Biography
Forum posts
Liquid vs Natus Vincere
Lets go Na'viiii
SKIN PRICES OMG
ty
SKIN PRICES OMG
5 grand if you count my tf2 inv which you should cause thats where iuve made 7k+ noob https://steamcommunity.com/id/damon1174/
AUSTRALIA QUESTION
vici cause chinese cs yeeeeesh grayhound has a fellow new zealander so they are the best team in the world right now
which country is 'free'?
Mate come to NZ, objectively the best country in the world. Cleanest air, pretty nice folk, good humor, good for small businesses, 0% corruption. Its the sort of country where regardless of who gets i...
My T sides are shit
Genuine question, what rank are you? That will determine a lot of stuff
Best country to live in all aspects
/open Literally nothing can beat New Zealand, period. Can't be contested, if you try to contest you are obviously n00b /close
Why I hate capitalism
Ye mate idk what ppl are complaining about, things in NZ are pretty swell rn
4500 HOURS SUPREME MASTER FIRST CLASS AMA
ok buddy I too am global elite master and get 50+ kills every game and I believe it so yes
4500 HOURS SUPREME MASTER FIRST CLASS AMA
lol "trying to grind" to lvl 8 as 'global' Soz boz but i arent think global
Why Cologne is the best
Katowice is also great and most Eleague tournaments are cool but n0thing beats ESL One Cologne. The greatest CS tournaments of all time, the C A T H E D R A L of Counter Strike
s1mple goat? Sure?
I absolutley understand impact. If you're talking about in-match, round impact, it varies from player to player. s1mple is a star player and he is put in positions where he needs to get multiple frags...
s1mple goat? Sure?
Yah but kennys and getright fragged to sooo 0 impact on your logic lol
s1mple goat? Sure?
lulll 0/8
im so fkn done with sweden
Come to New Zealand mate we'll give you a good time here