djorkaeff
Display flag RomaniaRomania
Send private message
Stats
Id 824536
Signed up 2016-12-23
Comments 280
Authored threads
Biography
Forum posts
TOP-5 players atm
there.s so much more than just skills ,mechanical skills,or the way u play the game...besides that u play the way its better and more effective for u,and if that means to be as u say why nobody can st...
DREAMTEAM
yeah i feel like that too,but i`m speaking on the behalf that he already played primary awper in NiP for a while after ...hmm who did they had last time as a full time awper,allu ,yeah i think when th...
DREAMTEAM
i was to lazy to say it in the previous comment :)),but u already have 4 players who can play with awp...besides krimz ,everyone of them can awp,including REZ,when i said REZ instead of twist i was th...
DREAMTEAM
+1 ,maybe REZ for twist
Eminem vs MGK
+1 if it aint migos my friend it aint relevant
Nexus vs WE HAWT
it should be ez4 nexus...dar pacat de ei :)))
CS Nostalgia
+ 1
Moldova come here
i see ,i think we have at least 80 average,cuz we tend to overload the bands with users,so more users on the band less speed for them....
Moldova come here
hmm dont know much about life in UKR tbh,as far as i know in this kind of things we are in the bottom with Moldova (but they are a small country for me its understadable),Bulgaria ,i.ve heard Croatia ...
Moldova come here
i see ,it goes the same for us also ,let.s say the signal will may be a problem in some places
Moldova come here
well i guess u have good net :))) ,but is that an average speed most users have ? the pricing is the same here,or almost depends on the provider
Moldova come here
cant say for sure,it depends on what package u get from the provider,but it goes from 100mb/s to 1000mb/s as far as i know,but i dont think u get that blazing speed i said :))) ....but mostly we have ...
Moldova come here
dunno what to say,here salaries arent that big,dunno the UKR situation in this so i`m not gonna compare....but salaries are small prices are high,i think kind of like in Rep. Moldova...and seriously ,...
Moldova come here
that.s cuz the goverment in Moldova is fucked up and is ripping ppl wallets,cuz they control the prices and the salaries, not the people ,so it.s understandable why they come to you to buy stuff...i c...
Moldova come here
thats the problem in the whole balkanic area ,so .....