FOXiuu
Country PolandPoland
Age 19
Send private message
Stats
Id 973640
Signed up 2018-01-14
Comments 181
Fan of teams
Biography
Forum posts
Unfair match
you have to have
POLAND- BEST COUNTRY IN THE WORLD?
No murderers xDD Have u ever heard about Kraków? I hope this thread is a bait.
AGO laugh thread
Well, in my opinion it was still pretty good match especially on second map. Of course AGO is still unexperienced in playing on tier1 teams. Btw. Your lovely FaZe finally had chance to gain 6 points ...
poland?
Well buddy, thats your opinion. You dont have to tryhard offend me or my country :) But yeah, its still hltv and people like u are VeryCloseMinded
michu
Because of very strange Red Reserve style. They had pretty interesting solutions and plans on CT side. And byali... Well it wasnt his best match after all xD
poland?
VerySilver post Mr. VerySilverGuy. Cheers from Poland :V
michu
Damn, that was so smart and risky at the same time. But anyway Red Reserve played so good and unconventional on CT side. Interesting match
Toxicity in Virtus.pro
Oh cmon. Im 100% sure that situations like that happened in many lineups.
AGO TOP1 POLISH?
Well, its too early to compare VP with AGO. We will see how current VP lineup with MICHU is going to play in the near future. Also AGO have some shape problems rn but i hope that coming bootcamp can r...
My trip to poland
Oh no, not this time Bird "TwoFaced" Toledo
Official NA Era
Idk why, but i love reading comments in threads like that. These brazilians butt hurts and offending comments. Congrats to Team Liquid and C9. NA CS has risen a lot.
Your worst csgo experience
Tbh, lot of Polish guys have problems with communication in their own language so speaking english wouldnt change a thing xD. But i think that every country have this kind of people :V
Can i get banned for this? (Pro player)
+1lmao XD
AGO vs AVANGAR
I was hoping on SS vs AGO again :/. But this final is going to be interesting too.
AGO vs AVANGAR
#AGOtoIEM