LDLC_1_Major_Sangal_1_Maj3r
Display flag TurkeyTurkey
Stats
Id 1010235
Signed up 2018-03-12
Comments 941
Fan of teams
Biography
Helo mens)) Peoples))) calls me YavuzMeister or LDLC_1_MAJOR_LDLC_1_MAJ3R. I'm about to ask you s0mthing. Wtf are you doing here. I'm a men whos favourite movie is watchmen)) and my favourite song is It's mens)), mens)), mens)) world. My favourite superhero is supermen)) and I'm very super men))
Forum posts
Players vs Sangal
4 of the 6 players (including coach) can speak German and again 4 of the 6 players can speak German and they are communicating in English
Will solve problems
I'm at a club with friends and bored af. Dj here must be a hltv user because I heard he gets 32k/m and he is not that good. I'm checking hltv topics after almost 3 months cuz I'm FUCKING BORED.
Guess the player name - BOT edition
Easy 1. Bottas 2.Valtteri Intermediate 1.Bottas 2.Bottas Hard 1.BOTtas 2.Bottas
Eternal Fire bench Calyx, duggyversus to step in
calyx wasnt that good in the line-up i guess but duggyversus is the worst solution in this situation
Eternal Fire vs Endpoint
yes
My Birthday
congratz. so shame that most of the people arent autobots
Istanbul Wildcats vs Eternal Fire
amk melih ne ara iwcye katıldın insan bi haber verir kutlarız
Proof that your from your country
LMAO. wait no, that's kinda depressing
Proof that your from your country
proof: "ç" "ö" "ı" "ş" "ü" "ğ"
source: Xantares might leave BIG
he said it in his stream last night. and in addition to that ''gamerbase'' are unreliable source who can publish bait reports to get attention imo. just think of it. even tho its not gonna happen ever...
source: Xantares might leave BIG
xantares denied the report published by this source and harshly criticized them in his stream last night
woxic set to return to competition
probably
SINNERS vs Sangal
dont play bet on sangal matches men)) even jesus cant know whats gonna happen
SINNERS vs Sangal
paz what doink axaxaxa
Predictions
Now playing
Thumbnail for stream
United States
Cooper-
810 viewers
Top streams
All(8)
Casters(5)
Streamers(3)
Organizers(0)
United States
Cooper-
(810)
Brazil
Jogando Junto
(336)
Brazil
mch
(274)
United States
just9n
(123)
Brazil
Apoka
(99)
Australia
Hatz
(37)
United States
stamina
(19)
Peru
Gosu Network (YouTube)
(7)