AGAiN take over at ESC Gaming

ESC Gaming announced the disbandment of their Swedish-Norwegian team minutes before formally confirming the Polish from AGAiN as their new CS squad for the 2012 season. 

The chain of events started out when André "BARBARR" Möller announced on his Facebook fan page that he was "taking a break" from the game. Minutes after this, ESC Gaming divulged the disbandment of the squad, with a small statement thanking for the players' efforts.

Furthermore, the German-based organisation reported that their new CS team consisted of the currently homeless AGAiN squad formerly known as Frag eXecutors. Wiktor "TaZ" Wojtas also published a Facebook video with a message from the Polish Players about their new move.

Broken tag


AGAiN holding their new colours

ESC Gaming are now:

Poland Filip "Neo" Kubski
Poland Jakub "kuben" Gurczyński
Poland Mariusz "Loord" Cybulski
Poland Wiktor "TaZ" Wojtas
Poland Jarosław "pasha" Jarząbkowski

It is still unknown what will happen to the ex-ESC Gaming line-up, but if what André "BARBARR" Möller stated is confirmed, they will comeback "stronger than ever". Until further news, the ex-ESC line-up is left with:

Norway Karl "kalle" Haraldsen
Sweden Andreas "moddii" Fridh
Norway Tommy "tacky" Mosgaard
Sweden Markus "pronax" Wallsten

You can catch the new Polish infused ESC Gaming at WCG 2011, which is scheduled to begin in just over 24 hours.


n1
2011-12-06 22:18
cool story brooo0o0o0o0oo0
2011-12-06 23:49
ESC 742 lol
2011-12-07 12:20
ESC ICY BOX | 742 xD
2011-12-07 14:43
lll
2011-12-06 22:18
great
2011-12-06 22:35
wOw~
2011-12-06 22:18
#4
Finland Baas 
ESC.. haha
2011-12-06 22:18
Great news for AGAiN!
2011-12-06 22:18
#6
Sweden ejjz 
Damn.. ;/
2011-12-06 22:18
:D
2011-12-06 22:18
OMFG VERY NICE PEOPLE, BOOOOOOOOOOOOOOM!
2011-12-06 22:18
#10
 | 
Georgia Fatal Fighter 
haha cool
2011-12-06 22:18
OMG !
2011-12-06 22:19
ESC is going to win WCG 2011. It's your time, NEO!
2011-12-06 22:19
#13
Sweden TLY 
tacky pronax wrong flags;)
2011-12-06 22:19
up
2011-12-06 22:25
O'RLY ?
2011-12-06 22:36
Fixed, thanks!
2011-12-06 22:39
First post? If so, gz!
2011-12-06 23:52
It's actually the third post, but thanks! =]
2011-12-07 19:05
Nice! All the best.
2011-12-06 22:19
nice
2011-12-06 22:19
this is one of those feelings.. happiness with sadness :S
2011-12-06 22:19
#38
Serbia cWN^ 
That's a true story man. I love ESC (moddii,barbarr,kalle,tacky,pronax) - MY FAVORITE I love AGAiN as well. But this.. Didn't expect at all.
2011-12-06 22:24
yes same for me, esc had a great and sympatic lineup, but its cool to see again wearing their colors. i wish them good luck for 2012
2011-12-07 00:37
Yes. Amazing for the Poles, but I really hope that ESC gets a strong new 5th and a good organisation to back them.
2011-12-06 22:58
+1
2011-12-07 00:19
true :(
2011-12-07 12:46
#17
Belgium Ofc. 
Hapaaaaaaaah! nice
2011-12-06 22:19
but for how long? :p
2011-12-06 22:20
#19
NiKo | 
France motion:  
sad for the old team, GL to the Polish guys!
2011-12-06 22:20
WOAHHHHHHHHH,NICEEEEEEEEEEEEE
2011-12-06 22:20
great news for poles :) neo <3
2011-12-06 22:20
finally they have a good org
2011-12-06 22:20
great for AGAiN and sad for moddii&co
2011-12-06 22:20
#24
Australia bish 
is that a homeless guy?
2011-12-06 22:21
hahaha
2011-12-06 22:23
funny :D it's the owner.
2011-12-06 22:31
hahahaha, priceless
2011-12-09 06:51
Good or bad ? :D
2011-12-06 22:21
good!
2011-12-06 22:22
for AGAiN yes
2011-12-06 22:23
for MODDII no
2011-12-07 03:34
for GeT_RiGhT - "I don't care"
2011-12-07 19:19
how can that be bad for again?
2011-12-06 22:23
#59
 | 
Argentina epov.boris 
Bad for ex-ESC, good team :/
2011-12-06 22:28
LOOOOL
2011-12-06 22:21
finally good & stable org gl guyz gl "old" ESC
2011-12-06 22:21
was hoping to see MYM tag, but whatever ..wish u gl, as always
2011-12-06 22:22
YEAH
2011-12-06 22:23
OMG ! AMAZING ! GL G5!
2011-12-06 22:23
good stuff, gl
2011-12-06 22:24
#42
Australia od1n 
so what happened? ex-ESC disbanded or did ESC just dog them and pick up AGAiN? Oh well, AGAiN are obviously a better team and a better choice for the org but it's sad to see a team of good players like ex-ESC die.
2011-12-06 22:24
good news!!!
2011-12-06 22:25
YES!
2011-12-06 22:25
Good luck guys with new team. ESC Power, show what is Polish Style at WCG ;)
2011-12-06 22:25
amazing :D
2011-12-06 22:25
#48
Portugal hwz1 
And now: moddii zonic trace kalle pronax SICKKKKKKK TEAM!
2011-12-06 22:25
lol, nice!
2011-12-06 22:25
ESC GAMING WIN WCG 2011 100% !!
2011-12-06 22:26
Hey, I got one question, new ESC gonna paricipate in ESL Germany Pro Series?
2011-12-06 22:26
no, eps poland
2011-12-06 22:26
no, they will play EPS Poland
2011-12-06 22:26
no cuz thay need german players
2011-12-06 22:27
I thought that it can work, as in old ESC, they just need 3 players living in Germany, or it works different? Someone can explain me it?
2011-12-06 22:35
what you said is the truth :)
2011-12-06 22:38
Ty, so If ESC organisation tooked them imo they will play in German EPS, we'll see
2011-12-06 22:42
I don't think so, I've seen some statements on fb that they will still participate polish eps. Moreover I think that none of them would like to live in germany at the moment. It wouldn't be beneficial for them in the future. Poland isn't Sweden : )
2011-12-06 22:48
they need 4 or all players to live on german soil! not what you said
2011-12-06 23:20
to be correct, they need 3 players living on german soil
2011-12-06 23:33
They could if 3 of AGAiN players move to Germany where the organization is based (i think) but don't think that's gonna happen.
2011-12-06 22:45
#52
Serbia posS 
DAFAQ ?
2011-12-06 22:26
ESC GO TO WIN WCG 2011 !
2011-12-06 22:26
and topics about moddii and his new team should start in 3 2 1 now... edit: damn, i havent seen it already started
2011-12-06 22:27
:D:D
2011-12-06 22:29
preety funny, but that is the point of this site, isn't it ?
2011-12-06 22:42
point is not when most of ppl write their wishes. 'omg, moddii free agent, he could play with x, y, z, w, that would be so awesooooooooome'. opinions with some kind of facts would be much better.
2011-12-06 22:45
agreed
2011-12-06 22:50
oh, how couldnt u..
2011-12-06 22:54
why are you grumbling all the time ? : ]
2011-12-06 23:44
he is a JUNKIE lool :D OT: gl to ESC!! hope they kick the shit outta sk at wcg and gl to ex-ESC finding 5th player.. would be cool if trace were to join them..
2011-12-07 10:12
its not all the time, its only last reply. and, its annoying to me when i have to explain some of my sarcastic comments, so thats the reason.
2011-12-07 13:47
i like ESC manager, he is cool !
2011-12-06 22:26
#60
 | 
Poland dalaylama 
Gr8 news :)
2011-12-06 22:28
gl :)
2011-12-06 22:28
They needed a new organisation because they lost their motivation.
2011-12-06 22:28
this makes 4 awesome players free for other teams
2011-12-06 22:29
no, probably barbarr will join them shortly and they will find home hopefully
2011-12-06 22:43
LOVE IT <3 sad for moddii & kalle
2011-12-06 22:29
gl ESC ;d
2011-12-06 22:30
good luck guys
2011-12-06 22:30
#69
Peru dbie 
maybe this is what they need to fight for the WCG gold. GL to both teams.
2011-12-06 22:30
hahahahhahahaha :p
2011-12-06 22:30
NICE <3
2011-12-06 22:31
gratz ! ! ! ! ! !
2011-12-06 22:31
great for AGAiN but i liked the old ESC :(
2011-12-06 22:31
#76
Serbia posS 
Who is dude with beard ?
2011-12-06 22:32
#73
2011-12-06 22:35
oh i see now, i'm sorry :)
2011-12-06 22:39
good !!
2011-12-06 22:32
HOLY SHIT!!! great for AGAiN but in other hand sad for moddii&co, hope they will find something better
2011-12-06 22:33
gratz, gL guys
2011-12-06 22:33
great news : ) Hope old esc will find home soon : )
2011-12-06 22:33
Great AGAiN !!!
2011-12-06 22:34
hah, Can`t get any of this "wow, great, n1 etc". Proves that cs is just an industry in the eyes of many.
2011-12-06 22:34
They are going to win WCG now, GL !
2011-12-06 22:34
#87
blaq | 
Denmark Enk3lt 
Moddii, Kalle, Pronax, Trace, Zonic <3
2011-12-06 22:34
not gonna happend :D
2011-12-06 22:45
#154
blaq | 
Denmark Enk3lt 
you can dream ;)
2011-12-06 22:55
Oh, it would be huuuuge.
2011-12-06 23:22
#213
blaq | 
Denmark Enk3lt 
i see it as a possibility, but i don't know :/
2011-12-06 23:40
zonic probably would go to mousesports :(
2011-12-07 14:17
#394
blaq | 
Denmark Enk3lt 
yeah we know now ;) but before it was a possibility ;)
2011-12-07 14:51
nice
2011-12-06 22:35
cool do they also move to Germany and play EPS? :D
2011-12-06 22:35
no, they will play EPS Poland
2011-12-06 22:36
Why are u so sure about it? ;)
2011-12-06 22:43
theres info about that on ESC Gaming facebook page :)
2011-12-06 22:46
oh, ok gonna check it - thanks SEZzy! ;)
2011-12-06 23:33
nice ^_-
2011-12-06 22:35
#94
Poland qtas 
I hope it will boost them up and neo will play his best again. I can't wait for SK - ESC final.
2011-12-06 22:36
nice! =)
2011-12-06 22:36
I will be new 5th for old esc gaming
2011-12-06 22:37
GOOD 1 :) GL GUYS !
2011-12-06 22:38
"name esc gaming" now climing for the top :D
2011-12-06 22:38
superb ESC ICY BOX | neo ESC ICY BOX | 742 ESC ICY BOX | pasha ESC ICY BOX | kubenB ESC ICY BOX | LoordB GL guys
2011-12-06 22:38
great =D
2011-12-06 22:41
bad for pronax maybe we will see +prb in ex-esc
2011-12-06 22:39
#360
REAL | 
Norway kakkopp 
+1
2011-12-07 11:47
AGAIN MODDII XDDD
2011-12-06 22:40
#108
Poland weg 
the first guy from the left side ... who is he ?
2011-12-06 22:40
#73
2011-12-06 22:42
Hey, Jonathan E, is there a way to search for a comment in a thread, or news? I mean, besides scrolling up/down...
2011-12-07 00:31
Use the search function of your browser, usually Ctrl + F.
2011-12-07 00:34
Gosh, I feel so stupid! Anyway, thank you.
2011-12-07 01:07
Yeah, I also noticed it recently :D.
2011-12-07 14:18
The first guy from the left side is Rolf. He is the owner and fonder from ESC ICY BOX! ;) hope that helps.
2011-12-07 08:21
#436
Poland weg 
ty
2011-12-07 18:44
GL guys ...
2011-12-06 22:42
WCG WINNER - ESC Gaming ;p
2011-12-06 22:43
lol n1 :D gl Again and old esc
2011-12-06 22:43
GL HF
2011-12-06 22:43
oohhh shit!
2011-12-06 22:44
NICE !! :D ESC 1st at WCG... :P
2011-12-06 22:44
By: r6ks Nice, new writer? ON: It's good for the polish squad, but moddi&co. were doing GREAT. they should try adding dennis/keiz and find a new org. FAST. they've got potential...
2011-12-06 22:45
#123
Poland Pab 
good for Again ! but i love kalle/moddii ;'< so bad for them 4ppl roster.. hope they will keep looking for 5th player and find new home
2011-12-06 22:45
Great news. Good luck guys !
2011-12-06 22:46
yeeeeeeee nice
2011-12-06 22:46
lol
2011-12-06 22:46
#130
REAL | 
Norway kakkopp 
maybe we will se old ESC to BX3 :D
2011-12-06 22:47
would be awesome - but unfortunately the org is not good enough.. imo ofc:)
2011-12-06 22:51
maybe Alchemists? :)
2011-12-06 23:20
ESC Rocks :)
2011-12-06 22:47
ESC! GL
2011-12-06 22:48
omg so sad
2011-12-06 22:48
kalle now will play in my clan :p
2011-12-06 22:48
MYM.kalleztaR * Razer MYM.MODDII * Razer MYM.pronax * Razer MYM.tacky * Razer MYM.BARBARR(inactive ok)/manne or dennis * Razer
2011-12-06 22:51
nice team lol
2011-12-06 23:06
mdaaa((( fuuuu
2011-12-06 22:48
Nice :) hope that their finally found home for longer with good terms :) GO GO guys WCG is yours i hope :) !!!
2011-12-06 22:48
WHAT? Ok yea 2012 is coming no wonder such bad news are popping up out of no where
2011-12-06 22:49
YEEEEEAAAAAAHHHHHHHH !!!1 :) GO GO ESC
2011-12-06 22:49
NIIIIICE!
2011-12-06 22:49
moddii kalle zonic trace arcadion/pronax top1 world :D
2011-12-06 22:50
arcadion ofc xD That would be a fucking retarded line-up, they would either rape every team or just get raped by every team, because of their "I'm the star in this team" attitude, since they've all been the main aimers in their previous teams
2011-12-06 23:36
#142
 | 
India h8or 
Begrip | kalle Begrip | moddii Begrip | tacky Begrip | pronax Begrip | BARBARR
2011-12-06 22:50
begrip still alive?
2011-12-06 23:05
#198
SpawN | 
Slovakia mBust3r 
could look more cool with MYM
2011-12-06 23:26
#216
 | 
India h8or 
No idea. Just saying. :]
2011-12-06 23:42
what? whole squad were homeless? Living in the streets of Poland? What am i reading?
2011-12-06 22:50
#149
REAL | 
Norway kakkopp 
no, they lived in shelters
2011-12-06 22:52
wow, kinda unexpected. I wonder if they'll move to Germany, and play their EPS ;D
2011-12-06 22:51
#96
2011-12-07 00:47
MYM.kalleztaR * Razer MYM.MODDII * Razer MYM.pronax * Razer MYM.tacky * Razer MYM.BARBARR(inactive ok)/manne or dennis * Razer
2011-12-06 22:51
#150
 | 
Malta WATSKy 
why this? i'm noob. Why did AGAIN over and taked the ESC Gaming name o.O?
2011-12-06 22:52
esc is a company, they hired this players and fired tacky, barbar, etc
2011-12-06 23:26
#151
Lithuania hx1 
Looks awesome for the new ESC and the Polish flag right near the name will look great.
2011-12-06 22:53
NiCE ESC best TEAM - Neo, pasha, TaZ, Kuben and Loord
2011-12-06 22:54
ESC just gained around 10k crazy polish fanboys :) including me :D
2011-12-06 22:57
holy shit.. amazing!
2011-12-06 22:57
#157
REAL | 
Norway duffz00r 
wow :s + trace
2011-12-06 22:57
NICE CONGRATULATIONS AGAIN !!!
2011-12-06 22:57
sad for ex-ESC...
2011-12-06 22:58
agree!
2011-12-06 23:05
Shit, this was SO unexpected. The Norwegian/Swedes stayed with ESC for like 6 months if even that? Hope that things will work out for the old ESC line-up and I hope that BARBARR doesn't quit with CS because all of them have potential to unite their skills and form a great team, as they have shown at their recent matches. But on the other hand, it must be such a relief for the ex-AGAiN players to finally have found an organization and they can stop worry about that anymore. I think they will player better now and they can finally breath out. GL TO THE POLES AND GL TO THE SWEDES AND NORWEGIANS!
2011-12-06 22:59
finally!
2011-12-06 22:59
nice!!! :D 3rd WCG Championship is coming!
2011-12-06 23:00
shit news
2011-12-06 23:03
Sad for Original ESC
2011-12-06 23:03
Yeah!! Very good news for G5. gl exESC
2011-12-06 23:06
realy sad for old team
2011-12-06 23:07
bad decision
2011-12-06 23:09
again 2 easy 4 mousesports in the german eps=)
2011-12-06 23:09
they will not be in the German eps :) teeth could play in ger eps 3 players have to live in germany
2011-12-06 23:14
idiot
2011-12-06 23:23
u really dont have any idea what he wrote, do you ?
2011-12-07 00:08
lol you don't understand him ... sad :/ no old esc lineup (moddii and co) easy for mouz in eps
2011-12-07 01:10
NICE!
2011-12-06 23:10
NICEEEEEE
2011-12-06 23:12
NICE? VERY NICE!!
2011-12-06 23:12
Nice for poles they are awesome team based on teamwork and they need org. support :)
2011-12-06 23:13
#177
Poland pV* 
N I C E . This fact makes them more motivated and still be on top
2011-12-06 23:13
#178
Bosnia and Herzegovina IFC 
wOw!
2011-12-06 23:14
i never ever had imagined this even in my dreams. OMG.
2011-12-06 23:18
it is madness :) GL
2011-12-06 23:18
POLISH GOLDEN FIVE IN ESC GAMING NICE!
2011-12-06 23:19
NICE OMG
2011-12-06 23:20
Hopefully this will motivate them much to start playing alot of cs :))
2011-12-06 23:20
#187
aizy | 
Poland flvcko 
Nice News ! =) ESC it`s good organisation !
2011-12-06 23:21
sad4BARBARR and moddii! NAJS 4 NEO & CO!
2011-12-06 23:21
moddii kalle tacky trace zonic GO!
2011-12-06 23:22
Good for them, but i feel sorry for moddi,kalle and co. 'cause they have nice playstyle for me
2011-12-06 23:23
Sad for moddii, barbarr, kalle, tacky and pronax!!! gl both! :)
2011-12-06 23:23
who's that homeless guy in front of kuben?
2011-12-06 23:24
#73
2011-12-07 00:46
2011-12-06 23:24
hahahaha....should try
2011-12-06 23:38
hahaha gotta try this
2011-12-06 23:51
good pickup.
2011-12-06 23:25
smart move on picking up again they will take the org places but sad that a talented team also lost out
2011-12-06 23:26
very nice but bad for barbarr :(
2011-12-06 23:26
so the guy on teh left is neo right? i understand now why people say hes so oldschool :P
2011-12-06 23:28
":D"
2011-12-06 23:44
Damn, gotta remove this "<3 ESC Gaming" :(
2011-12-06 23:29
fucked up
2011-12-06 23:31
This is most certainly interesting. Again deserved a new organisation, lets just hope it will last. Good luck to Again with their new organisation!
2011-12-06 23:34
Kinda weird
2011-12-06 23:35
Great news!!! i have that day's when i think "no then cant stop playing cs" but now when i see they find org :) is realy great :) Nice move ESC :)
2011-12-06 23:37
Fucked up!
2011-12-06 23:40
new line up, FAGzz.. fcking pl rats.. feel sorry for old ESC!
2011-12-06 23:40
Its ESC Gaming org. decision..u mad?
2011-12-06 23:42
Not expected honestly...Good for AGAiN, but I think that ex-ESC deserve a decent orga too. Let's hope that what BARBARR said is true :) Getting back stronger than ever would probably mean getting someone in the likes of zonic/trace, since they're the only two free agents in the scandinavia that are actually better than. If we add to this the new rumours about mouz, zonic -> mouz trace -> ESC would seem probable, but I can hardly see zonic and trace not playing together. once again wait and see xD
2011-12-06 23:42
moddii karigan trace zonic / kalle ave dreams...
2011-12-06 23:48
You missunderstood me, I said that if the rumours are true and zonic -> mouz for ninja, and barbarr's hint "ex-ESC getting back stronger than ever" that could imply that a better player than him would be joining, and the only free agent, I see better than him atm is trace.
2011-12-06 23:52
I think they will play very very very motivated this week ;D
2011-12-06 23:42
hope for great final vs SK :P
2011-12-06 23:44
:|
2011-12-06 23:47
ESC WIN WCG 2011 :) !
2011-12-06 23:49
#229
NEO | 
Poland camarpl 
COOL
2011-12-06 23:54
can someone tell us some info about the owner(the guy on the left)
2011-12-06 23:56
YEAHHHHH ! n1
2011-12-06 23:58
#232
Albania fL0 
At least!!! Great news, i hope now they'll train and prepare to wcg. ESC NEo, looks nice
2011-12-06 23:58
feel sorry for old esc, but they never played at top...hope they'll find new home soon
2011-12-06 23:59
3rd Xperia 4th DH Summer 2nd GameGune Sure, they never played at top.
2011-12-07 02:55
fckin awesome ! GL !
2011-12-06 23:59
The guy on the left is some random street bum?
2011-12-07 00:00
#240
REAL | 
Norway kakkopp 
its the owner
2011-12-07 00:04
sure looks like it
2011-12-07 00:45
WtF? Man what a bullshit Ex-ESC was dissolved -.-
2011-12-07 00:01
The best lineup for ESC Gaming ever.
2011-12-07 00:01
--------------Lions need take moddii
2011-12-07 00:02
nice
2011-12-07 00:03
Great information. Now I begin to really look at the Polish victory at WCG. Do not kid yourself, but lack of gaming that was one of the main reasons for the reduction of form. It will only get better. A good performance at the WCG I am calm.
2011-12-07 00:08
kalle moddii trace zonic ArcadioN top1 world :)
2011-12-07 00:11
not even top 3
2011-12-07 00:44
ESY ICY BOX | NEO[t]
2011-12-07 00:16
looks pretty good:)
2011-12-07 00:21
#245
ciseta | 
Belgium ciseta 
nice !
2011-12-07 00:19
Hahaha fail :D
2011-12-07 00:25
nice !
2011-12-07 00:27
good luck in 2012 under new colours, fits pretty nice i guess
2011-12-07 00:33
It is still unknown what will happen to the ex-ESC Gaming line-up, but if what André "BARBARR" Möller stated is confirmed, they will comeback "stronger than ever". So welcome manne :D
2011-12-07 00:34
#255
 | 
Ukraine gungrave 
after wcg again = again
2011-12-07 00:36
moddii walle kalle allen barbaraa
2011-12-07 00:36
new team: moddii manne kalle tacky keiz/dennis
2011-12-07 00:40
cool :D
2011-12-07 00:47
so aweSome ESC seems very stable and can offer them a LAN center before events in germany :)
2011-12-07 00:49
I really sad for old ESC. They were not so bad. :/
2011-12-07 00:52
O HO HO! nice!
2011-12-07 00:53
#268
 | 
Brazil lullaby1 
bad for esc :/
2011-12-07 00:53
cool ! gl !
2011-12-07 00:57
n1 for again
2011-12-07 01:03
gl
2011-12-07 01:10
#275
 | 
Ukraine velm 
ESC ICY BOX | neo ESC ICY BOX | Loord ESC ICY BOX | kuben ESC ICY BOX | TaZ ESC ICY BOX | Pasha
2011-12-07 01:12
:ppPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
2011-12-07 04:36
didnt expect this at all..
2011-12-07 01:13
Good for them to meet the sponsor they needed. Gl in future!
2011-12-07 01:32
ex-ESC please pick up trace that will be like WOW!
2011-12-07 01:33
BEGRIP is your moment to return take ex-ESC PLZ BEGRIP BACK :(
2011-12-07 01:35
it is time for teams like Begrip, RAGE and MYM back to the scene of counter strike. players like keiz, manne, etc without a solid team Mym could grab zonic, trace and some of the scene and put together a solid team. Begrip this is the chans to ex ESC and Rage is time to give the possibility to keiz, Manne, dennis, etc etc. This team always dominated the scene and now there are is a real shame
2011-12-07 01:42
RAGE allready got another team, Begrip and MYM aren't as powerfull as they used to be.
2011-12-07 02:14
gl guys
2011-12-07 01:53
About time, they needed an org more than anyone
2011-12-07 02:16
#286
Poland MJP 
woooowwww
2011-12-07 02:23
go get the champion of WCG2011 !!! Polish tigers !!!
2011-12-07 02:25
wow GL
2011-12-07 02:36
GoodLuck NEO !
2011-12-07 02:57
so good news for poles , finally they find a home . i think it's good start of 2012 cs sence
2011-12-07 03:06
#292
shaGuar | 
United States brieN 
i like the name again better :P
2011-12-07 03:18
neo!!!!!!!!!!!!!
2011-12-07 04:04
wowwowowowow o my god AGAIN>MYM>FX>AGAIN>ESC>lol
2011-12-07 04:28
#370
NiKo | 
France motion:  
Pentagram G-Shock > all :D
2011-12-07 12:42
+1000000
2011-12-07 17:14
OFC;=)
2011-12-07 20:20
Damn.. I liked a lot the old ESC Gaming..
2011-12-07 05:41
Good Luck :)
2011-12-07 05:57
ex-esc reminds me moscow5 - always close to the win but smthng goes wrong.every time. anyway gl pronax & co p.s. i'm so glad that my favorite team has found a new home.
2011-12-07 06:18
Wooow so cs teams still recruiting :D
2011-12-07 06:23
I wonder if AGAiN will move to Germany to attend EPS
2011-12-07 06:29
finally they can get their motivations up high......
2011-12-07 06:45
amazing ! omg ,,,
2011-12-07 06:53
:S
2011-12-07 07:11
Amazing :o
2011-12-07 07:22
HOLY SHIT MAN WTF :|
2011-12-07 07:23
i miss tag Frag Executors ~
2011-12-07 07:28
nice :) GL
2011-12-07 07:29
Seems like: Ultimatum. Win EPS or get lost :(!
2011-12-07 07:42
MYM|zet MYM|moddi MYM|zonic MYM|walle MYM|kalle
2011-12-07 07:51
just wow
2011-12-07 07:53
nice
2011-12-07 07:53
congrats to poles
2011-12-07 08:14
#320
 | 
Hungary sprayK1NG 
Great news! They gonna be competitive AGAiN :)
2011-12-07 08:31
niceeeeeeee but what ESC left players will do ?
2011-12-07 08:33
nice!!! think it will not be only for WCG) GL guys!
2011-12-07 08:34
this will boost there moral for winning WCG AGAiN!
2011-12-07 08:41
You can't ESC Neo!
2011-12-07 08:46
niceeee! very nice!!! ESC ICYBOX | NEO
2011-12-07 08:48
gl :))
2011-12-07 08:52
nice :)))
2011-12-07 08:54
#330
Poland d5 
awesome, ESC great orga :D
2011-12-07 09:06
gl fx/again now esc:D
2011-12-07 09:26
#332
zonic | 
Denmark mainz 
very nice for the poles :D
2011-12-07 09:29
ex-esc should take real as 5th
2011-12-07 09:34
#335
Norway yII 
I think the only likely norwegian player is prb, he seems to be playing alot lately.
2011-12-07 09:41
#359
REAL | 
Norway kakkopp 
well barbarr inactive maybe hellZERK in aswell :D
2011-12-07 11:50
#361
Norway yII 
prb has way more experience though. Kalle has a pretty decent awp, and I think tacky can use the green rifle too :D
2011-12-07 11:55
POLSKA gogogogoogogogoggo I LOVE YOU.
2011-12-07 10:06
So cool for them after what they've been through :') GHOST BUSTERS
2011-12-07 10:07
The big problem is... that on esc website is only german language... :) Put eglish pls :D
2011-12-07 10:17
or polish :D
2011-12-07 10:30
english is enough for everyone
2011-12-07 10:48
#344
 | 
Estonia TehkarN 
the fucking fuck???
2011-12-07 10:17
wow! mega boom!
2011-12-07 10:26
xopow blead -.-
2011-12-07 10:39
w0w <3..
2011-12-07 10:44
Loord's replacement on the far left
2011-12-07 11:01
DRIVE would be great replacement
2011-12-07 11:07
#369
NiKo | 
France motion:  
DRIVE>ths ?
2011-12-07 12:39
imo yes he is the best polish player after G5 players for sure
2011-12-07 13:33
not nowadays
2011-12-15 14:51
I hope you are kidding, really :O
2011-12-15 14:56
he was much better some time ago, not now if he prefers to meet gf instead of playing hard :(
2011-12-15 16:23
(((((((((((( sad.. BARBARR......((
2011-12-07 11:07
#356
 | 
Sweden raveN4s[A] 
najs... sad for MODDII,KALLE,pronax,BARRBAR
2011-12-07 11:08
VERY GOOD!
2011-12-07 11:26
Good luck Golden Five team. Was nice to meet you TaZ at ESWC, hopefully you will win the WCG again.
2011-12-07 11:37
ESC gonna win WCG..finallly for Golden Five.. feeling bad fr moddii though..hes a top player meant to be in a top team..
2011-12-07 12:06
sad for old ESC :(
2011-12-07 12:22
NICEEEEEEEEEEEEEEEEE
2011-12-07 12:35
y bother picking these poles. they will probably complain their salaries not enough and leave the organization again
2011-12-07 12:36
esc hahahh but great news,go again,i mean esc :)
2011-12-07 12:37
HAHA AGAIN TO ESC! ESC ICY BOX | pasha ESC ICY BOX | Loord ESC ICY BOX | neo ESC ICY BOX | TaZ ESC ICY BOX | kuben ? :D :D
2011-12-07 12:37
ESC}pashA
2011-12-07 12:49
lol =D
2011-12-07 12:57
LOOOOOOOLLLLL NICE ESC
2011-12-07 13:02
ahahahaha nice :D
2011-12-07 13:13
Great news! I wanted AGAiN in Swedish org.
2011-12-07 13:41
this is German organisation...
2011-12-07 17:13
but m Y m| Neo m Y m| Loord m Y m| Luq m Y m| kuben m Y m| TaZ 4ever!
2011-12-07 13:57
#384
Sweden PPH 
gl
2011-12-07 14:13
Totaly suprising ... GL in new organisation
2011-12-07 14:17
;( Good and bad at the same time :/
2011-12-07 14:29
GO ESC!
2011-12-07 14:44
well that before the WCG 2k11 ;) n1.
2011-12-07 14:47
LOL!!!! :D!!!!!
2011-12-07 14:54
VERY NICE! German organization!
2011-12-07 14:57
great for again but i hope moddi and friends will found some another team or sponsor they are goood ass well to be in top 10 need motivation no mixtape with ex-mtw players zonic or arcadion need D;
2011-12-07 15:02
and now esc is under sweden flag or poland?
2011-12-07 15:18
OFC POLAND !!! ESC IS GERMAN ORGANISATION SO WHY OLD ESWC WAS UNDER SWEDEN FLAG?!
2011-12-07 17:09
MTW is also German organisation so why old MTW played under denish flag?! USE brain sometimes
2011-12-07 17:13
also Sk :)
2011-12-07 18:12
also fnatic :)
2011-12-07 19:15
esc pretty ugly with polish flag. i dont wanna be rude, maybe its just from habit =D
2011-12-07 15:28
this move just feels wrong.EX-ESC was a team full of potential. Cs really is an industry. Gl new ESC.
2011-12-07 15:28
n1ce
2011-12-07 15:31
NICE! BRAWO :D
2011-12-07 15:40
NICE KURWA! btw. imagine: ESC Lineup: NEO, taz, kuben, BARBARR, moddi :O
2011-12-07 15:42
ESC is making a mistake.again just lost to ff recently.they r losing to every top team. old ESC > AGAIN.
2011-12-07 15:43
AGAiN lose the game with FF in group stage but in the Final League Cybersport AGAiN crush them 2-0 (16-2 on de_train and 16-6 on de_nuke). I think they didn't play realy seriously in group match. sorry for english
2011-12-07 20:21
ok.didnt knew about the final results.
2011-12-08 08:04
dat hommeles guy
2011-12-07 15:57
kalle > again
2011-12-07 16:01
I'm sad cuz of ESC Gaming , but i hope they will do what they say , "come back stronger than ever" ... And really nice for loord,pasha,neo,taz and kuben ;]] GL guys
2011-12-07 16:07
nice ! gl esc, gl moddii & co
2011-12-07 16:16
omg :'(
2011-12-07 16:23
:(
2011-12-07 16:26
correct would be esc take over again
2011-12-07 16:43
home again
2011-12-07 16:47
ESC ICYBOX | NEO
2011-12-07 16:56
good news but i think its only 4 wcg, they can bring esc to title and after that they kick all again players and Gg
2011-12-07 17:09
4SIURE!
2011-12-07 17:14
LOL nice GL
2011-12-07 17:13
Who is first from the left?
2011-12-07 17:24
owner of esc
2011-12-07 18:05
nice move :>
2011-12-07 17:46
kalle tacky pronax moddii where the fuck is BARBARR??
2011-12-07 18:33
ESC ICY BOX | NEO - shooter ESC ICY BOX | TAZ - igl ESC ICY BOX | MODDII - shooter ESC ICY BOX | KALLE - shooter ESC ICY BOX | TRACE - awp NAISwOw~ :D
2011-12-07 18:42
pasha awp > trace awp...
2011-12-08 17:08
:O NOO WAY! PASHA IS LOW :) TRACE IS AWESOME :)
2011-12-09 15:03
Lemon Dogs kalle Lemon Dogs moddii Lemon Dogs tacky Lemon Dogs pronax Lemon Dogs zet or H2K kalle H2K moddii H2K tacky H2K pronax H2K zet you heard it here first
2011-12-07 18:58
and will never hear it again :D
2011-12-07 18:59
Fuck yea
2011-12-07 19:34
nice that got a new organasation but kinda shitty done towards ex-ESC
2011-12-07 19:41
NICE NEWS ! :)
2011-12-07 19:44
amazing ESC ICY BOX | Neo kalle to fnatic!!
2011-12-07 20:15
good luck, pole!
2011-12-07 20:28
wqw
2011-12-07 20:28
uahahahuahahha :D yeah
2011-12-07 20:34
#463
 | 
Romania KrieppeN 
GL ESC!
2011-12-07 21:44
how do you write your text like that?
2011-12-07 23:54
Magic. :D
2011-12-08 01:14
there is an option of bold above the text box.select the text u wish to make bold and click on bold.
2011-12-08 08:17
Oh thank you :)
2011-12-08 13:01
MODDII !!!! <3
2011-12-07 23:00
#466
 | 
Portugal brokenwings 
oh nice! :D glgl
2011-12-07 23:20
Good luck to new ESC!
2011-12-08 00:17
NICE KURWA!!!
2011-12-08 00:57
I hate people
2011-12-08 08:46
#486
Poland d5 
me2
2011-12-08 17:10
nice!
2011-12-08 10:06
GL
2011-12-08 12:03
wOw~
2011-12-08 13:09
nooooo
2011-12-08 14:28
NICE GOGOGOGO
2011-12-08 16:54
I would like to see kalle moddii tacky pronax manne or trace with new org ofcourse
2011-12-08 22:09
I'll never buy their t-shirts with logo ESCg, cause they ll be again- AgAiN.
2011-12-08 23:40
hahahah lol moddii
2011-12-09 07:53
Login or register to add your comment to the discussion.