CharlieKnR
Display flag WorldWorld
Stats
Id 650301
Signed up 2015-09-16
Comments 631
Latest visitors
Biography
Forum posts
GoT S08E04
howw is it a waste of arya's story line, shes completed her arc, only thing she has had this entire time was her dumb ass list.
NiP.... I SWEAR TO GOD
congrats :)
[Spoilers] GoT
YEAH but thats literally all we had and NOTHING ELSE how fucking stupid is that. nothing to hint us to why she should kill the nk, she just comes out of nowhere like naruto and kills the entire wight ...
[Spoilers] GoT
terrible episode. writing has gone so downhill.
FAZE KICKED KARRIGAN
Yeah dont count all those finals they were in and actually won , they are still doing that without him right ? :> karrigan was clearly the problem xd Fucking idiot lmao.
BO3>BO1>BO5>BO7
ww2 wasnt underrated, the maps were god awful.
Ynk back to the desk
i mean neither will you ever and he accomplished more than you ever will so by your rule, you are also shit. why did you call yourself shit? idk but hes already accomplished feats as a player, coach a...
thoorin
nah you're blatantly wrong, take your head out of ur ass you snowflake.
DK CS DEAD?
best team in the scene is dk Is Dk ScEnE dEEad?
Islam hate
ive almost never seen christians who take ALL of the bible literally, i think thats just you and your bias goggles.
RICHARD LEWIS LOL
this is his private twitter where can say whatever the fuck he wants, you should probably get a job and some real life experience you fucking tubby retard, rl is doing nothing wrong and you are a part...
IEM Sydney time!?!?
shut up you fucking retard, they arent a small minority at all.
1:00AM FINALS
alright fucking cool? do you wanna change how timezones work?, what the fuck are you gonna do about it?
HenryG
you say that as if he says it every 5 seconds and not in regards to a strat? saying it in regards to a strat counts as an analysis, not an in depth one but one regardless so idk what you are on about...
HenryG
you idiot, hes a colour caster, his job is to literally analyse the game you are watching while sadokist is a shoutcaster and he narrates what you see.