll get a good team if he wants one, hope he changes his mind and ends up not limiting himself to flashpoint when searching for it tho.
2020-05-21 17:58
#61
 | 
Brazil Manlai2k
lol he doesnt want to play with silver bots from south america, expected
2020-05-21 18:01
TRAVEL IN 2020 LUL
2020-05-21 18:01
#63
 | 
France Conterob
Go africa thanks, we don't need you
2020-05-21 18:02
Liquid ALEX?
2020-05-21 18:03
1 reply
6th player lol, otherwise toilet is occupied
2020-05-21 18:06
#76
 | 
Latvia Natsuu1
FaZe ALEX BlessRNG
2020-05-21 18:06
godsent vitality faze liquid EG heretics mouz Chaos eskdee pick boi
2020-05-21 18:09
2 replies
HERETICS -xms
2020-05-21 18:30
1 reply
mhm
2020-05-21 18:31
-nitr0 +ALEX
2020-05-21 18:15
I legit wanna see Liquid picking him up. Stewie already took the IGL role over nitr0 so something is def going on there, -nitr0 +ALEX would be pretty sick.
2020-05-21 18:19
2 replies
#102
 | 
Japan pawbeast
That would be sick,finally good igl who isnt a bot like nitro What would be more sick is brehze for stewie
2020-05-21 18:24
1 reply
Brehze is insane but I would get an awper, they still dont have an awper. I wonder if Kaze wants to move to NA, insane awper
2020-05-22 14:17
Ok Alex!
2020-05-21 18:20
Alex and smooya to endpoint? That teams been knocking on the top 30s door for a couple weeks now, these two in there could finally make a British majority team top 20
2020-05-21 18:20
2 replies
Nothing against your dreams, but isn't Crucial their best player and also an awper? There would be a clash of roles there. But yeah, you have potential for an UK line up, there is also dephh out of the team. Even Steel could go back to UK maybe if a better project appeared.
2020-05-21 18:38
1 reply
Looking at their stats, crucial has got the highest rating, however I feel that smooya could at very least equal that performance, and as crucial isn't a British player it would be a better story - a full British team (if robiin is replaced). With dephh and Alex both being igls, I feel like Alex would be better as he has had a lot more success and is imo a better Fragger than dephh. Saying all this however, a lot of teams nowadays are signing two AWP capable players, so if a British majority team were to be formed, I wouldn't be surprised if it consisted of something like Alex, smooya, Thomas, surreal and crucial.
2020-05-21 18:43
#100
 | 
Germany NitczkaCS
Faze needs Alex or nexa
2020-05-21 18:22
faze ALEX
2020-05-21 18:22
F A Z E clan A Z E clan
2020-05-21 18:26
Faze.Alex, bye Olofbot
2020-05-21 18:26
LDLC Alex top 20 soon like Heretics or Faze Alex
2020-05-21 18:26
12 replies
->LDLC -> Top 20 Pick one
2020-05-22 03:03
1 reply
With him it could be top20
2020-05-22 11:08
+1 remove Lambert add ALEX
2020-05-22 13:24
1 reply
add bodyy
2020-05-22 13:29
top 20 in France maybe kkkkkk
2020-05-23 11:01
7 replies
ptdr le type qui ne connait même pas cs et qui ne sait même pas que c'est alex qui a déjà fait monté LDLC dans le top
2020-05-23 11:06
6 replies
If you think LDLC will achieve anything with this roster you are clearly some delusional fan who watches malek or Sébastien "fish" krl. hadji and Gringo won't win the matches 1,5v5.
2020-05-23 11:16
5 replies
I don't watch krl or malek Alex hadji Sixer (don't like him but still good) bodyy python??
2020-05-23 12:40
4 replies
-python +katop This roster would actually have some potential (more than current LDLC) but I still wouldn't expect more than reaching MDL and it wouldn't break into the top 50 imo. The problem is that we have a lot of subtop team but can't manage to unite the best talent into a fourth powerhouse.
2020-05-24 11:03
3 replies
katop? 26yo? Really? Do you expect a new "jackz"? Why not? I don't know him. And I'm sure with Alex this team can join the top 20. impressive firepower: Alex, hadji, bodyy (if you don't let him play fix B)
2020-05-24 11:23
2 replies
katop plays in fpl-c andhits the heads. He can definitely be a new jackz if a good team picks him up. Good thing about him is that he can do nearly anything (play fix b, play second awp, do mid round calls...)
2020-05-24 11:33
1 reply
Well interesting, nice idea
2020-05-24 11:40
@FaZe Wake up lol. -Olof +ALEX
2020-05-21 18:35
1 reply
FaZe CEO here, cheers. Thx for your tip, you made us concider this option in nearest future! Gj lad, you now may come to our office and ask for team t-shirt with org members autographs, it is reserved for you!
2020-05-22 03:18
#122
 | 
Russia Syonamaru
- flamie + ALEX British gentleman, 3 russians and s0mple Will works fine
2020-05-21 18:42
1 reply
good one
2020-05-22 16:50
apEX: "With ALEX, ZywOo and XTQZZZ, the next five years of French CS are going to be great" LULZ
2020-05-21 18:46
Did he just finessed us ?
2020-05-21 18:47
1 reply
#187 Dude got tired of french bots :( gg
2020-05-22 03:15
who tf is this guy
2020-05-21 18:52
#130
 | 
Turkey CHAMPTZ
ey Liquid
2020-05-21 19:04
#131
 | 
Europe t.o.p
"We have short careers as players [...] and career-wise you've gotta do what you've gotta do to make ends meet." Why did you step down from Vitality then hahaha
2020-05-21 19:06
#134
 | 
Brazil SecondKS
go to c0ntact igling ALEX!
2020-05-21 19:09
willing to play across the atlantic but can't play with vitality because of the schedule. tf
2020-05-21 19:23
3 replies
2020-05-22 03:14
2 replies
dont care
2020-05-23 01:06
1 reply
cos u noob
2020-05-23 10:18
He is just bullshiting all of u. He just wanted ez way out of Vitality who have 2 bots aka igl wannabe's that have their own stupid ideas on how to play instead of listening smarter person. 1st was Nbk and then Apex with shox lol. Anyone who thinks that he is tired is just delusional. He is just like Coldzera... Very hungry player and dont want to play with bots. Its just really hard to say it to your buddy's that they suck.
2020-05-21 19:37
1 reply
2020-05-22 03:14
#148
 | 
Portugal meaN2k
Lol expected
2020-05-21 19:45
it would never happen but -snakeislaw +ALEX and -tarik for literally anyone else and EG back to Top NA
2020-05-21 19:46
#151
 | 
Sweden swedz4
Why not Asia or Africa? racist
2020-05-21 19:47
#154
 | 
Brazil moonski
-kRYSTAL +ALEX and GODSENT top 5
2020-05-21 19:50
I mean this makes no sense, he leaves due to feeling homesick and constant travel commitments, but now will play in North America???????
2020-05-21 19:50
11 replies
Dont tell me you believed in that “im tired” bs. Guy kicked nbk and team bought overpriced useless shox, he understood that this is game over because shox is useless and quit before team became tier 3, blaming him for kicking NBKing
2020-05-22 03:13
10 replies
This shit you saying, are you drunk or is it after making love to your boyfriend?
2020-05-23 02:39
3 replies
second
2020-05-23 10:18
2 replies
😎👍 nice mens)
2020-05-23 10:22
1 reply
I can ask for a threesome mens ;)
2020-05-23 10:23
Thanks for the 3IQ analysis of the situation man. For you to know, he has a health condition that makes travel a nightmare for him, which is why he states he doesn't want a heavy schedule.
2020-05-23 11:03
5 replies
You cant call somebody a 3 iq with your flag and flair mens :/// Especially when you repeat that official bs that you red on vitality twitter :/
2020-05-23 11:35
4 replies
You are right, I can't call somebody 3IQ if everything checks out that their IQ is negative. Especially when they call bs something I asked XTQZZZ on his stream;
2020-05-24 11:06
3 replies
Yep, recyling Baldemort’s lies makes it true the more you recycle, positive IQ guys squad ayyyy, Viva le France
2020-05-24 17:39
2 replies
Imagine knowing who Baldemort is.
2020-05-24 18:45
1 reply
Imagine not being able to find it from the dialogue context
2020-05-24 18:46
ENDPOINT PLS
2020-05-21 19:52
Wait whaaaaattt someone realized he only has a short period to cash in on pro CS and he should get over being tired??? Very unexpected
2020-05-21 20:01
Alex envy?
2020-05-21 20:02
-nitro +alex
2020-05-21 20:09
-olof +ALEX
2020-05-21 20:13
#168
 | 
Germany Enlay
-krystal +alex
2020-05-21 20:29
1 reply
+1000000
2020-05-23 02:37
Alex to c0ntact?
2020-05-21 22:29
HLTV.org posting Thorin's content. What is next? OMEGALUL
2020-05-21 22:33
- Olof + Alex Niko can frag Faze #1
2020-05-21 22:50
Thorin on hltv = fire youtu.be/U1oFIsEu40w
2020-05-21 23:16
1 reply
Thorin UK CS hater now cook sucker
2020-05-22 00:53
He is insane player. He can be IGL, and he can also frag insanely well at the same time. I have no idea why he has got no team yet.
2020-05-22 02:05
ENVY: ALEX, Calyx, Michu, Nukkye and Bymas. Instant top 15 team.
2020-05-22 02:34
#193
 | 
United States big_brain
Good fragger n IGL > Liquid ALEX
2020-05-22 05:08
FaZe ALEX
2020-05-22 08:52
ALEX noob
2020-05-22 10:28
3 replies
this
2020-05-22 14:59
2 replies
this what?
2020-05-22 15:13
1 reply
noob
2020-05-22 15:16
His career is done gg
2020-05-22 10:52
2 replies
this
2020-05-22 14:59
+1
2020-05-23 02:36
He sounds like a good option as 6th player for a Team, that wants to play a lot and possibly rotate players ... and where the playing language is english or french. I agree he could be good with Faze, if they will either let Olof go or many of the players are willing to rotate
2020-05-22 16:58
#219
 | 
North America joeS
Liquid need Alex more than anything.
2020-05-22 19:54
He's probably getting tier 3 offers lol
2020-05-23 02:34
-olofmeister +ALEX Please, God. Make it happen.
2020-05-23 02:57
Login or register to add your comment to the discussion.