Biography
Forum posts
Handball: Germany - Croatia
einfach
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
That is the biggest bs i ever read Believe me we have enough cheap workforces We don‘t need anymore It has 0 sense to let in people with different culture and religion It‘s so obvious that this wi...
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
No i riot against islam because they come here and kill german citizens ehich would be still alive if islam people wouldn‘t be here The reasons might be cruel as well But neither germany nor france ca...
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
Wtf
LIQUID FLUKE WIN??????
Device won‘t have bad stats by plan
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
I know it‘s hard topic But sometimes you have to sacrifice one thing to save another I would prefer to secure your own citizens than some people which have nothing to do with our country Bruh i hav...
Black ppl racist
If black people say you have to be black to be able to say nibba thats kinda racist
Cologne
Lol if you share it will end like in london horrible major
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
Yes but i can‘t accept the fact that innocent people have to die just because some people belive in something which isn‘t even real This fact drives me crazy
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
This not no But eg. woman can drive legally in saudi arabia since what 2016? 2017? Islamic countries are 100 years behind the modern world. And for sure a high % of this is due to the islam
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
Aha christianity might be even worse But yet you only hear „allahu akbar“ befor the bomb explodes not „god is great“
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
In the islamic book mohammed says woman are less worth than men Why you would assume that islam has nothing to do with it Furthermore why are there mostly muslim refugees?? Cuz the countries where is...
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
Ok an what else should be the reason?
Give me 5 reasons your country is better than Ltihuania
Listen Just because you are a muslim, that does not mean i don‘t like you. It‘s just many people die because some people kill them (in the name of allah) —> islam drives people crazy and makes them k...
germany right now
lmao where did i said this haha This akk goblin won‘t bring change either She sucks just like the cdu does.