HabibFromIKEA
Display flag DenmarkDenmark
Stats
Id 607971
Signed up 2015-05-20
Comments 253
Latest visitors
Biography
Forum posts
Zoo incient
laughed way too much
This guy scammed my items, let's destroy him boys!
Funny cunt
This guy scammed my items, let's destroy him boys!
So it's you.
ADREN
no as in koosta gets let go?
Work is cancer
Stitches is gay af
Tyloo = optic
Bro take a look at where u come from kiddo, and realise that the only thing you can do is be fucking useless. Can u eat my dog?
Tyloo = optic
Lmao Poland kid is retard
cheering for c9 or renegades?
He doesn't speak English as his first language, don't give him a hard time champ.
NEED HELP HOLY FUCK
I thought u were 18 tho.... Ayy lmao caught out but still not bait cause my uncle is there to fuck the guy in attic gay porno in the dark ep.3 Rekt
NBA deadline day
I'm a huge fan of football too man, just watch NBA during the week :)
Refugee crisis: what can we do
Yes pls
Refugee crisis: what can we do
So true
Refugee crisis: what can we do
Smack me over the head with spa shovel, I'll still fucking floor u, u autist cunt. Secondly, there are a lot of things that I find beneficiary of hating Arabs. 1) Don't associate myself with an...
Refugee crisis: what can we do
You can try beat me up, however I'm fit tall and play sports bud, gl with that :) Yeah don't argue with me, I mean why would you fight a losing battle ? Arabs are worthless pieces of shit amen,
Refugee crisis: what can we do
Well ur Arabic, and why should we letarabs into our country after the terror they have caused to the world? I'm sure that majority of them are nice people, but how can u tell the difference between a...