Biography
Forum posts
tarik to space soldiers
ive been watching despe miss so many shots man idk if he's actually good or not but i think maikel is better
tarik to space soldiers
im sure gob b and maikelele can find a good org lol, they will be a decent team
tarik to space soldiers
could be english speaking team mixed with turkish, since tarik, gob b and maikeklele can speak it well, and they can call in both turkish and english easy
tarik to space soldiers
tarik, paz and xantares should make their own turkish team, with gob b igl and maikelele awp
ENCE vs XANTARES
sucks that his team is so much worse than him lol
SK.Fer stopped playing
nah he's a good player, if everything goes well with the surgery he'll be back
XANTARES on LAN tomorrow
yes pls s1mple
XANTARES on LAN tomorrow
he had hltv interview a few months ago and he said he wants to stay in turkey and with ss i think... its sad so much wasted talent. this guy is as good as niko im not even exaggerating lol, hes almost...
XANTARES on LAN tomorrow
not gonna lie i haven't watch any teams from tr so i can't comment. it does seem though that xantares is by far the best player from turkey tho
XANTARES on LAN tomorrow
his english isnt that bad tbh, he streamed a few days ago FPL. he knows enough to make calls on most maps and I understood him when he made calls. obv he can't make specific calls like "2 running out ...
XANTARES on LAN tomorrow
sucks tho cause hes the only decent player in turkey, in addition to maybe paz
XANTARES on LAN tomorrow
yea he rekt ex-sk lmao got 2 aces in 1 bo3
xantares = davcost?
the fuck u on about lmao xantares has 1.33 rating on LAN and he aced ex-sk twice in a bo3 i think
CLG roster after Major
dont talk to no sceners sorry m8
CLG roster after Major
few decent cs players lmfaoooooooooooooo are you mad tho CUZ IM NOT