Biography
Forum posts
eXtatus vs YaMaHa-AEROX
They didnt though lol, they 16-0 NV Aca on Mirage
YaMaHa-AEROX vs Syndicate
Hello guys its NaToSaphiX!
passions vs ex-Outlaws
3v5 ecks dee edit: there were only 3 player pics on passions side when i posted
Kaos vs INNOCENT
hmm okay, pretty sure upsets like this have happened recently in low tier cs, dont remember any in specific though. Always fun to see big upsets happening, and even better when they are at the big lan...
Kaos vs INNOCENT
North vs Chiefs on nuke a while ago was odds 20 on chiefs, and they ended up winning 16-14 (i think, it might have been in overtime) Edit: here it is, ended 16-13 for chiefs https://www.hltv.org/matc...
Liquid vs BIG
Why put nex up against n1tro instead of Twistzz? Id say Twistzz and nex are more comparable cause of their roles and the star caliber of them. Keev=jdm Nex<Twistzz tabsen>=elige (very close imo) gob>...
G2 vs FaZe
Yea theres probably a big possibility of a 2-0, but i think theres also a good chance of Fnatic getting 1 map. Depens alot of how long the team has actually played together cause they probably have pl...
G2 vs FaZe
Yea excatly, i think C9 might be a bit too puggy but then again, they have 3 guys who work together leading so i think they should be able to use the firepower they have and be a threat. Agree on what...
G2 vs FaZe
I really think C9 can do damage, and if Flusha returns to form after dropping the igl role (Golden will be igl i think) they could also be a dark horse imo. Definitely agree it will be exciting to see...
Skadoodle BEASTTTTT
Yea Cant believe he thought he would get away with it though...
Skadoodle BEASTTTTT
Lmao the guy stole the video and just cut it down to fewer clips. Look at #12, if you cant see the video anymore (cause he removed it) Here is a screenshot showing the video. In the bottom right you c...
Skadoodle BEASTTTTT
Look at #12, he stole the video from someone else and just cut it down to have fewer clips. Edit: Here is a screenshot from his video. You can see the logo in the bottom right is from the video on #12...
Skadoodle BEASTTTTT
Lmao he actually did.... Edit: and know he changed flag and name wtf.
BIG vs Immortals
Honestly kinda boring game, first map was pretty good but second was just domination and third without crowd didnt really feel like an important game. Unlucky BIG didnt win but they didnt look like th...
BIG vs Immortals
Omg the disrespect. Honestly very good play by keev since Immortals are gonna be full tilt now, first losing from 12-3 and then getting knifed last round xd