Biography
Forum posts
Football free money
dude would be in heaven if 3-0 happened, he would say not only i predicted winner but score also :D
Football free money
i even have idea of gambling companies, its big chance for one team to win instead 1.15 odds they give 1.2 odds to look generous lol, and because couple extra euros they will atract new customers to l...
Football free money
betting on low odds like this is such low iq some dogs are smarter than this, btw im sure if these proofs' you gave some sort of pictures i assume of betting proof, im sure to every one of those wins ...
Football free money
lol you must be joking :D i hope its alt account of same guy btw look this guy profile im probably right
Football free money
lol free match 1.25 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD man you must be joking this cant be real are you any good with math you hit those odds 4 times in row, you lost 1 time and you didnt made any mon...
Football free money
i know men life of struggling gambling addict is difficult
Football free money
from this post i only can see that only 33% winrate with the bets bet number one match winner - won score 2-0 - lost score 3-0 - lost, after match he would just say if 3-0 happened oh i predicted 2 be...
Football free money
because you just gambling addict thats it you dont have any info you dont have any history shown, in middle of game you even started saying that you have no clue whats going on you just got info by so...
Football free money
ye thats what scares me the most, it means he has no clue whats going to happen, already saying its gonna be 2-0 or 3-0 is stupid so its gonna be 2-0 or 3-0 wtf lol :D
Football free money
no win is not a win, there is a win and there is safe win, this was risky win, you can also say last second halfcourt basketball shot is still win :)
Football free money
to be honest that was terrible bet i dont see how 1-0 was free bet
Football free money
why you even write those other predictions 3-0 then?
novak djokovic GOAT
i have simple question for you nadal has 20 slams djokovic 18 slams federer has 20. You have opinion about whos greatest player in tennis. I wanna ask you who are 2 greatest tennis players?
novak djokovic GOAT
nadal is on the pace for most grandslams if anyone
novak djokovic GOAT
to be honest showing h2h score against federer as a proof that beating federer means you are greatest player, that only makes federer look like greatest player