Forum posts
FaZe actual super team
LMAO +1111
Rich orgs
You don’t know how much money there is in CSGO orgs nowadays, G2 and FaZe are probably just as rich as most of the other ones in the top 10-20 +FaZe haven’t just “bought the best” rain has been on t...
Which team/players deserve to win major
Personally I’d like some1 of these with a(nother) major: NiKo & Hunter together ZyWoo KarrigaN KSCERATO S1mple TabseN device REZ GuardiaN rain ScreaM NAF dumau Edit: H0bbit & whole C9 squad would be...
tarik about brazil major
I want a major in Brazil now
FaZe´s records
Old school NaVi fans are like the most respectable and chill people I know, it’s just that NaVi have been very successful and are drawing in millions of young players (just like NiP back in the days) ...
FaZe´s records
It’s still super shady and just because they aren’t doing it anymore (cuz they don’t need to, they gain much higher profits nowadays) it doesn’t mean that it’s less miserable Just like s1mple ESL che...
NaVi deserved the lose.
Yup, absolutely awful in the last OT round
FaZe´s records
First ever fan base to be worse than Astralis and Imperial combined First ever org to win a major while being funded by little kids gambling all their money away Other than that great team lovely ...
NaVi deserved the lose.
Yeah they rushed the Veto imo, Ancient would’ve been a better pick but they didn’t wanna risk it cuz if Major final and the randomness of Ancient sometimes. KarrigaN outsmarted them in the veto too,...
NaVi deserved the lose.
I think they didn’t pick Ancient because of #11
NaVi deserved the lose.
True, they just weren’t the NaVi we saw against ENCE and it was clear from the start. I thought they had warmed up by the end of Inferno but then I saw their Nuke lmao
NaVi deserved the lose.
Yeah but I feel like he still outsmarted himself hard there, just like you said it’s likely that ropz is on B but if you know karrigaN and watch his demos he makes sure to never over rotate his player...
NaVi deserved the lose.
I’m 99% sure they didn’t wanna pick Ancient cuz they thought they were gonna win atleast one of the first two maps, NaVi would’ve won Ancient imo if they had picked it but it’s still a new map and you...
NaVi deserved the lose.
+1
NaVi deserved the lose.
That comes into it too, if he’d won that I’m sure they would’ve won Ancient too. But the way they managed to lose themselves both Nuke and Inferno is just not acceptable imo
Predictions
Now playing
Thumbnail for stream
Brazil
gaules
3416 viewers
Top streams
All(19)
Casters(12)
Streamers(6)
Organizers(1)
Brazil
gaules
(3416)
Russia
Aunkere
(2408)
Sweden
GeT_RiGhT
(1929)
Russia
watchfulTV
(1157)
Russia
Maincast
(752)
Brazil
Apoka
(623)
France
KRL
(576)
Brazil
mch
(514)
Poland
fines
(451)
United Kingdom
ESL TV C
(401)
Switzerland
Maniac
(344)
Denmark
wonderbai
(321)
Denmark
Astralis
(301)
Russia
n0rb3r7
(289)
Spain
the real fer
(224)
Ukraine
1mpala
(196)
Denmark
VNG
(94)
Germany
Fragster 3
(3)
Other
Allied Esports
(3)