g00sey
Display flag AustraliaAustralia
Send private message
Stats
Id 797757
Signed up 2016-10-04
Comments 396
Authored threads
Fan of players
Fan of teams
Biography
Forum posts
Does pros have HLTV account??
Its still up, id have no idea how to find it though sorry dude
Does pros have HLTV account??
Theres a funny thread just after the awp nerf of guardian talking shit to chrisj
S1mple and coldzera in same team
Well obviously neither have any semblance of skill, thats preposterous ;)
your main games???
I thought only gays play wow*
your main games???
Max Payne is the shit, I've played 2 enough to memorise like every spawn in the game
your main games???
If your computer monitor has a hdmi port then whats the problem
Can u still go pro with vac ban on account
If the ban wasn't for CS:GO then it doesn't matter. Happy has a cs1.6 vac ban iirc
top 5 useless trash players rn?
s1mple
Do u smoke
Hahaha my man Hash is just too expensive here and whenever I've seen it, hasn't been that good
Do u smoke
Strictly a bong man here haha. Personally I think you feel more of a headrush when you mix but its a longer lasting stoned when you smoke straight
Do u smoke
Nah dude, i used to mix before i ever tried straight weed, gradually went from 50/50 to 90/10 weed dominant. Straight is where its at
Do u smoke
Okay I see. Thats pretty much the same as Australia except they don't drug test anyone here. If you're caught smoking though they won't give you a fine or anything
Do u smoke
What do they do if you test positive? Stop you from going to school? Lmao
Do u smoke
Mix is fuckin gross, tastes like your chest is burning up
PC AND SWITCH BEST COMBO
Jesus christ you are a fucking sad cunt