JW_0_ethic_TACO_1_ethic
Display flag BrazilBrazil
Stats
Id 879426
Signed up 2017-05-07
Comments 5696
Fan of teams
Biography
vodka-drunk communist from latin america. I like football, MMA, rap music, political discussions and MIBR.
hahaha Kiss my eggs, you is low about the SK

Forum posts
brazil deaththreats help i think they gonna kill me
this is actually fake, someone posted that same print after they made fun of MIBR in a discussion a couple months ago. Not saying brazilians on the internet aren't retarded, but you're just as much a ...
bolsonaro supporters
They strictly decided it wouldn't have any technology transfer though, so how can it be a good deal for us when that's what we've wanted for decades and considering the history the U.S. has with that ...
bolsonaro supporters
i'm pointing out that he's accepting anything that comes his way rather than forming an opinion on it
EUA and Brazil
stfu crente https://scontent.fgru5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/55719535_2364639487101553_3512025484135235584_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fgru5-1.fna&oh=4f0c39becf8c3f366e53b78192c7d495&oe=5D20B16F
BUSH OR SHAVED
coldzera
bolsonaro supporters
nice explanation lmao what a cuck
bolsonaro supporters
i literally said the visa thing is ok, my point is about the facility. you can change subjects all you want, but it won't change that you voted for cattle. congrats
bolsonaro supporters
so they're not allowed to use the launch center? ok thanks for enlightening me
bolsonaro supporters
yes sure lifting brazil up that's what USA does k
Jacked Fer
actually we know what a jacked fer looks like https://pbs.twimg.com/media/Ci_3IqiXEAAym8a.jpg https://i.imgur.com/IaOj8d7.jpg
You ever just feel lonely?
that kinda sucks. i'm kind of a loner on a daily basis but having some friends that you go a long way back with might be essential tbh. Idk, just try to find a group of friends you can hang out with a...
Someone explain
i think that fiveM thing remember how roleplay servers were a thing back in SAMP? now it's like 6x as big
ex-Bragantino vs All Knights
BRAGANTINO had an esports team? wtf lmao
FURIA vs Luminosity
at least hen1 showing that he's still got it. if he's got motivation to keep going he can still be great IMO
would you rather
hell cant be worse than reading this thread