Biography
Forum posts
Where do you live?
Perth, Australia
Liquipedia accuracy ?
If you want to be 100% sure your best bet would be to go on their stream and ask there if they stream or if not just ask them personally on twitter or something. Will take longer but at least you will...
Gambit vs Seed
...worth a shot xD
Gambit vs Seed
Can I have $1
maeVe and NaTo banned
'Inappropriate attitude' COMING FROM THE GUY WHO BACK STABBED HIS KING
Vega will beat mouz
Remember #14 though :-) I don't think Vega will choke again. I see mouz taking nuke and vega taking inferno as inferno seems to be their best map (Looking at HLTV stats not from me watching them play...
Vega will beat mouz
Damn now I'm jealous af
Gambit vs Seed
Depends on how much of your total balance that is. If it's less than 5% I don't see why the hell not.
Vega will beat mouz
4K AUD is around 3000usd it's a fuckton
Vega will beat mouz
Very kind of you but I don't necessarily 'need' anything :P It would be nice to have a steam game because all I have are shitty indie games I got for free from reddit and some old titles I bought for ...
Vega will beat mouz
Lol I know nothing about cars mate I'm too young to even take a driving test so if you wanna have a car conversation I can't do that. Still though isn't 20k a lot for a used holden? Can't you pay less...
Vega will beat mouz
Good luck. I normally browse gumtree for like 10 minutes a day just to see if I find a bargain. I mostly look for audio related stuff or PC components and not cars lmao. I suggest you do the same. Don...
Vega will beat mouz
If you win can I please have $2 Please brother I need it.
Vega will beat mouz
It's not AS much as it sounds but still enough to buy a used car on gumtree.
I r8 steam profiles :)
http://steamcommunity.com/id/basimx