CaptainMarten
Display flag NetherlandsNetherlands
Stats
Id 959903
Signed up 2017-11-29
Comments 1055
Latest visitors
Fan of players
Fan of teams
Biography
Forum posts
I guess your grandmother name
lmao +1
Left morality
Left wing this, right wing that. You're acting like a little kid
No Cache wtf
I don't work in mental healthcare so no, I don't do that for you, those are your caretakers
No Cache wtf
Lmao, valve didn't say shit about a release today. You just don't have common sense guessing from the other comments you made in this thread
Grayhound vs mousesports
Nice try
Avangar Top 3?!
NRG is definitely better at the moment, mousesports is definitely better at the moment, maybe even ence
Avangar Top 3?!
Winning against VP, fnatic and ForZe in ECS OMEGALUL Winning BLAST OMEGALUL Top 2 major by beating vitality (LMAO) and renegades (LMFAO) They haven't accomplished shit yet
Avangar Top 3?!
Winning against VP, fnatic and ForZe in ECS OMEGALUL Winning BLAST OMEGALUL Top 2 major by beating vitality (LMAO) and renegades (LMFAO) They haven't accomplished shit yet
Mousesports
I feel like Mousesports have shown massive improvement in the past couple of months. And what's even better is that they're starting to show consistency in their matchups against lower tier teams. Mou...
mousesports vs forZe
Ez for mouz #vamouz
EU not racist irl
Fucking hell man, you're shoving me in the same boat as fucking Sweden??? Europe is not 1 country, moron
Kio and NBK
German scene is better than the French shithole these crybaby 'pros' are creating
Ence Sunny?
Change wasn't needed at all. They think they need to remain a top 3 team by making changes, but they're just gonna continue declining
MOUZ RESPECT THREAD
It was a good game... Gg
FaZe vs mousesports
ChrisJ integrated German