B0OMER
Display flag AustraliaAustralia
Stats
Id 1261664
Signed up 2019-11-17
Comments 937
Fan of players
Fan of teams
Biography
Forum posts
Studying in Katowice
i am choosing uni now and i think about warsaw only as well, because of the reasons I stated above, as well as its pretty close to the place I live haha I don't say u would have bad time in katowice, ...
Studying in Katowice
yeah i think in big cities most of the people speak english, but in warsaw, because its the biggest city in poland and it also has many international people, level of it will be definitely higher
Studying in Katowice
yes definitely its growing, but its not like in 3-4 years its going to be the same level as warsaw in terms of finding job, warsaw > rest of Poland also i'd say in Warsaw more people speak English hah...
Studying in Katowice
yes bro i live in poland currently depends on the major you study and the university, but overall warsaw is top1 city in Poland, there are also definitely more job opportunities than in katowice which...
Studying in Katowice
im from poland if you want to study, i'd recommend warsaw, maybe wroclaw or krakow as well katowice isnt the best city to live in IMO, pretty boring i mean
Portugal <3
yea many mistakes in defence especially. but you will get it im sure :) rooting for portugal
Portugal <3
bro it was so unlucky for you i cant believe it
Slovakia
slovakia 🤝 poland yes?
Slovakia
dzien dobry
34°C today
i didnt know 0c will give you hypothermia
Lets play eloguesser!
1800
Czech
kappa
Czech
england on the other hand.. if they dont win this euro, they will never win haha
Best country?
interesting choice, wanna elaborate why?
Best country?
thx for confirming my point for the 7th time :D