dups
Display flag PolandPoland
Stats
Id 455723
Signed up 2013-09-21
Comments 218
Latest visitors
Biography
Forum posts
Is this a good major? (POLL)
VP ARENT WINNING SHIT MAJOR
EUROPE WAKE UP
i like immigration the governments don't handle it perfectly though there should be more funds allocated to immigration issues this would enable smooth assimilation gotta make sure that every immigran...
I'm a Muslim AMA
i hate how you get a lot of hate and so does ur religion im a leftie dreaming of a world without borders however, it wont be possible with the differences in terms of social issues what do u think abo...
Mask Off vs Ajax
molly percocets
[18+] Thailand
why did i click on this but yeah from what i heard treating animals like crap is a thing in asian countries like china for example but its changing because internet and westernization
RATE NEW HLTV
dont like it at all really, i love changes, and i'm always the first to appreciate them but the new design is shit lol bad change
POLAND - WITHOUT MUSLIMS
Agree so much. Lived here my whole life, we're barely first world. The racism and homophobia is absolutely insane here. The only reasonable party with progressive and social-democratic views doesn't e...
Weed problem
ha i knew that would happen to me someday so since middle school ive been talking to my parents about marijuana and how its better than alcohol or cigarettes and sure its illegal but healthier i sh...
only 2 genders on hltv?
agree just remove the gender option it shouldnt matter
best black signer?
Kendrick Lamar on GOD. is intentionally bad at singing which makes him the best singer. He literally skews the spectrum of goodness.
Never kissed a grill
maybe thats cuz u play csgo too much
PRO'S Crosshair
i have a square crosshair http://i.imgur.com/sZMPRC3.jpg cl_crosshair_drawoutline "1" cl_crosshair_outlinethickness "1" cl_crosshairalpha "255" cl_crosshaircolor "5" cl_crosshaircolor_...
Why ppl like skins?
i dont like skins
[18+] Porn sites
/gif/ on 4chan theres everything and its just so convenient
my breasts are sagging
lose weight boi