Biography
Forum posts
World cup 2018 winner
Polando
Decision
well if its one-sided one day she will prolly get rid of him if shes not interested. shes gonna find the dumbest reason to break up and find another1(mb she isnt that type of a girl which i really hop...
Decision
mb hes young and thats why its the hardest moment :P, also looks like hes an emotional guy so the effect doubles
Decision
"this girl is the one" yea yea just dont think like that, u can find a lot of girls still. this girl actually like ur friend? or its one-sided love?
nerfing cs:go
gotta wait for their results to actually judge them. theyre maybe 1.5 tier atm and im not so sure about olof :p
Decision
^^ just live ur life and dont think about her, if u do then fap 1-2 times in a row and do anything which can make u forget about it(cs, dota/lol, hobby, running). first few months are gonna be painful...
nerfing cs:go
but theyre not top1 rn, seized&flamie couldve reach tier1 when they managed to get into 2 major finals in a row(tbh they got rekt in both 2-0 XD but still they were in the final). atm tier 1 are sk an...
nerfing cs:go
that nade had a huge impact in the game ruining the economy of immortals. nice that getright talked about it few days before, nice that he did that couple of years ago(btw any source for that?), but t...
nerfing cs:go
fnatic 2015 best <3 cis teams? every1 of them? i just h8 navi but f3 and gambit are gut sk meh immortals meh(except kng)
nerfing cs:go
rest are at least close :(
nerfing cs:go
fnatic players arent tier1 atm
nerfing cs:go
are there any tier1 players except sk and astralis?(mb faze but cuz of 0-3 im not sure XDDDDDDDDDD)
nerfing cs:go
dosia actually won a major with a 200IQ nade and great plays electronic is a beast seized was a beast back in 2016 flamie is always dangerous world edit when hes on fire with an awp hes amazing(i reme...
nerfing cs:go
theyre tier 1 in russia
nerfing cs:go
dosia seized flamie electronic world edit :D