resick
Display flag AlbaniaAlbania
Stats
Id 819436
Signed up 2016-12-06
Comments 1514
Latest visitors
Fan of players
Fan of teams
Biography
Forum posts
Rickeh never forget
should be banned
Rickeh never forget
-1 haha
I will fix each team
we dont need u to fix any team just gtfo /closed
PORK
no one is talking about chicken lol
PORK
cheap meat lol
Cloud9 +n0thing
yo retardo here you go https://www.hltv.org/news/21243/rush-and-tarik-join-cloud9-n0thing-and-shroud-benched ordan "n0thing" Gilbert and Mike "shroud" Grzesiek, have been placed on the bench. reinfor...
Cloud9 +n0thing
ur retarded or what ? you literally know nothing. its not like he left himself he was benched and left out,theres no place for him in C9 roster.
Cloud9 +n0thing
you're making a thread looking for opinions now you're telling me to stfu ? you're totally braindead and have no idea about cs "n0thing is one of the best in his role if he were not so lazy." hahaha...
Cloud9 +n0thing
stats talk u cant talk
Cloud9 +n0thing
yep its true what luul ?
rate my steam
i wonder how does that makes sense cuz even if it were/is 13 i'd still be able to use it cuz judging by your perspective im 13, but expected reply coming from a country that doesnt even exist and has ...
rate my steam
10 yeard old fuckboy gayish-looking irl wannabe thug 0/10 you're probably around 10 years old so im reporting your steam because you're underaged.You must be atleast 12 years old to use steam.
s1mple
i stopped reading when i noticed your english,greedy ukrainian fuck.
strange lag csgo
still need help,only lagging on 128tick servers low ping high fps
strange lag csgo
thats what all gn4s say lol