vitukova
Display flag FinlandFinland
Stats
Id 1121650
Signed up 2019-02-25
Comments 2749
Fan of players
Fan of teams
Biography
http://archive.is/o96IW
Forum posts
Juice WRLD
Yes. No, they had 70 pounds or some shit lmao. Probably belonged to other people with him, doubt that the main man would take that risk instead of having shooters with him. No idea about that last one...
Juice WRLD
haha, i have some i wrote but usually end up just deleting them :D i can respect it though, seems like a decently healthy way of coping w stuff
Juice WRLD
fosho it was pretty good
Juice WRLD
yeye ik but obv i meant in the album:D
Juice WRLD
Damn it ain't bad at all, looks good and I can easily imagine that on a beat. The words sometimes make it sound more like a poem than a rap though haha But if there's something I'd suggest is switchi...
Describe movie badly
no wtf??
Describe movie badly
ginger who plays drums
Juice WRLD
Sure if you wanna post it I'll check it out
Juice WRLD
Hm interesting indeed:D Na its fine, I appreciate you taking the time to do that though, thanks a lot was a good read <3
Juice WRLD
If they aren't on youtube then I don't have a compilation of them.. I suppose you could look up the individual tracks' lyrics on youtube, but imo he speaks relatively clearly in this project so it mig...
Juice WRLD
Appreciate itc:
Juice WRLD
It's quite different to a lot of his music but rn i really like his album/EP Changes https://www.youtube.com/watch?v=YI3nv0m2pAM
Juice WRLD
That's fair, I can agree with that.
Juice WRLD
Hey, honestly wondering since you seem to be able to look at music objectively and seem pretty knowledgeable, just wondering what you think of peep's music in general?:D